Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megbünteti a BKV az emberséges buszvezetőket

Akár 10 ezer forintra is megbüntethetnek egy járművezetőt, ha nem a kijelölt helyen, hanem két megálló között nyit ajtót. Olvasónk szerint a BKV csak azokat a dolgozóit bünteti meg, akik emberségesek:

Tisztelt BKV-figyelő!

Rengetegszer olvasni a BKV-figyelőn olyan sztorikat, amikben a buszsofőrök bunkók az utasokkal, nem végzik rendesen a munkájukat, vagy (élet)veszélyes helyzeteket idéznek elő, ám legtöbbször még a pontos időponttal és járatszámmal rendelkező leveleknek sincs semmi hatásuk, és az alkalmatlan sofőrök általában megússzák a dolgot.

Ma délután a Moszkva téren sétáltam a 90-es busz felé, amikor az bezárta az ajtókat és elindult. Mivel már így is épphogy csak odaértem volna, a következő busz pedig 90A és 10 perccel később indul (így legalább +20 perc késés és 2 megálló séta), jobbnak láttam a busz nyomába eredni. Szerencsémre az pár méter megtétele után pirosat kapott, így a Csaba utcában utolértem, és integettem a sofőrnek, hogy nyissa ki az ajtót. Meglepetésemre ehelyett a fülkeablakot nyitotta ki, ezért kíváncsian átsétáltam a túloldalra.

130 Tovább

Több mint négyszáz BKV-busz romlott el csütörtökön

A járművek légrendszere fagyott le. A közlekedési társaság szabadnapos karbantartókat is behívott, hogy el tudják végezni a javításokat. A BKV hétköznap reggelente 1100 buszt indít.

Este negyed nyolcig összesen 420 BKV-busszal volt valamilyen probléma csütörtökön, a járművek egy részét csak a garázsban, többségüket azonban már a helyszínen meg tudták javítani, mondta Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési igazgatója Délelőtt 10 óráig 243 járművel volt probléma,a legtöbb gondot a fűtés- és légrendszerek okozzák, utóbbival együtt autóműködési hibák is felléptek.

93 Tovább

A hajléktalanokat nem, de a kisgyermekes anyukát leszállította a buszvezető

Három év körüli gyermekével és egy kézipoggyász méretével valószínűleg megegyező kisbiciklivel szállt fel egy anyuka a 36-os buszra. A buszvezető azonnal leszállásra szólította fel, még a motort is leállította hogy megmutassa, ő nem viccel. Olvasónk szerint ez azért érdekes, mert a buszvezetők a rendbontókra és a hajléktalanokra sosem szólnak rá, csak a gyengébbekkel mernek kikezdeni.

Tisztelt BKV-figyelő!

Gyakran olvasom a BKV-figyelő írásait, és sajnos nekem is van egy felháborító tapasztalatom, amit közzé szeretnék tenni. Az eset még novemberben történt, és elfoglaltságaim miatt még nem tudtam megírni. A 36-os buszon utaztam, és Pesterzsébet Baross utcánál felszállt egy fiatal hölgy, 3-4 évesforma kisgyermekével, és egy kisméretű gyermekbiciklivel. A megállóban álltunk, mire a sofőr beszólt a mikrofonba, letegezve a nőt: "Légyszíves, szálljál le a biciklivel"!

252 Tovább

Utasok személyes adataival játszik a BKV

A regisztrált utasok nevét, telefonszámát, e-mail címét és jelszavát is megtudhatjuk, ha egy kicsit is értünk az ilyesmihez, derül ki a Buhera blog tegnapi posztjából. A blog egy szemfüles olvasója tesztelte a nálunk már bemutatott majdnem végleges weblapot, amit Fuzik Zsolt (volt?) IT igazgató már publiklálsra szánt. A tesztelő meglepődött, amikor a regisztrált utasok személyes adataival találkozott, de ennél nagyobb hibát is talált.

Az egésszel az a probléma, hogy 5 felhasználó közül 4-nek mindenhol ugyan az a jelszava. Elég egy rosszindulatú ember, aki az ott lévő telefonszámokat, teljes neveket, e-mailcímeket és jelszavakat felhasználva visszaél a személyes adatokkal.

Akit érdekelnek a részletek, ide kattintva tudhat meg többet.

29 Tovább

Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?

Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:

Kedves BKV-figyelő!

A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek