Az "Így húz el a BKV" képért köszönet a táblát tartó lányoknak:)
2007. október 19. 14:16
Volánbusz és BKV
Néhány hete tettem egy bejelentést a Volánbusz felé, mert a Neoplan N318 L/NF típusú autóbusznak menet közben (45-50 km/h sebességnél) kinyílt az ajtaja, és csak a szerencsén múlt, hogy senkinek nem esett baja. A társaság kérésemre kivizsgálta az összes ilyen típusú autóbuszt és a vizsgálat eredményéről választ is küldtek. A BKV és a Volánbusz válasz levelei között szembeszökő különbségek vannak.
Volános levél:
Tisztelt XY!BKV-s válasz levél:
Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste Társaságunkat, mivel számunkra rendkívül fontos, hogy megismerjük utasaink véleményét.
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a NEOPLAN N318 L/NF tip. JLD 392 frsz. autóbusz ajtajának rendellenes, és igen balesetveszélyes működésére. A meghibásodást egy kapcsoló hibája okozta, amelyet azonnal kicseréltünk. A balesetveszély súlyosságára tekintettel, valamennyi azonos típusú járművünket átvizsgáltuk, szerencsére hasonló meghibásodással nem találkoztunk.
Megnyugvással tölt el bennünket, hogy vannak olyan utasaink, akik törődnek utastársaik biztonságával, és figyelemfelhívásukkal segítenek bennünket a hibák kijavításában, a balesetek megelőzésében. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a jövőben teljes megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.
Budapest, 2007. október 19.
Tisztelettel: Ügyfélszolgálati Iroda
Tisztelt BKV Figyelő!
Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.
Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.
Budapest, 2006. október 19.
Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
2007. október 19. 09:38
Biciklit dobáló ellenőr a HÉV-en
Tegnap d.u. indultam haza a három napos munkahelyen töltött etapomból. Amikor felértem a Szabadkikötő HÉV megálló Boráros tér irányú peronjára, ott egy Hajtás-Pajtás futárbiciklit találtam a kövön fekve. Úgy nézett ki, mintha a vonatból dobták volna ki. A bicaj teljes felszereléssel feküdz ott. (km-óra stb) Első kerék defektes volt, valszeg az ütéstől.
Felhívtam a táblán található telefonszámot, elmondtam a diszpécsernek. Közöltem vele, ha nem jelentkezik senki a következő vonatig a bicajért, elviszem magammal, és leadom a boráros téri végállomáson a biztonsági őröknek. Igérte, hogy addig utánanéz, kié lehet. Befutott a szerelvény, felszálltam a bicajjal. Lágymányosi híd megállóban láttam meg a futárt, nagyon leste a szerelvényt. Leadtam Neki a bicajt. Kérdeztem Tőle , mi történt?
Hát kérem: Ellenőrök voltak a vonaton. A srácnak nem volt jegye, erre kidobták a biciklijét, Őt nem engedték leszállni. Az volt a szerencséje, hogy ezt nem a Szent-Imre térnél tették, mert akkor már bicaja sem lenne. (meg az, hogy én találtam meg)
Magyarország- Budapest- 2007.10.16.-én 15.30'
Koller Andor
2007. október 18. 16:17
Nem lehet bérletet venni
Kedves Figyelők!
Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.
Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.
Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.
Üdvözlet.
Utolsó kommentek