Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tömegközlekedés szempontjából sokkal átláthatóbb lett a Google Térkép

Pár napja tucatszám kaptam a leveleket azzal kapcsolatban, hogy a Google Térképről eltűntek a BKV megállók, és csak a legfontosabb állomásokat, megállókat látjátok bejelölve. A hiba valószínűleg azért jelentkezett, mert frissítették a térkép adatbázisát. Ennek köszönhető, hogy tömegközlekedés szempontjából mára sokkal részletesebb és pontosabb lett a térkép, ugyanis az összes BKV-megálló be lett jelölve, és pontosan meg tudjátok nézni, hogy a nektek kellő busz, villamos honnan indul. Ez nagy tereknél praktikus, mert így nem a helyszínen kell megkeresnetek, hogy melyik járat melyik megállóból indul, hanem ezt már otthon is megtehetitek.

26 Tovább

Kerülőút helyett a dugót választotta a diszpécser

Olvasónk nem érti, hogy ha van alternatív útvonal, akkor dugó esetén miért nem adnak utasítást a diszpécserek arra, hogy a buszok ott közlekedjenek? A lent olvasható panaszlevél történetesen a dugóban araszoló 20E autóbuszról szól, ami azért állt közel egy órát a Dózsa György úti dugóban, mert valaki megfeledkezett a kerülőútról. A levél a térkép alatt olvasható.


50 Tovább

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább

BKV útvonal tervező

Kaptunk már sok panaszt és észrevételt a BKV útvonal tervezőjével kapcsolatban. A panaszok között volt hosszú várakozási idő, rosszul megtervezett útvonal, sőt az esti időpontban sűrűn ajánlja a program az akkor már nem közlekedő gyors járatokat, illetve a még nem aktuális éjszakai buszokat.

Az első útvonalunk a Gazdagréti lakótelep és a Boráros tér között volt. A program felajánlotta a 908-as autóbuszt, melyre a Regös köz megállóban szállhatunk fel 4 óra 3 perc várakozás után! Ha türelmesen kivártuk ezt az időt, akkor utazhatunk 24 megállót 25 perc alatt (?). A Blaha Lujza téren átszállási lehetőséget kapunk a 4-es villamosra, mellyel 7 perc alatt a Mester utcánál vagyunk. Innen gyalog mehetünk a Boráros térre. Arról, hogy miért nem mehetünk odáig a 4-es villamossal, az rejtély marad.

A második megtervezett útvonal a Pillangó utcától az Etele térig tartott. Az előző útvonalhoz képest itt egy kicsit kevesebbet, 3 óra 42 percet kell várakoznunk mire a Pillangó utcába megérkezik a 956-os éjszakai járat. Innen mindössze 12 megálló az Erzsébet híd budai hídfő. Itt átszállási lehetőséget kapunk a 19-es villamosra, mellyel 12 perc utazás után a végállomáson (Etele tér) szállunk le.

A programot egy esti időpontban (23 óra) próbáltuk ki

 

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek