Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Végállomáson gyulladt ki egy BKV-busz motortere

Kigyulladt az 5-ös busz motortere szerdán reggel a főváros II. kerületében. A Fővárosi Tűzoltó-parancsnokság tájékoztatása szerint a Pasaréti téri végállomáson egy Ikarus 260-as busz motortere kapott lángra. A tűz oltását egy éppen munkába igyekvő tűzoltó és a BKV-busz vezetője kezdte meg egy porral oltó készülékkel. Személyi sérülés nem történt.

19 Tovább

Egy darab WC-papírt lobogtatva is le lehet jutni a budapesti metróba

Mindig akad egy játékos kedvű blogolvasó, aki leteszteli a metrónál posztoló humanoid beléptetőkapukat. Most RM tesztelte le a biztonsági őröket és az ellenőröket, és arra a megállapításra jutott, hogy akármit felmutathat az őröknek, mindent érvényes bérletnek néznek:

Kedves BKV-figyelő!

2010. augusztusában az Index csinált egy tesztet, hogy mennyire lehet bemenni hamis jeggyel, illetve bérlettel a metróba. Én, és egy barátom kedvet kaptunk ahhoz, hogy reprezentáljuk ezt a tesztet, (azzal a külömbséggel, hogy mi több helyen mentünk be) hamár elvileg a BKV szigorúbb ellenőrzéseket tervezett. Kezdtünk az Opera földalattinál.

Én még az érvényes bérletemmel mentem be, a haverom viszont egy március-áprilisi bérlettel jött utánam. Tulajdonképpen a biztonsági őr nagyívből leszarta hogy mi van a kezünkben, konkrétan egy darab cetlit is felmutathattam volna neki. A Mexikói út fele tartó földalattira a Kodály Köröndnél felszállt egy ellenőr. Nagyobb próbálkozást tettünk, szeptember-októberi bérletet mutattunk fel, rábökött az ellenőr, megnézte, és azt mondta: "Rendben van, köszönöm!" Elfogadta a féléve lejárt bérletet!

23 Tovább

Egy levél megérhetett volna a BKV-nak félmilliárdot

Félmilliárd forintot költ a BKV Zrt. a 3-as metró saját különálló URH rádiórendszerének kiépítésére, pedig a cégvezetés egyetlen kérő levél megírásával beléptethetné az áprilisban tűzesetet is produkáló metróvonalat a tűzoltóság által is használt országos készenléti rádióhálózatba, az ugyanis már évek óta működik a Kőbánya-Kispest és Újpest közötti alagútban. A vonalon történt április 19-i szerelvénytüzet ráadásul éppen egy URH-készülék túlmelegedése okozta, -írja az Index.

A lap több mint három hete hiába várja a BKV Zrt. válaszát arra, hogy a cég miért épít ki ismét különálló kommunikációs rendszert a 3-as metró vonalán. A sajtóosztály szerint a cég több vezetőjének is engedélyeznie kell az URH-rádiók beszerzésével kapcsolatos információkat kiadásuk előtt, ezért húzódik az április 15-e óta a válaszadás.

27 Tovább

Nem jelzi semmi az ajtóhibát a busz műszerfalán?

A fent látható videót egyik olvasónk készítette a BPO-564-es rendszámú buszon. Mint az a felvételen is látható, az ajtó jobb szárnya nem záródik rendesen, emiatt az rendszeresen visszanyílik. Mivel az utóbbi években több tucat ajtóhibát bemutató videót publikáltunk már, kénytelen vagyok a blogot olvasó buszosoktól megkérdezni: nincs semmi visszajelzés a műszerfalon amiből kiderül, hogy az ajtó meghibásodott vagy rosszul záródik? A balesetveszélyes helyzeteket egy egyszerű visszajelző lámpával nem lenne jó elkerülni?

51 Tovább

A rendőrség vagy a BKV feladata a járműveken való rendfenntartás?

Olvasónk az alább olvasható levele egy nagyon fontos kérdést vet fel, méghozzá azt, hogy a BKV járatain való rendfenntartás kinek a feladata. A rendőrségé? A BKV dolgozóké? Ki az a személy, aki a történetben szereplő utasokkal szemben felléphet?

Kedves BKV-figyelő!

Naponta olvasom a BKV-blogot, és úgy döntöttem, hogy én is írok, hiszen nekem is vannak "élményeim", tapasztalataim, panaszaim ezzel kapcsolatban. Tudnék mesélni. De most egy konkrét esetet szeretnék megosztani, ami miatt igenis panaszolok:

Nem velem történt, hanem konkrétan a párom unokaöccsével, hogy egyik nap jött hazafelé munkából a 22-es busszal, ami a Moszkva térről megy Budakeszi felé, és a busz Dénes utcai megállójánál (ez még Buda) van egy árvaház, vagy nem tudom minek hívják, (nemrég óta lehet ott) és rengeteg fiatal gyerek szokott emiatt ezen a járaton közlekedni, lányok, fiúk, romák, nem romák, tök mindegy, nem is ez a lényeg, és ott szoktak leszállni.

59 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek