Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A villamosmegállóban gázoltak el egy nőt a körúton

Lesleytől, a 8ker blog szerkesztőjétől kaptam az alábbi megdöbbentő képeket, és ezt a néhány sort. Szívből remélem, hogy a balesetben megsérült személyeknek nem lesz komolyabb bajuk. hamar felépülnek. Jobbulást kívánunk nekik!

Most (16:30) jöttem hazafelé a vásárlásból, amikor is a Blahán óriási szirénázással 2 tűzoltó, 3 mentő, a rendőrök valamint a tűzoltókat irányító kocsik száguldottak el, és nem is mentek messzire. A forgalom feltorlódott egy pillanat alatt, emberekkel teltek meg a járdák. Odaérve ezek a képek fogadtak:


Szemtanuk elmondása szerint a vezető rosszul lett, cikk-cakkban haladt,ezért nekicsapódott a villamos végének, amely fellökte a megállóba, ahol egy anyát gázolt gyerekével. A kiérkező mentők azonnal elvittek mindenkit, a tűzoltók a kifolyt folyadékot itatták fel homokkal, a rendőrök adatokat rögzítettek - mindenki nagyon profin és gyorsan tette a dolgát. Csak a forgalommal nem foglalkozott senki, a lámpák sárgán villogtak, mivel az egyik jelzőlámpát is kidöntötték. A villamos nem jár, így nehézkes most a körúton haladni.


34 Tovább

Eladta a tartozását a testvérének

Gondoltál már arra, hogy a kamu BKV büntetéseidet eladd egy közeli, külföldi rokonodnak? Olvasónk gondolt rá, és meg is tette. Egy jelképes összegért cserébe olasz nővérére hagyta az összes tartozását, akin a BKV valószínűleg nem fogja behajtani, az egyébként fiktív büntetéseket:

Kedves BKV-figyelő!

Barátaimmal kocsmázni voltam a hét elején, ahol a szokásos témák mellett (pia, nők, foci) a net, és azon belül a BKV-figyelő is előkerült. A 7 fős asztaltársaságból 6 ember ismerte a blogot (a 7. is hallott már róla, csak nem követi), így mindenki ismerte a fontosabb postokat, és a menő témákat. Így jutottunk el a BKV ügyvédjéig, és a kamu büntetésekig, amibe Zoli barátom is belekóstolt. (Nem Zoli, de az egyszerűség kedvéért hívjuk így)

A BKV ügyvédje küldött neki ugyanis egy csekket, amiben 15 napon belül közel fél millió forint befizetését kéri, sárga csekken (nem vicc). Valamikor 2005-ben ugyanis az ügyvéd szerint ennyit bliccelt össze a pesti metróvonalakon. A levél szerint a büntetések egy részében az adatait bediktálta, de többször mutatott fel személyi igazolványt is.

A probléma ezzel annyi, hogy Zolinak az összes bérlete megvan 2003-tól napjainkig, mert mindet eltette, épp az ilyen esetekre. Szép, kitöltött bérletek a hozzájuk tartozó bérletigazolvánnyal. De akkor mi ez a büntetés?

A bemondásos büntetéseket a magyar jogszabályokat figyelve, nem is kell komolyan venni, nagyot kell röhögni rajtuk és kidobni. Semmit nem bizonyít azon semmit, így ilyenekkel a BKV és annak ügyvédje hiába is szaladgál a bíróságra, sokra nem megy vele. Főleg ha kamu, és van bérlete az utasnak…

A személyis büntetés kicsit nehezebb eset. Ott már van a BKV-nál olyan személyes adat, amit nehezen szerez meg (kivétel, ha eddig nem voltál benne a rendszerbe, onnantól indul a sorozatgyártás), bár mint a mellékelt ábra mutatja, már a személyi felmutatása sem biztosíték semmire, ugyanis Zolinak nem hogy bérlete volt, és meg sem büntették, még az alapszabályt is ismeri: Személyes iratot csak rendőrnek mutatunk. Így lehetetlen, hogy az Ő személyiét felmutatta az ellenőröknek, ezzel kiadva a személyes adatait. De akkor hogy került oda? Hogy került bele a rendszerbe? Ezek a kérdések.

A csattanó ez után következett. Zoli testvére Olaszországban él, már vagy 5 éve. Zoli kitalálta, hogy ha a BKV a büntetését továbbadta egy ügyvédnek, az összes személyes adatával együtt, akkor ő a tartozását adja el a nővérének egy jelképes összegért, amiről átvételi elismervényt is írnak, így a testvére írásba adja, hogy a tartozásokat átvállalja. Kíváncsi leszek, hogy a Kováts és a behajtók kimennek-e ennyi pénzért az olaszokhoz :)

Az ötlet egyébként nem saját volt, valamelyik reggeli rádiós műsorban hallotta még évekkel ezelőtt, innen jött az ötlet.

87 Tovább

Luxus Audit bérel a BKV a vezérigazgatónak

Az Index értesülései szerint a BKV egy vadonatúj felsőkategóriás Audi A6-ost bérel Kocsis István vezérigazgatónak. A gépkocsi értéke becslés szerint mintegy 20 millió forint, ilyen értékű szolgálati autója a BKV-nak még nem volt.

Az Index úgy tudja, hogy Kocsis István, a BKV nemrég kinevezett vezérigazgatója számára egy felső kategóriás gépkocsit bérel a közlekedési cég.

Az Audi A6 (TDI 3000, extrákkal) ára szakértők szerint mintegy 20 millió forint. Mint megtudtuk, a BKV a szűkös anyagi helyzetére tekintettel nem vásárolta vagy lízingelte az autót, hanem bérli inkább.

A cég szolgálati gépkocsiparkja egyébként Renault Lagunákból áll (körülbelül 20 darab). Renault Lagunát használt korábban Aba Botond vezérigazgató, és Balogh Zsolt megbízott vezérigazgató is. Antal Attila saját Rover 75-ösét használta vezérigazgatósága idején.

Az Index úgy tudja, hogy a BKV-nál felvetődött, hogy több A6-ost is rendeljenek, de jelenleg ez az elképzelés nem aktuális. Az Index keresi az ügyben a BKV sajtóosztályát.

 

(Index)


Kapcsolódó postok:

Az utastájékoztatáson spórolnak

Kihasználatlanul állt Antal Attila új luxus Volkswagene

55 Tovább

Idős nővel az ajtók között indult el a busz

Sajnos a BKV dolgozói között van néhány barom, aki a cég és a normális dolgozók hírnevét egy perc alatt tönkreteszik. Így történt ez hétfőn is a 7E buszon, ami a Móricz Zs. körtéi megállóból és idős nővel ajtók között indult el, mert a busz vezetője nem várta meg, míg felszáll, rácsukta az ajtót. Az utasok hiába nyomták a vészjelzőt, semmi reakció nem volt:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (XII. 01) 07:10-20 körül utaztam a 7E buszon, amin a Móricz Zsigmond körtéren a következő baleset történt:

A busz beállt a megállóba, ahová folytak ki az emberek. Nagyon sokan voltak, így jó lassan történt az utascsere. Leszálltak az utasok, majd a 3. ajtónál (csukló után), egy idős nő kezdett el felszállni. Feltette a lábát az alsó lépcsőre, majd megszólalt az indulásjelző. Amikor láttam, hogy nehézkesen tud felszállni, 50 emberből egyedül indultam neki segíteni, nehogy valami baja legyen.

Szegény néni felfelé igyekezett, de már záródott is az ajtó, és indult is a busz. A záródó ajtó a maga mellett cipelt kerekesszatyrot és az egyik lábát is odacsukta (egymáshoz szorította a kettőt). Szerencsére ekkor már odaértem, és előbb a szatyrát vettem el, majd feltettem az ajtó mellett lévő ülésre. A néni ekkor már nagyon jajjveszékelt, fájlalta a lábát, ami még mindig az ajtók között volt. Az utasok hiába nyomták a vészjelzőt, a busz vezetője, nem hallotta.

Szerencsére kiszabadítottuk a nénit, aki a szatyra helyére ült, és rövid időn belül lenyugodott. Nem úgy, mint én. Szívem szerint kiszedtem volna a fülkéjéből azt a barmot, akinek az egyik fülében egy fülhallgató (valószínű) headset volt, ezért nem hallotta a vészjelzést és a kiáltozást.

Amikor előre akartam menni számon kérni a vezetőn a dolgot, akkor már az idős hölgy nyugtatgatott, hogy hagyjam, nehogy még nekem legyen ebből bajom. Sajnos a sokkhatás miatt a busz rendszámát nem tudtam megjegyezni (BPO – valami…), így csak a körülbelüli időpontot tudom. Remélem megtalálják ezt a barmot.

A néni nem akart mentőt hívni, azt mondta úgy is megy az orvoshoz, akkor majd „megnézeti” a lábát. Olyan rendes volt, hogy a telefonszámomat elkérte, és azóta már kétszer is hívott, hogy megvan, nincs semmi baja, kis zúzódással megúszta az egészet.

Kérdésem az lenne: Ha látja, hogy vannak felszállók, miért jelez a buszvezető? Az indulásjelzőt miért sürgetésre használja? Ha látja, hogy van felszálló (a szatyor és láb is még kint volt) miért zárja be az ajtókat? Ha nyomják a vészjelzőt, miért nem áll meg? Miért megy tovább?

Sajnos a BKV-nál is vannak barmok…

Üdv: Péter

133 Tovább

Brutális BKV-sok ellen nyomoznak

A II. kerületi rendőrkapitányságon az Index kérdésére megerősítették, hogy eljárás indult BKV-ellenőrök ellen, akik konfliktusba keveredtek kedd hajnalban egy utassal. A BKV kirúgja az esetben érintetteket, ha rájuk bizonyosodik a gyanú, de az eljárás alatt nem függeszti fel őket az állásukból.

Sz. Z. budapesti lakos az Indexnek elmondta, hogy kedd hajnalban a 6-os éjszakai járaton vitába keveredett a buszon dolgozó ellenőrökkel-biztonsági őrökkel, akik nem fogadták el menetjegyként azt a csekket, amit 20 perccel azelőtt kapott bírságként. (A BKV sajtóosztályán úgy tájékoztattak, hogy a büntetési csekkel aznap még lehet utazni.)

Sz. Z. elmondta, hogy a vita után a Széna téri megállónál a biztonsági emberek megemelték és ledobták a buszról. Ezután ők is leszálltak, és ököllel verni, rugdosni kezdték a mellkasán, fején és egyéb testrészein.

Az inzultusnak egy fiatal pár is a tanúja volt, valamint egy férfi, akiről később kiderült, hogy rendőr. Közeledtére a biztonsági őrök felugráltak a buszra, és távoztak, de a sértett értesülése szerint egy megállóval később a közben kiérkező rendőrjárőr utolérte a buszt és felvette az adataikat.

A II. kerületi rendőrkapitányságon az Indexnek annyit mondtak, hogy valóban volt konfliktus BKV-ellenőrök és egy utas között, és az ügyben eljárást indított a rendőrség.

Sz. Z. közölte, hogy a verés után látleletet vettek tőle a baleseti ügyeleten. Agyrázkódással és izomzúzódásokkal megúszta, de másnap egész nap szédült és látászavarai voltak. Hozzátette, hogy a 12 ezer forintos sárga csekket az eset előtt 20 perccel kapta, mert egy másik éjszakai járaton nem tudott jegyet vásárolni.

Szilágyi Károly, a BKV szóvivője az Indexnek azt mondta, hogy amint bebizonyosodik, hogy az ellenőrök vagy a biztonsági őrök hibáztak, azonnal távozniuk kell a cégtől. Kérdésre közölte, hogy a vizsgálat ideje alatt nem függesztik fel az érintetteket az állásukból.

Szilágyi hozzátette, hogy bármelyik utas, akivel szemben az ellenőrök vagy a biztonsági őrök erőszakosan jártak el, tegyen panaszt a BKV ügyfélszolgálatán, mert a közlekedési cég csak így tudja kivizsgálni az eseteket. A szóvivő szerint ugyanis a BKV-nak is érdeke az, hogy kiszűrje a durván viselkedő munkatársakat.

 

(Index)

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek