Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A fék, a váltó és az ajtó is rossz volt a buszon

Majdnem visszacsúszott a macskaköves emelkedőn az a 16-os busz, melynek a fékje és a sebességváltója is rossz volt. Olvasónk a levelében arról is mesél, hogy hogyan szenvedtek az utasok a kis midi buszon, aminek az egyik ajtaja is rossz volt, nem nyílt ki:

Tisztelt BKV-figyelő!

Nemrégiben a 16-os buszon érdekes dolgot tapasztaltam. Hoppá, a buszon se kézifék, se 1-es sebesség, se D sebesség. Azt kérdezitek, hogy hogyan ment fel az emelkedőn? Hát éppen hogy nem csúszott vissza az amúgy is macskaköves és elég meredek Várnegyedben. A megállóban állást a következőképp oldotta meg: légfékkel fogta a buszt, amíg lehet, majd szép kis gázfröccsökkel megtoldotta azt, amikor a busz már akart volna visszafelé csúszni.

Hihetetlen balesetveszélyes volt, nem egy ember elesett, a megállókból alig lehetett felszállni a buszra. És ha valaki azt hiszi, hogy ezzel vége van. El kell, hogy keserítsek mindenkit. Ugye ez egy kis Ikarus 405-ös autóbusz, amin alapból csak 2 ajtó van. Na, hát abból a hátsó az nem is nyílt ki, egy kis ajtón szenvedtük le magunkat a buszról, miközben az rángatózott ide-oda. Tudjátok mit? A hátul ülő füstöl köhögő utasokat meg sem említem.

Hajrá BKV, nyomjátok a prémiumokat...

96 Tovább

Viszonylattáblával rögzítették a motortér fedelét

Két viszonylattáblával volt rögzítve a motorház fedele azon az Ikarus 405-ösön, melyet olvasónk fényképezett nekünk még ma délelőtt. Ez a megoldás nem csak szánalmas, balesetveszélyes is, ugyanis menet közben a táblák elrepülhetnek. Nem tudjuk, hogy a táblákat azért tették-e oda, mert a fedlap mozog, vagy azért, mert ki is jár a helyéről. Ha az utóbbi, akkor az a veszély is fennáll, hogy a komplett elem kiesik menetközben. A poszt publikálása után ezért feljelentést teszek a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál:

59 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek