Tisztelt BKV Zrt!
 
A mai napon (2008. január 9-én) kedvesemmel úgy döntöttünk, hogy a hónap elején darabonként 8,250 Ft-ért megvásárolt bérleteink által biztosított jogainkkal élve, a X. kerület Liget tér megnevezésű állomástól a Blaha Lujza térre jutáshoz a 28-as villamost vesszük igénybe. Hiba volt. Körülbelül 8 óra 10 perckor értünk a megállóba és 8 óra 45-kor adtuk fel, és választottuk az nem tökéletesen helyettesítő 9-es buszt, melyből akkorra már 5 darab haladt el mellettünk. Hozzá kell tennem, hogy korábbi nem tul jó tapasztalataink alapján mentünk ily korán a megállóba, mert mindkettőnknek reggel 9 órakor kezdődik a munka. Jelezném, nem értünk be időben, és folyamatosan egyikünk főnöke sem hiszi el a "már megint nem jött a 28-as villamos" indokot, akkor sem, ha -mint a jelen példa mutatja- igaz.

Engem igazából csak az zavar, hogy nem tájékoztattak bennünket a villamos késéséről. Mivel nincs hangszóró a megállóban (bár ha lenne, sokkal többre nem jutnánk, mert az amorf recsegésből értelmes szavakat kiszűrni még talán az amerikai helyszínelőknek sem menne, egy afrikai ország éves költségvetésével megegyező összegből megvásárolt, erre a célra szolgáló eszközzel sem) nem értesülünk a késés okáról (baleset, friss kávé a forgalmi irodán, stb.). Kérdésem: ilyen esetben miért nem haladnak végig egy autóval a 28-as villamos vonalán, és kérik meg az utasokat, hogy keressenek alternatívát? Nem hiszem, hogy az eközben elégetett maximum 5 liternyi dízel/benzin durván saccolva 1.500 Ft-os árát ne engedhetnénk meg maguknak az utasok tájékoztatásának érdekében.

Jelen emailből (elektronikus levél) másolatot kap az Index.hu 2 blogja is: a Tékozló Homár (http://homar.blog.hu) illetve a BKV figyelő (http://bkvfigyelo.blog.hu) is.
 
Válaszukat várva,
 
Kabai Márk