Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utaslemaradások a paraméterkönyv után?

Tisztelt BKV!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2008. június 6-án, pénteken 18:45-kor a 1757-es számmal Pesterzsébet felé közlekedő 23-as busznak több megállóban is utaslemaradása volt. A Közvágóhíd megállóban kb. 15 fő, Földváry utca megállóban 2 fő, és az Illatos úti megállóban 3 fő maradt.

Kérem, tájékoztassanak arról, hogy a Paraméterkönyv bevezetése után véleményük szerint hány utas marad majd a megállókban az esti időszakban.

BKV-figyelő
37 Tovább

Amiért utálok BKV-n utazni

Ma 17.20 körül utaztam a 23-as buszon a Boráros térről Pesterzsébet felé. Mikor felszálltunk a buszra az összes ablak zárva volt, nem viccelek, kb. 40-50 fok lehetett, mert a busz előzőleg a tér másik oldalán napfényes helyen parkolt.

Felszállás után a közelemben lévő összes ablakot kinyitottam, majd ülőhely hiányában a csuklóhoz álltam, nekidőlve a csuklónál lévő korlátnak, ahogy szoktam.

16 perc utazás után leszálláshoz készültem (17.36 Szabadkai út). Elindultam az ajtó felé, majd a pólónál fogva a korlát visszahúzott. Reménykedtem benne, hogy csak valami matrica, amit nem vettem észre de nem. Hazaértem, és egy ilyen csíkot láttam a pólómon:



Hát amire a korlátnak nekidőléskor nem gondoltam, hogy az Ikarus belsejében a korlátra tett fekete festék így megolvad és a ruhámnak ragad. Minden másnak utazok erre, és szinte mindig így állok, mert leülni nem szeretek. Sosem jártam még így.

Hétfőn begaloppozok az Akácfa utcába a pólóm nyugtájával együtt. Azért mégsem hagyhatom, hogy a közel 5 ezer forintos pólónak ilyen könnyen vége legyen. Lehet, hogy ki fognak röhögni, de ez szerintem már nincs benne a bérletem árában.

Mindenki vigyázzon, mit fog meg, mert már nem csak a kosz, hanem az olvadó festék is fenyeget.
46 Tovább

Lerobbant, a másik kettő otthagyott

Alig néhány perce, 16:00 magasságában ismét lerobbant egy busz amin utaztam. Ez nem lenne nagy szám, minden közlekedési társaságnál megesik az ilyen, de ez már nem az első. Sajnos a BKV ott spórol, ahol nem kellene. A karbantartók szerint  nincsenek alkatrészek, nincsenek olyan körülmények, ahol a karbantartók normálisan elvégezhetnék feladataikat. Sajnos az ilyen „lerobbanások” már rendszeresek. Az elmúlt néhány hónapban szinte heti rendszerességgel történt hasonló eset, más-más vonalakon.

Az utasok is megszokták már –és ez a videón is látható- nem szóltak semmit, nem anyáztak, még csak nem is hőbörögtek. Amikor a buszvezető megállt, a Földváry utca előtt, kinyitotta az ajtókat, majd felszólítás nélkül leszálltak az utasok. Valószínű, már ők is megszokták.



Ami a legszebb az egészben, hogy a gyors 23-as busznak ezen a helyen nincs megállója, így az utasok egy része a következő 23-as buszra volt kénytelen felszállni. Mivel én a János utcához mentem, ahol a 23-asnak nincs, csak a gyors 23-asnak volt megállója, kicsit bizakodva tovább vártam, hogy majd a következő busz felvesz (a 23-as megállójában*), a többi várakozó utassal együtt.

16:14 magasságában fel is bukkant a következő gyors 23-as busz, melynek intettem, majd tovább ment, pontosan úgy, mint a 8 perccel utána érkező kollégája, aki még a fejét is elfordította. Nem tehettem mást, fel kellett szállnom a sima 23-asra és gyalogolni.

Hát, így húz el a BKV :)
*Javította a szerk.
55 Tovább

Igénytelen utasok

Sok féle utasról írtunk már. Bemutattuk nektek a villamoson dohányzó és a szemtelen bliccelő utast is. Itt a nyár, jön a meleg, és sajnos ezzel együtt jönnek a büdös nyári utazások is, ebbe tekinthettem bele tegnap, azaz vasárnap a 7-es buszon és a 23-as busz Szabadkai úti megállójában. A gyengébb gyomrú olvasók figyelmét felhívom, hogy gusztustalan képek, gusztustalan magyarázatok találhatók ebben a postban.

Történt ugyanis, hogy Albertfalváról a Móriczra vitt az utam. Villamos helyett a 7-es buszt választottam, mert gyorsabb, és siettem. Az első ajtónál szálltam fel, ahol az első egyes ülésben már egy kedves utas aszalódott a melegben, a napon. Szaga egészen a csuklóig elért, menekültem a szag elől, ezért a hátsó 4-es ülésbe ültem le. Miután leültem megpróbáltam kinézni az ablakon, és az alábbi (már lassan megszokott) kép fogadott:




78 Tovább

Visszaáramló füst, szédelgés

Tisztelt Vezetőség!

2008. április 12-én 17.00 magasságában utaztam a BPI-772 frsz. autóbuszukkal a Közvágóhíd és Pesterzsébet vkp. között a 23-as viszonylaton.

Bizonyára Önök is napi rendszerességgel utaznak Ikarus 280-as autóbusszal és abban is biztos vagyok, hogy a téli hónapokban, amikor az ablakok zárva vannak, felfigyeltek már arra, hogy a kipufogóból kiáramló gáz egy része visszamegy az utastérbe. Ez a csukló körül érezhető a legerősebben, de a busz egészében szippanthatunk belőle egy keveset.

A fent említett autóbuszon ezt a szagot kb. 2-szer erősebben éreztem, mint eddig. Olyannyira erős volt, hogy szinte egyből megszédültem, majd odébb mentem, de sajnos ez sem segített. A busz hátuljában is egész úton erőteljesen érezni lehetett a visszaáramló gáz szagát.

A leszállást követően a megállóban lévő padra ültem le, 15 perc pihenés után szerencsére jobban lettem, a szédülés és az enyhe fejfájás is elmúlt.

Azt szeretném kérdezni Önöktől, hogy a kipufogóból visszaáramló gáz mennyire lehet veszélyes az utasok egészségére? Miért nem tesznek valamit, hogy ezt megszüntessék?

Válaszukat várom!
Fotó: totalcar
35 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek