Tisztelt BKV-figyelő!
Naponta rendszeresen utazom kétszer a 28-as villamossal, nem egy-két megállót. Sajnos azt tapasztalom, hogy ez a villamosvonal kritikán aluli, minden szempontból. Csövesek és részegek sora a nap minden szakában. Arról nem is beszélve,hogy ellenőrrel évek óta nem találkoztam a vonalon. Vajon Nekem, mint rendes fizető utasnak nincs jogom kulturált körülmények között utazni? Miért kell a csövesek ordibálását hallgatnom és a bűzüket szagolnom? Miért kell Nekem este 15 percet várnom azért a 3-as villamosra, mert egy csöves miatt kiszáll a villamosvezető, vitatkoznak és ez miatt elmegy a 3-as villamos? Miért kell Nekem olyan villamoson utaznom, ami egy szemétdombra hasonlít sokszor? (csokipapír, sörösdoboz, szotyolahéj, cigarettacsikk). Havi majd 9000forintért erre van jogom? A mellékelt képet 2008.08.06 szerda délután lőttem az egyik 28-ason.
Írtam már ez ügyben a BKV-nak is,de a válasz annyi volt,hogy nincs pénz arra,hogy néha Biztonságiak legyenek a villamosokon. Ha jól emlékszem, évekkel ezelőtt még voltak valami "Villamos Biztonsági Szolgálat" elnevezésű ruhában biztonságiak este a vonalon. Úgy 2002-2003 környékén lehetett Őket látni este a 28ason. Most nincs pénz erre.
Köszönöm!
Zsolt
2008. augusztus 07. 11:00
Ezt kapod havi 8250 forintért
2008. június 29. 15:01
Rekonstrukció gőzerővel
Ez a kis vasárnap délutáni post azoknak szól, akik értik a viccet, és nincs ellenükre egy kis hülyéskedés. Martintól kaptam a héten pár képet, amikkel így önmagukban nem tudok mit kezdeni, viszont az egyikről eszembe jutott egy régi –a neten körbejáró- hülyeség, és alkottam egy kicsit. Így folyik tehát a 28-as villamos vonalán a rekonstrukció
"Ez csak a Liget tér után a 36-os villamos volt váltójának /:)/ a kiszedése, és helyébe rendes vágány fektetése!":
2008. január 10. 12:13
28-as villamos
Tisztelt BKV Zrt!
A mai napon (2008. január 9-én) kedvesemmel úgy döntöttünk, hogy a hónap elején darabonként 8,250 Ft-ért megvásárolt bérleteink által biztosított jogainkkal élve, a X. kerület Liget tér megnevezésű állomástól a Blaha Lujza térre jutáshoz a 28-as villamost vesszük igénybe. Hiba volt. Körülbelül 8 óra 10 perckor értünk a megállóba és 8 óra 45-kor adtuk fel, és választottuk az nem tökéletesen helyettesítő 9-es buszt, melyből akkorra már 5 darab haladt el mellettünk. Hozzá kell tennem, hogy korábbi nem tul jó tapasztalataink alapján mentünk ily korán a megállóba, mert mindkettőnknek reggel 9 órakor kezdődik a munka. Jelezném, nem értünk be időben, és folyamatosan egyikünk főnöke sem hiszi el a "már megint nem jött a 28-as villamos" indokot, akkor sem, ha -mint a jelen példa mutatja- igaz.
Engem igazából csak az zavar, hogy nem tájékoztattak bennünket a villamos késéséről. Mivel nincs hangszóró a megállóban (bár ha lenne, sokkal többre nem jutnánk, mert az amorf recsegésből értelmes szavakat kiszűrni még talán az amerikai helyszínelőknek sem menne, egy afrikai ország éves költségvetésével megegyező összegből megvásárolt, erre a célra szolgáló eszközzel sem) nem értesülünk a késés okáról (baleset, friss kávé a forgalmi irodán, stb.). Kérdésem: ilyen esetben miért nem haladnak végig egy autóval a 28-as villamos vonalán, és kérik meg az utasokat, hogy keressenek alternatívát? Nem hiszem, hogy az eközben elégetett maximum 5 liternyi dízel/benzin durván saccolva 1.500 Ft-os árát ne engedhetnénk meg maguknak az utasok tájékoztatásának érdekében.
Jelen emailből (elektronikus levél) másolatot kap az Index.hu 2 blogja is: a Tékozló Homár (http://homar.blog.hu) illetve a BKV figyelő (http://bkvfigyelo.blog.hu) is.
Válaszukat várva,
Kabai Márk
Utolsó kommentek