Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába nyomta a vészjelzőt, továbbment a metró

Metrón még nem, de buszon annál többször nyomtam már meg vészjelzőt. A Localo buszokon mindig visszanyílik az ajtó, és így próbálom jelezni a buszvezetőnek, hogy álljon meg, vagy zárja be, mert baj lesz. Az eddigi 5-6 alkalomból egyszer sem vette észre a vezető a vészjelzőt, hiába nyomtam meg kétszer is. Mondanom sem kell, hogy amikor véletlenül dőltem neki, akkor egyből kipattant a fülkéből és elkezdett anyázni. A levél alatt metróvezetők véleménye olvasható (természetesen ezek nem a BKV hivatalos válaszai, arra mi nem tudunk most éveket várni)
Tisztelt BKV!

A mai napon 2008. 06.06.-án a Keleti pályaudvar felől a Stadionok metró állomásra kb. 12.05-kor beérkező metrószerelvény leghátsó, 219 számú kocsijának ajtajai egyáltalán nem nyíltak ki! A kocsiból 20-30 fő ezért nem tudott leszállni, természetesen ebbe a kocsiba felszállni sem tudtak.

Mindezt sem a metróvezető(k) sem a forgalmi ügyeletes nem vette észre! A kocsiban megnyomtuk a vészjelzőt amire a vezető nem reagált, hanem elindult mintha minden rendben ment volna, majd amikor a szerelvény a Pillangó utcai megállóban megállt, akkor kérdezte csak meg a hangosbemondón keresztül, hogy mi történt.  Egyébként ekkor tudtunk csak leszállni, ezen az állomáson ugyanis a menetirány szerinti jobb oldali ajtók nyílnak. Az eseményt a forgalmi ügyeleten jelentettük, ahol azt mondta a szolgálatot teljesítő kollégája, hogy telefonál az Örs vezér terére, jegyzőkönyvet nem vett fel.

Kérem önöket , haladéktalanul végezzék el az 219. számú metrókocsi és az adott szerelvény műszaki felülvizsgálatát!

Kérdéseim az esettel kapcsolatban:

A metróvezető(k), hogyhogy nem veszik észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? A forgalmi ügyeletes*, hogyhogy nem veszi észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? Hogy veheti semmibe a vészjelző jelzését a metró vezetője (illetve vezetői mert általában ketten-hárman is vannak a vezetőfülkében)?!

Miért indul el a szerelvénnyel a vezető, ha  hallja a vészjelzőt!? (Mi egyébként azt gondoltuk, hogy a vészjelző sem működik, de mint később kiderült a vezető mégis hallotta.)

*Ha  az állomáson levő  kameráik rögzítenék a felvételeket, akkor önök most vissza tudnák nézni az eseményeket.

Török József
Metróvezetői észrevételek:
A vésztelefonra rá van írva, hogy "A gomb folyamatos nyomása mellett tájékoztassa a vezetőt", tehát beszélni kellett volna és nem csak megnyomni. Ennek ellenére hiba volt a járművezető részéről, hogy kiindult az állomásról. Ennek szubjektív oka, valószínűleg az, hogy sokszor indokolatlanul nyomkodják a vésztelefont. Ez akkor is hiba volt!
Az utolsó kocsi ajtó nyílását, ami a kelet-nyugaton 80-100 méterre van, elég nehéz észrevenni, nem ismerem ennek a kocsinak a külső fehérlámpa visszajelzését, de kétesélyes a láthatósága és a visszajelzése.

A forgalmi ügyeletesnek millió egy dolga van észak-délen, nem tudom, hogy kelet-nyugaton hogy van, de a jegyárusítás, utastájékoztatás, telefonok, stb, stb, sok energiát elvon a forgalmistától.

A vészjelzőt az előbb kitárgyaltuk, az eseményrögzítőn esetleg vissza lehet nézni a vészjelzést.

Pro és kontra, sajnos bármi történhetett!
46 Tovább

Megtámadta az utast majd kilépett a BKV-tól

Szeretjük, mikor a BKV az utasokat ért testi és lelki támadásokat egy levéllel elintézi. Bár ez még a jobbik eset, mert nem kenik rád az egészet és válaszolnak. Sajnos ebben az esetben többet tényleg nem tehettek, ugyanis az utas felé rugdosó vezető a „balhé” után kilépett a cégtől. Egy utolsó balhénak szánta, vagy csak véletlen?
Kedves BKV-figyelő!

Még április végén történt velem, hogy egy 956-os sofőr megtámadott, akkor poszt is lett belőle, sok kommenttel. A BKV villámsebességgel, most reagált, az alábbi levéllel. Szabvány "sorry" levél, a sofőr állítólag már nincs a cégnél, pár nappal az eset után kilépett.

üdv:
Rigó Áron
BKV válasza:
Tisztelt Rigó Áron!
 
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.  Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk utazása alkalmával, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

Az érintett járművezetőt felelősségre vonni nem tudjuk, mivel már nem dolgozik a Vállalatnál. 2008. május 5.-ével kilépett.

Az okozott kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. június 5.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
35 Tovább

Európa „legjobb” buszmegállója

Rendkívül okos ember lehetett az, aki kitalálta, hogy a 2-es villamospótló busz középső ajtaja a Zsíl utcánál egy földdel (esős időben sárral) töltött beton négyzet mellett álljon meg. Aki ott száll le, vigyázzon!



65 Tovább

Tökrészeg vagy tökhülye?

Viccelődő és gyorsan vezető, hírtelen fékező buszvezetőkről is írtunk már nem is keveset. Ezeknél már csak az a jobb, amikor ezek egyesülnek, és egy buszon találkozunk vele. Az öreg Ikarusszal 120 km/h-val felhajt az Erzsébet hídra, melynek közepén a fékbe tapos, majd bemond valami vicceset. Nos, valakinek ez tetszik, valakinek nem. Alant az utóbbi olvasható.
Május 28. kb. 17:45

A 233E szokatlanul nagy sebességgel érkezett a Ferenciek terére, a Jégbüféhez. Felszálltam, és pillanatok alatt kiderült, hogy a gyors entrée nem véletlen műve volt csupán. Kisvártatva ezerrel húztunk át az Erzsébet hídon, majd a további útvonalon. Közben heves fékezések és irányváltások tették az utazást olyan élvezetessé, mintha a hullámvasutat transzponálták volna vízszintes síkba. Mások nevében nem szívesen nyilatkoznék, de kezdtem úgy érezni, mintha nem csak a kb. 36 fokos meleg miatt izzadnék (mert az kb. annyi volt a lerobbant állagú buszon), hanem konkrétan a zabszem szorongatásától folyt a verítékem. Szóval - bevallom - nem bátor férfimivoltom fitogtatására alkalmas volt a helyzet. A hangulatot csak fokozta vezetőnk  humora, amely csak a nagyokhoz hasonlítható csak. Ilyeneket mondott, pl.: a következő megálló az Adria... helyett a Leányka utca. Az első ajtó nem működik, a második elromlott, a harmadik nem nyílik, a negyediket nem nyitom ki (aztán mindet kinyitotta). Majd: a Savanyú Jenő tér következik (Savoyai Jenő helyett, ha, ha, ha.). És persze közben a vén csotrogányt meghazudtoló sebesség, hirtelen vad fékezések, irányváltások. Nagy megkönnyebbülés volt, mikor végre leszállhattam, de komolyan aggódtam kedves ismerősöm testi (és szellemi) épségéért, akivel együtt utaztunk, de neki még három megállót ki kellett bírnia.

Több gondolat is járta az agyamat a sofőrt illetően, miszerint ő 1. tökrészeg 2. tökhülye 3. mindkettő

Persze a legvalószínűbb, hogy símán csak megártott neki a kora nyári (késő tavaszi) nagy meleg, ettől képzelte magát átmenetileg Humor Haroldnak. Ehhez persze joga van, csak épp pillanatnyilag kb. 80 ember és 5 tonna (?) csuklós vas volt rábízva.

Kedves BKV! Ha van rá mód, az ilyenből inkább kimaradnék, ha lehet. Talán valami tanácsadó cég segíthetne jópénzért megtalálni a megoldást. A jegyárakból, önkormányzati és állami támogatásból biztos fussa rá.

Help!
127 Tovább

Sínenjárás autóval

Peches ember az, aki éppen akkor parkol a sínen az autójával amikor az a "nagy" hőmérséklettől felpúposodik. Szerencsétlen ember az, aki nem veszi észre a felpúposodott sínt és autóval megpróbál áthajtani rajta. A képen látható autó vezetője vajon melyik csoport tartozott? Tegnap direkt lekérdeztem a hőmérsékleti adatokat az időkép szerkesztőitől, akik azt mondtál, hogy 13 és 14 óra között a Gellért-hegy közelében kereken 30°C volt.



Tisztelt BKV-figyelő!

Ma (2008. június 2-án) fél 2kor rögzítettem az alábbi képeket telefonommal az Erzsébet híd Budai hídfőjénél. Szerintem a BKV új koncepciója állhat az eset mögött, miszerint az egyéni közlekedőket megnyerje magának. Nem rossz ötlet, a kivitelezésen azért még van mit javítani. Így csak az amúgy is lezárt alsó rakpart miatti megadugó sült ki belőle.

Üdvözlettel: P.A.

26 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek