Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Éves bérlet

Tisztelt BKV Ügyfélszogálat!

Azt hiszem azt éves bérletek esetében helyesebben jártak volna el, ha nem erőltetik a dizájnváltást. Megrökönyödve tapasztaltam a kedevezményes éves bérletem bérletigazolványba csúsztatásakor, hogy csupán két dolog nem látszik a béreltigazolványon: az eredetiséget jelző azonosító csík, amit nagy érzékkel pontosan 5 mm-el tolt arrébb a tervező, így a bal oldali papírcsík eltakarja. Emellett a bérlet érvényességi évének száma sem látszik, ezt ugyanis a közepéről a jobb felső sarokba tolták fel. Ez idén talán még nem okoz problémát, mert hát az új dizájn azonosít, de jövőre. Én megkeresném azért a felelősöket, ezzel ugyanis megnehezítették az ellenőrök és az utasok dolgát is.

Üdvözlettel:
Szigeti Szabolcs

Ui: az üzenetet a BKV figyelő internetes portál is megkapja.
A kép minta jelleggel került fel, és az index fórumból származik!
56 Tovább

Drágább közlekedés

Azt már tudjuk, hogy hamarosan őrök lesznek az éjszakai járatokon, de azt még nem, hogy miért kell drágább éjszakai jegyet vennünk, hogy koszban és hányásban utazzunk?

37 Tovább

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

"Mockva tér"

Szívből gratulálunk a BKV-nak, a közvéleménykutatás  eredményéhez, és így utólag a SuberBrands díj elnyeréséhez is. Örülünk, hogy egy díjnyertes színvonalú, az utasok számára kimagasló teljesítményű szolgáltatást vehetünk igénybe. Örülünk, de tényleg!

Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.


A képek az index fórumból származnak, Sry gyűjtötte őket össze. Köszönjük!
36 Tovább

Jó munkához idő kell


Budapest a metrók terén igen csak le van lassulva, de ki gondolta volna, hogy a 4-es metrónál is lassabb lehet valami? A Ferenciek terén lévő mozgólépcsőre még 5994-évet kell várnunk. Türelem!
35 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek