Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lövöldözés a 4-es villamoson

Grupitól kaptuk az alábbi sorokat 10:30 magasságában:
Most telefonált be egy utas, hogy a 4-es villamos vonalán egy fiatalember fegyvert vett elő. Az utas, hölgy ezt látva, nem tudta hova tenni a dolgot. Amikor azonban látta, hogy a csöve felett hátrahúzva valamit, egy töltény esett a földre, nagyon megijedt. Előre ment, szólt az utasoknak, és a járművezetőnek. Elmondása szerint, melyet a rádió közreadott lövés is dördült. Elmondása szerint én gázfegyverre gondolok, mert lövésnyomról nem számolt be. ez még persze nem zár ki semmit, mert ő maga és többen leszálltak a villamosról. A hírt még nem teljesen pontos, túl friss még.

A villamos a Széna tértől a Moszkva felé tovább ment. A BKV a rádió megkeresésére még nem reagált. A szerzett információról jelenleg többet nem tudni. Aki hallott róla, vagy friss infóval rendelkezik, tegye közzé.
49 Tovább

Rejtélyes javítgatások éjszaka

Kedves Szerkesztőség!

Jónak találom a BKV-blogot, sokszor olvasok rajta meghökkentő dolgokat. Egy érdekes jelenségre figyeltem fel az utóbbi hónapokban, szeretném, ha a blogolók megfejtenék, vagy valami hihető magyarázatot adnának rá.

Lágymányoson lakom, a Petőfi híd környékén.  Gyilkos munkaidőmből kifolyólag elég sokszor előfordul, hogy este 11 körül, éjfél után érek haza és útba ejtem a Karinthy Frigyes út - Irinyi József utca kereszteződését , ahol ugye a 6-os villamos kanyarodik ki a Petőfi híd felé. Hónapok óta heti rendszerességgel, sőt néha hetente többször is egy brigád vonul a sínekhez és hegesztenek szakadatlanul. Nem tudom hogy a jobb, vagy a bal pályát, lehet hogy mindkettőt. Volt amikor 3 napon át minden este. Hangsúlyozom, hogy hegesztés folyik, nem a port és sarat söprik ki a váltó alól. Ez időjárástól független.

Mi erre a magyarázat? Nem bírja a pálya a Combinót? Eltörik a sín?

Erről nem igazán hallani sehol sem.


Előre is köszi a megfejtéseket!
A kép illusztráció!
32 Tovább

A becsületjárat

A hétfői Bors örvendeztetett meg bennünket rögtön a hatodik oldalon az alábbi szívmelengető cikkel.



Még egy fotóért és egy kis olvasnivalóért erre tovább >>>
14 Tovább

Utastájékoztatás a villamospótlón

 
Hellóka!
 
Mai nap (II. 06) éppen az egyetemre igyekeztünk a többiekkel, és mint mindig, vártuk, hogy megérkezzen az Astoriára a 149 V járat. Megintcsak a szokásos: eltelik 10 perc, jön három 47-49 V, ami ugye nem a Közgáz felé visz, és átlag 5 ember száll fel rá, az egyetemisták meg csak gyűlnek, és nem értik, miért nem lehet ugyanolyan gyakorisággal indítani a 149 V-t, mikor sokkal többen igényelnék.

Aztán egyszer csak, épphogy elment a 47-49 V, érkezett még egy - ez kicsit gyanús volt, de gondoltuk, biztos túlbuzgóak a sofőrök. Ám mikor láttuk, hogy néhány közgázas mégis csak felszáll erre, mi is a busz felé vettük az irányt. Mikor léptünk fel a lépcsőn, hallottuk, ahogy a sofőr bemondja: "Ez valójában a 149 V villamospótló busz, a tábla egy átvágás csak, dehát elfogyott a 149 V táblám, ez van"

Ezt minden állomáson elmondta egyébként. Hatlamas nevetés fogadta a bejelentést, de korántsem volt ilyen vicces a helyzet. Ugyanis a megállókban várakozók nem hallhatják, mit üzen a sofőr az utasoknak, tehát honnan találják ki, hogy a vezető éppen vicces kedvében volt, és ahelyett, hogy egy lapra filctollal ráírta volna, hogy 149 V, megtévesztette az utasokat, akiknek nagyon nem minden hogy a 47-49 V-re vagy a 149 V-re szállnak-e.
 
Szerintem siralmas.
 
Eszti
 
30 Tovább

Korrupciógyanús autóbusztender a BKV-nál

Az új csuklós Volvo busz 70 millióba kerül, a BKV mégis 48 millióért akar 6-7 éves buszokat venni. A tenderen egyetlen versenyző verseng a Volvóval közösen, az Alfa Busz kft, ahol a Heti Válasz szerint Antal Attila BKV-vezér fia, Zsolt is dolgozik. A BKV cáfol, mi pedig összegyűjtöttük a tender egyéb furcsaságait.

Korrupciógyanús használtbusz-beszerzésről ír a Heti Válasz legfrissebb számában. A lap szerint Antal Attila BKV-vezérigazgató fia annál az Alfa Busz Kft.-nél dolgozik, amely cég - a Volvóval közösen - egyedüliként adott be ajánlatot összesen 84 használt csuklós busz közbeszerzésére a BKV-nak.

A lap állítását, miszerint Antal Zsolt alkalmazásban áll az Alfa Busznál, a BKV Zrt. közleményben cáfolta. "Jelenleg sincs semmiféle jogviszonyban az Alfa Busz Kft.-vel" - fogalmaz a cég közleménye.

Antal Zsolt törölte adatlapját


A BKV a 3,5-5 milliárd forintra becsült közbeszerzéssel a IV., a XIII. és a XVIII. kerületeket akarja autóbusszal ellátni. A pénzt - többek között - a 2-es metró járműbeszerzési keretéből csoportosította át a fővárosi közgyűlés, jelenleg 1,6 milliárd forint van a tervezett 60-84 darab, 17,5-18,5 méter hosszú autóbusz beszerzésére

A pályázatot december 11-én tette közzé a BKV, az ajánlatok leadásának határideje január 31-e volt, eredményt február 20-án hirdetnek legkésőbb. Négyen vásárolták meg az ajánlati felhívást, de csak az Alfa Busz-Volvo konzorcium adott be ajánlatot.

"A tyúk volt előbb vagy a tojás?" - teszi fel a kérdést a Heti Válasz, amely szerint Antal Attilának régóta jó kapcsolata lehet az Alfa Busszal, ugyanis még a Nógrád Volán vezetőjeként (2006 végén jött el a cégtől) az állami cég az Alfa Busszal közösen szerződéses járatokat üzemeltetett a BKV alvállalkozójaként.

54 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek