Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Katasztrofális hétfő

Tegnapi nap egy katasztrófa volt. Szemtanúja voltam a Móriczon egy gázolásnak délután, ami igen megviselt, ez után egy véres Combinóval utaztam, majd a 23-as busz vezetője próbált megszívatni egy kicsit.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A mai napon (2008. március 17.) utaztam a 23-as autóbuszon, mely a menetrend szerint 19:27 perckor indult Pesterzsébetről, és melynek rendszáma: BPI-826.

Az autóbusz menetrend szerint érkezett meg a Szabadkai út megállóba (19:40). Én a buszmegállóba már jóval a busz érkezése előtt ott voltam, kb. 19:35-kor, ahol velem együtt még egy fiatalember várakozott.

A fent említett busz az OMV kútnál járt (Határ út) amikor az utasváró-pavilonból kijöttem, és a 3. ajtóhoz mentem. Mivel naponta utazok ezen a vonalon, tudom, hogy az ajtók kb. hogy helyezkednek el. Az autóbusz vezetője beállt a megállóba, úgy, hogy velem szembe nem az ajtó került, hanem a csuklóval néztem farkasszemet. (Nem az autóbuszvezető állt be rosszul, én számítottam el magam).

Mivel innen legközelebb a 3. ajtó volt, elindultam felé (kb. 1-1,5 méter). Másodpercek teltek el, csak néztem az ajtót, vártam, hogy kinyíljon. Ekkor előrefordultam, láttam, hogy a másik fiatalember, aki a 2. ajtónál várakozott már felszállt, a járművezető az indulásjelzőt is megnyomta, bezárta az ajtókat, majd elindult.

Az elindulást követően (kb. két métert haladhatott előre) a busz megállt, majd kinyitotta a 3. ajtót. Megkezdtem a felszállást, majd alig, hogy az jobb lábam a lépcsőre tettem, megszólalt az indulásjelző. Éppen, hogy felszálltam, záródtak az ajtók, és sofőrünk egy padlógázt nyomott.

Az erős indulást követően kibillentem egyensúlyomból, a jobb vállamról a hátizsák pántja leesett. A szerencsének köszönhető, hogy kapaszkodtam, és nem estem el a táskámmal együtt, melyben többek között a laptopom is volt. Leszállás előtt előrementem, a járművezető fülke nyitva volt, a sofőrünk szemébe néztem, de sajnos még egy bocsánatérést sem kaptam.

Kérdésem a következő lenne: Miért nem nyitotta ki a buszvezető az ajtót, amikor elvileg látta, hogy ott várakozok? Látta, hisz az ajtókat csak akkor zárhatja be, ha a visszapillantóba belenézett, illetve indulás előtt is bele kellett volna nézni.

A fent említett buszvezető egész úton többször is hibát követett el, mert az ajtók kinyitásával egy időben az indulásjelzőt is megnyomta, és egész úton a satufék-padlógáz mozdulatokat ismételte. Kérem, hogy a járművezetőjük elmeállapotát vizsgálják meg. Kérem a járművezető elmarasztalását, és a ezt a levelet is mutassák meg neki!

Segítségüket előre is köszönöm
64 Tovább

Szervezettség

Tisztelt BKV!

Utazásaim során háromszor utaztam szóló buszon a 23-as vonalán. Az első két alkalom szervezetlen volt. Utaslemaradások, késések voltak, a buszvezetőnek az utasok mondták meg, melyik megállóba kell megállni, mert még ennyire se volt informálva.

A legutolsó „szólós” utazásom most vasárnap (III.02) volt, és igen pozitívan csalódtam. Sem utaslemaradás, sem késés, sem felesleges megállások. Külön köszönet a Délpesti garázsnak, és a 15-46-os számú autóbuszvezető hölgynek, aki 10:15-kor indult a Pesterzsébeti végállomásról. Hölgy létére határozottan, pontosan és megfelelő sebességgel vezetett. Ezen a vonalon még sosem találkoztam vele, szerencsések az utasai.

Kérem a járművezetőt –utasbejelentés alapján- munkáltatói dicséretben részesítsék. Kérem, az eljárás végeztével e-mailben keressenek meg!

Üdvözlettel: X Y
19 Tovább

Eláztunk a buszon

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!


A mai napon (2008. január 2.) egy kellemetlen utazásban volt részem, az Önök, gyors 23-as vonalán közlekedő Ikarus 280-as autóbuszon. Az autóbusz száma, mely a vezetőfülkére volt írva: 7-7(többi szám valószínűleg lekopott, remélem beazonosítható lesz a jármű). Az autóbusz kb.14:00 órakor indult a Boráros térről.


Az indulás előtt 3 perccel már az autóbusznál voltam. Felszállás közben feltűnt, hogy az utasok nagy része áll, több ülőhely is szabadon van. Az bőrüléseken szabályosan állt a víz, és az autóbusz belsejében is több helyen tócsákat lehetett látni. Induláskor az autóbusz tetején (utastérben) lévő díszlécből elkezdett vízesésszerűen folyni a víz több utas is hideg zuhanyt kapott a nyakába. Az első megállóba való beálláskor egy utas megnyomta az ajtó feletti leszállásjelzőt, ahonnan szintén, szabályszerűen ömlött ki a víz. (Ezek a berendezések valószínűleg törpefeszültséggel működnek, ezért a nagyobb áramütés lehetősége minimális, viszont a víz zárlatot okozhat). A hölgy láthatóan megijedt, félve nyomta meg a gombot. Menet közben a víz a tetőn elhelyezett lámpákból, és hangszórókból is az utasokra folyt, több emberre annyi víz folyt, hogy már szinte eláztak. Az autóbusz szigetelése katasztrofális. Hasonló hibát véltem felfedezni több Ikarus 280-as buszon is, de ott csak a csuklónál folyt be a víz az utastérbe. Sajnos a busz rendszámát a ráhalmozódott sár miatt nem tudtam leolvasni, kérem a fenti adatok alapján próbálják beazonosítani a járművet.


Szeretném Önöktől megkérdezni, hogy az ilyen autóbusz, melyek már állatok szállítására is alkalmatlan, miért vehet részt a közlekedésben? Önök szerint az egyre csak emelkedő bérletárak mellett, az utasok nem várják el jogosan, hogy utazásuk során ne ázzanak el az buszon? Így hány autós fogja választani a tömegközlekedést a dugóban állás helyett?


Várom mielőbbi válaszukat.


Üdvözlettel: Gál Mihály, BKV Figyelő

 

54 Tovább

A kimaradó járat

Napokban nézegettem a 23-as busz menetrendjét, és egy élég nagy hibát találtam benne. Lehet, hogy direkt, lehet, hogy véletlenül, de a menetrendben az esti órákban (10 perces követés) Az óra elején, az első busz durván 20 perccel indul a másik után (bekeretezett rész) 18 órakor az utolsó busz 58 perckor indul Pesterzsébetről, az ezt követő órában, az első busz 19:17 perckor ez durván 20 perces követés. Ez azért furcsa, mert ebben a két órában 10 percenként követik egymást a buszok, és a 19:17-es mindig tele van, így szükség lenne, hogy a hétköznapi menetrend mintájára a 19:07-es autóbusz is közlekedjen. Megkérném a BKV-t, hogy a menetrendben lévő hibát a lehető legrövidebb időn belül javítsák ki, hogy ne kelljen az utasoknak nyomorogni a 19:17-es Pesterzsébetről induló autóbuszon.
4 Tovább

Át a piroson 2.

Szombaton utaztam Pesterzsébetre a 23-as busszal. Kb. 17:06perc lehetett mikor indult a busz. Nagy kék ikarus,a kedvenc, nagydarab sofőrrel. Haller utca megálló előtt van egy lámpa, aki arra jár, ismeri. Az a lámpa nem csak a sima kereszteződés miatt van ott, hanem a zebra és a villamos miatt is. Ez volt az első piros lámpa, amin átmentünk, de nem akár hogy. Váltott a lámpa, először ugye sárgára, ekkor még jó messze voltunk tőle, mikor piros lett, akkor se épp előtte voltunk. A sofőr egy pillanatra elgondolkodott azon, hogy megálljon-e (ezt egy kis fékezéssel éreztette) de egy nagy gázzal át is mentünk. Megtörtént az utas csere, ezután indultunk volna, persze a sofőr a lámpát már nem látta, mivel jóval mögötte voltunk. Balról jött is a villamos, csak a körültekintésének köszönhető, hogy nem történt semmi. Ilyenkor még azt mondtam, hogy ezt hagyom, nem írom meg,  felesleges. Este ugyan ezzel a busszal és sofőrrel mentem haza. Egy piros lámpás eset itt is volt, a Közvágóhídnál a híd alatti lámpánál, itt is olyan stílusban mentünk át, mint idefele, csak most majdnem egy biciklis látta kárát. Tényleg ilyen ember felel több mint száz ember életéért?

21 Tovább
1234
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek