Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ingyen utazhatott volna, mégis megbüntette az ellenőr

Tartós fogyatékossággal élők és egy kísérőjük a BKV járatain ingyenesen utazhatnak. Olvasónk kerekesszékkel közlekedő barátját kísérte a 6-os villamoson, az ellenőr mégis megbüntette őt, pedig az igazolást felmutatták. (Kerekesszékkel közlekedőknek a szabályzat szerint bérletet (jegyet) kell váltaniuk. Amennyiben az utas tartósan fogyatékos, (és/vagy beteg), díjmentes utazásra jogosult. Ilyen a lent szereplő utas is).

Az is érdekes, ahogyan a BKV ellenőre csőbe húzta az utast. Nem azt mondta neki, hogy megbünteti, hanem azt, hogy "adategyeztetés" céljából kéri az iratait. Az utas együttműködő volt (sajnos), meg is kapta a 12 ezer forintos csekket.

Hello BKV Figyelő!

Egy kérdéssel kapcsolatban írok. Sztori a következő:

A mai napon utaztam mozgássérült barátommal a 6-os villamoson, mire odajött egy ellenőr. Kérte a jegyemet mire én közöltem vele, hogy az sajnos nincs, de mivel egy mozgássérültet kísérek a jogszabály szerint nem vagyok köteles jegyet váltani, mivel a szabályzat a mozgássérültet és egy kísérőjét felmenti a BKV utazás költsége alól. Erre az ellenőr néz bután, majd elkéri a személyimet "adategyeztetés" címszó alatt. Nem vagyok budapesti nem tudom hogy mennek itt a dolgok ezért kézségesen átnyújtottam neki az igazolványomat.

80 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

Felrobbant egy BKV-busz kereke

Felrobbant a 36-os autóbusz egyik kereke a főváros XIX. kerületében, az Ipacsfa utcánál - közölte a BKV fődiszpécsere. A csuklós autóbusz középső tengelyének bal oldalán lévő kerék gumija a kinyílt, a robbanás átszakította a kerék feletti takaróelemeket, így az utasteret is érintette.

A balesetben ketten könnyebben megsérültek: egy gyermeket bevittek a Heim Pál Gyermekkórházba, míg egy felnőttet saját kérésére nem kellett ellátni, mondta megkeresésünkre Valics Dezső, az Országos Mentőszolgálat sajtóügyeletese.

(Index/MTI)

73 Tovább

A metróállomás közepét használta WC-nek a hajléktalan

Utálom a pofátlan hajléktalanokat. Azokat, akiknek semmi úti céljuk nincs, csak felszállnak a buszok, villamosokra és utazgatnak unalmukban. Azokat sem szeretem, akik illemhelynek használják a BKV járműveit vagy a megállóhelyeit. Olvasónk is egy olyan hajléktalannal találkozott, aki a földalatti vonalán a Vörösmarty utcai állomáson bokáig letolt nadrággal végezte a dolgát. A lenti levél is bizonyíték arra, hogy normális biztonsági őrökre minden metróállomáson szükség van.

Hello!

A budapesti tömegközlekedés rendszeres használójaként tisztában vagyok a körülményekkel. A széteső, koszos buszokat, az oxigénmentes 4-6-ost, a sci-fi regénynek beillő menetrendet megszoktam, ezekre nem is panaszkodnék. Inkább vannak az utasokkal problémáim, akik beállnak az ajtóba, nem engedik bezáródni az ajtót, stb, ellenőrökkel, egyéb BKV alkalmazottakkal számottevő összetűzésem nem volt, a blogon is meglepődve olvasom néha a történeteket.

170 Tovább

Az ember, akinek rossz levelet generált a BKV

Rengeteg utas panaszkodik amiatt, hogy a BKV a panaszlevelére csak egy sablon választ küld. Nem védem a céget, de tudom, hogy minden válasz mögött van valamennyi munka, tehát ha sablonos választ is kapunk, azért a panaszunkkal foglalkozott valaki. Olvasónknak a BKV olyan levelet küldött, amihez a panaszosnak nem is volt köze. Kiderült, rosszul generált válaszlevelet a BKV programja:

Tisztelt Utasunk!

Tájékoztatjuk, hogy elektronikus levele Társaságunkhoz megérkezett. Szíves elnézését kérjük a név eltérésben, valószínű, rendszerhiba történhetett és a programunk amit használunk, más nevet generált az Ön e-mail címéhez. Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk.

Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek.

Türelmét előre is köszönjük.

BKV Zrt. Ügyfélszolgálat

17 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek