Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kisiklott egy villamos a Fehérvári úton

Az eddigi információk szerint egy -a sínen lévő- papírköteg miatt siklott ki egy villamos, tegnap este a Fehérvári úton. Eddig egyik hírportálon sem találtam képeket, sem cikket, ezért csak azokra az információkra tudunk hagyatkozni, amiket az olvasók küldtek. A képért köszönet Gyurinak és Csabinak.

222 Tovább

Bérletet az elővárosiaknak!

Sokat gondolkodtam már azon, miért nem vezet a BKV olyan bérleteket, amik az utasok igényeihez alkalmazkodik. Bérletet a biciklistáknak, a kismamáknak és olcsóbb bérletet a rászorulóknak, és az ingázóknak.

Az elővárosiak számára a BKV bevezethetne egy „kétvonalas bérletet”. Ez a bérletfajta csak két –szabadon választott- járaton lenne használható, a vonal teljes hosszán, átszállási lehetőséggel a másik megjelölt járatra. Hogy nézne ez ki a gyakorlatban?

Géza, Martonvásári lakos, és a Nyugati pályaudvaron dolgozik. Megveszi a Kétvonalas havibérletét, mely a 19-es és a 6-os villamosra érvényes (Ez a bérletén V19 és V6 számmal van feltüntetve). Mivel Géza ezeken a járatokon kívül nem használ másikat, így felesleges lenne számára megvenni az a jelenlegi havibérletet, ha ugyan azt az utat olcsóbban, kétvonalas bérletten is megoldhatja. Ha Géza eddig a magas bérletár miatt bliccelt, elgondolkodik azon, hogy megkockáztatja-e a több ezer forintos büntetést, vagy megváltja-e az új bérletét, 4125 forintért (ez lehetne az új bérlet teljes ára).

Mondjátok el véleményeteket, adjatok ötleteket, gyúrjunk össze együtt egy új bérletet. A javaslatokból egy összeállítást készítünk, melyet továbbítunk a BKV és az Önkormányzat felé.
83 Tovább

Parkoló az egész város

Nem csak az autósok tudnak hülye helyeken megállni, hanem alkalmanként a buszosok is. A 12/15-ös busz vezetője úgy gondolta, hogy Ő a Petőfi híd pesti részén megáll, félreáll a szalagkorlát mellett, majd telefonál. Időpont és dátum nem lényeges, ez csak egy érdekesség. (A busz egyébként nem műszaki hibás volt, 10-15 perc után tovább ment, csak kinyomtam a videót)

34 Tovább

Pontgyűjtés

Sziasztok!

Tegnap vettem új bérletet, és megkérezte a pénzárban ülő hölgy, hogy érdekel-e a pontgyűjtő akció. Mondtam persze, mi az?



Elmesélte nekem, hogy van egy olyna, hogy ha minden hónapban 15-25-e között veszem meg a bérletet akkor kapok érte pontocskát egy kis füzetkébe, ha összejön öt akkor kapok egy múzeumi belépőt (azt nem mondta melyikbe, de igazából mindegy) ami 2 felnőtt és 3 gyerek múzeumi látogatására szól, ha megvan 10 akkor megint kapok valami ajándékot plusz részt veszek egy sorsoláson ahol éves bérleteket sorsolnak ki.

Nekem tetszik ez a kezdeményezés, egy baj van csak vele, hogy mostantól 15-25-e között fog állni a sor.:) De így legalább az az illúzióm lesz, hogy nem csak az utazás miatt éri meg megvenni a bérletet, hanem meg is jutalmaznak érte, hogy megveszem minden hónapban. Mivel még nem láttam a blogon erről bejegyzést, gondoltam elküldöm nektek. Szerintem ez pozitívum.

Szép tavaszt mindenkinek!

Rabyn

(A pontgyűjtő akcióról bővebben itt!)
A levél pont idevágó:
Tisztelt BKV!

Kérem Önöket, hozzák nyilvánosságra, hogy a BKV új havibérletének bevezetése mennyi plusz kiadást eredményezett a társaságnak. Hány forintot költöttek el, az utasok által befizetett pénzből pecsétekre, nyomtatókra, reklámozásra, pénztárak hosszabb nyitva tartására és mennyibe került a viszonteladók bevonása az értékesítésbe? Minden olyan kiadásról számoljanak be, mely összefüggésbe hozható az új bérlet bevezetésével.

Válaszukat előre is köszönöm!
17 Tovább

Törvénytelenül titkolózik a BKV

Törvénytelen módon tartja titokban a BKV, hogy 2007-ben mire és mennyiért kért tanácsot különféle cégektől. A közlekedési cég tavaly több mint százmillió forintot fizetett ki tanácsokért az AAM Tanácsadói Zrt-nek, ám hiába minősülnek közérdekű adatnak a cég által készített dokumentumok, a BKV titokban tartja őket. "Skandalum" - összegezte a titoktartás mellett a tanácsadói anyagokba betekintő Katona Kálmán a látottakat.

Összesen 35 tanácsadói szerződést kötött Antal Attila vezérigazgatóságának ideje alatt a BKV, tájékoztatta az Indexet a közlekedési cég, amely egyelőre nem árulja el, hogy a 35 szerződés milyen hatállyal, milyen értékre, milyen tárgyban köttetett.

A BKV továbbá - üzleti titokra hivatkozva - nem enged bepillantást azokba a dokumentumokba sem, amiket az AAM Tanácsadói Zrt. 2007-ben a cég részére készített legalább 108 millió forintért.

Milliárdos tanácsok a 4-es metrónak


Az Index azt szerette volna megtudni, hogy a BKV milyen tanácsadói szolgáltatásokra mennyi pénzt költött el 2007-ben, továbbá kíváncsi lett volna arra, konkrétan milyen tevékenységet végzett az AAM a BKV-nak, ugyanis erről a közlekedési cég a Fővárosi Közgyűlés előtt sem tudott a képviselőket kielégítő válaszokat adni, az ügyben pedig vizsgálat is indult.

Az AAM annak ellenére adhatott tanácsokat a BKV metróberuházó cégének, a DBR-nek, és segíthetett a projektvezetésben, hogy a 4-es metró projektvezetéséért már 6 milliárd forintra leszerződött a BKV az Eurometro Kft-vel.

A BKV 2007-ben összesen hat szerződést kötött a AMM-mel, összesen 3 milliárd forint értékben. A szerződések a BKV kiemelt projektjeinek, illetve a 4-es metró beruházásának tanácsadói megtámogatásától szóltak. A szerződések közül 4-et Antal Attila látott el kézjegyével, de szignózott a DBR-iroda jelenlegi vezetője, Balogh Árpád és korábbi vezetője, Gulyás László is.

Ezekből 2007-ben négy teljesült, amelyek közül kettő - éppen a közbeszerzési értékhatár alatti - 49,5 millió forintról, egy 9 millióról, szólt, míg a negyedik szerződés értékéről Balogh nem tett említést.

A cikk az Indexen folytatódik!

Tovább! >>>

23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek