Délután a http://bkvfigyelo.blog.hu oldalon olvastam, hogy két metrószerelvény Kőbánya-Kispesten intim közelségbe került egymással - magyarán összeütköztek. A zasszony' hármas metrózik is hazafelé, így gondoltam felhívom a BKV információt, ugyan mondják már meg, hogy jár-e a metró, vagy mondjam Neki, hogy kerüljön? Nem tudtam meg, mert az állomás az adott melléken nem volt kapcsolható. Érdekes, mindig ez van, ha fel akarom hívni a BKV-t. Nomindegy, most nem ez a lényeg....
...hanem, hogy miközben a BKV honlapon az ügyfélszolgálat teleonszámát kerestem, olyat láttam, ami után sokáig csak néztem magam elé : a BKV Superbrand lett. A definíció szerint "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek". Nomegaztán azt is, olvastam, hogy "Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust".
Nem akarok olyan hülye kérdéseket feltenni, de szerinetek igaz-e, amit a definícióban írtak, hogy "saját területén kitűnő hírnevet szerzett". Vagy mit gondoltok a "A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek" kijelentésről ?
Forrás: http://crashblogja.blog.hu
BKV, a superbrand
A Villamosvezető telefonál
Kedves Figyelő!
Egy nagyon érdekes szituáció esett meg ma reggel a 28-as villamoson.
A Blaha felé tartva, a Kőbányai úton - fülemben a zenével - arra lettem figyelmes, hogy beszélnek a hangszórókból. Kikaptam a kábeleket a fülemből, és ráébredtem, hogy a hangszórókból hangosan és kristálytisztán hallható beszéd a villamosvezető hölgy magánbeszélgetése, melyet a mobiltelefonján bonyolít.
A pálya minősége miatt a villamos nagyon lassan halad végig a Kőbányai úton (talán 10 perc), és ez alatt az idő alatt végighallgathattuk, ahogyan a kedves pilótahölgy kellemesen cseveg cégbíróságról, barátokról, talán a barátnőjével. Időközben megálltunk a megállókban, de a hölgy csak beszélt tovább.. A felszálló utasok tátogva hallgatták - mi folyik itt?
A mobiltelefonálás tudtommal - magáncéllal, menet közben - szigorúan tilos a villamos vezetőfülkéjében is. De kérdem én - ha már megszegi a szabályt a kedves néni, mi adhat okot arra az ostobaságra, hogy az utastájékoztató mikrofont bekapcsolva hagyja?
Az esetet persze megírtam a BKV-nak is - nyilván 2 napon belül jön a válasz a következő szöveggel: a szóban forgó sofőrt figyelmeztettük, puszi.
A kérdéses villamos egyébként 9:30 körül ment a Blaha felé a Kőbányai úton, a szerelvény száma 1439.
Üdv:
posy
Turisztikai látványosság II.
75-ös troli
Kedves BKV figyelő!Van egy probléma ami nem csak nekem okoz szerintem bosszúságot. Ez a probléma a 75-ös trolibusz végállomása a Stadionoknál. Hogy miért is? Mert útban van a busz sávban. Főleg amikor a Hungárián beáll a dugó. A 77-es troliknak ki kell sorolni egy sávot hogy kikerűlhessék a 75ös trolikat és a ha dugó van araszolgathatnak az autósok között. A kisorolás nem csak akkor probléma ha dugó van mert általában a kedves autósok nem akarják beengedni a trolikat. Tudom hogy ezen a környéken problémás elhelyezni még egy troli végállomást de van megoldás. A 77es trolibusz Ifjuság útjánál lévő végállomás és a tartozkodó bodé között fel kéne számolni a járdán való parkolást és kialakítani egy utat ahol végállomásozhatna a 75ös trolibusz (talán még a 95ös busz végállomása is elférne). Nem kerűlne többe mint átszámozni egy rakat buszjáratot. Tény hogy kicsit majd többet kell gyalogolni a troli végállomásához de az sem megoldás hogy a belváros felé továbbutazók percekig vesztegeljenek a dugóban (megint).
Nem jár az egyes villamos a fővárosban
Nem közlekedik szombaton és vasárnap Budapesten a Bécsi út és a Thököly út között az 1-es villamos, mert a Hungária körút és az Ajtósi Dűrer sor kereszteződésben vágányokat cserélnek. A munka nem csak a villamosközlekedést érinti, az autósoknak is terelésre kell számítani.
A Bécsi út és a Thököly út között villamospótló autóbuszok közlekednek. A pótlóbuszkra a legtöbb helyen a villamosmegállók közelében, a 901-es éjszakai járat megállóiban lehet felszállni. Ezen a hétvégén nem jár a 17-es villamos sem, a pótlóbuszok a vágányokon járnak és a villamosmegállókban lehet rájuk felszállni.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint az 1-es villamos vonalának felújítási munkái miatt hétfőn hajnali öt óráig két ütemben lesznek forgalomkorlátozások. A vágánycsere első részében a Hungária körút városközpont felé vezető balra kanyarodó sávja, valamint az Ajtósi Dürer sor belső önálló balra kanyarodó sávja lesz lezárva. A második ütemben a Hungária körút Francia út felé vezető balra kanyarodó sávját zárják le.
Elmarad a korábban október 15. és november 15. közötti időszakra tervezett felújítás az 56-os villamos vonalán. A BKV tájékoztatása szerint az egy hónapos vágányzár technikai okok miatt egy későbbi időpontra csúszik. Azt egyelőre nem tudni, mikor lesz pontosan az 56-os, 59-es és 18-as villamosok vonalát érintő felújítás.
Forrás: index, Független Hírügynökség
Utolsó kommentek