Majdnem visszacsúszott a macskaköves emelkedőn az a 16-os busz, melynek a fékje és a sebességváltója is rossz volt. Olvasónk a levelében arról is mesél, hogy hogyan szenvedtek az utasok a kis midi buszon, aminek az egyik ajtaja is rossz volt, nem nyílt ki:
Tisztelt BKV-figyelő!
Nemrégiben a 16-os buszon érdekes dolgot tapasztaltam. Hoppá, a buszon se kézifék, se 1-es sebesség, se D sebesség. Azt kérdezitek, hogy hogyan ment fel az emelkedőn? Hát éppen hogy nem csúszott vissza az amúgy is macskaköves és elég meredek Várnegyedben. A megállóban állást a következőképp oldotta meg: légfékkel fogta a buszt, amíg lehet, majd szép kis gázfröccsökkel megtoldotta azt, amikor a busz már akart volna visszafelé csúszni.
Hihetetlen balesetveszélyes volt, nem egy ember elesett, a megállókból alig lehetett felszállni a buszra. És ha valaki azt hiszi, hogy ezzel vége van. El kell, hogy keserítsek mindenkit. Ugye ez egy kis Ikarus 405-ös autóbusz, amin alapból csak 2 ajtó van. Na, hát abból a hátsó az nem is nyílt ki, egy kis ajtón szenvedtük le magunkat a buszról, miközben az rángatózott ide-oda. Tudjátok mit? A hátul ülő füstöl köhögő utasokat meg sem említem.
Hajrá BKV, nyomjátok a prémiumokat...
Utolsó kommentek