A HÉV megállók, és a kereszteződésekben elhelyezett lámpák szándékosan vannak úgy elhelyezve, hogy az autós és a buszos forgalmat a reggeli órákban teljesen megbénítsa? Olvasónk reggelente 10-15 percet is áll a lámpánál, majd’ 10 szerelvény elhaladását, kíséri figyelemmel a rosszul elhelyezett lámpák miatt. Nem csak a kocsival közlekedők szívnak, a BKV buszai is 15 percet állnak a lámpánál:
Kedves BKV-figyelő!
A következő kérdéssel fordulok hozzád, hátha meg tudod mondani, hogy közlekedéstechnikailag mi indokolja a Szentendrei HÉV vonalán levő Csillaghegyi megállónál azt, hogy mindkét irányban a kereszteződés előtt van a megálló, így pl. a mai reggelen 7 azaz hét darab szerelvényt volt szerencsém végignézni, ahogy beérkezik az állomásra, emberek fel le, vonat átmegy a kereszteződésen, villan kettőt a fehér lámpa majd érkezik a másik irányból, beáll a megállóba stb stb...
Az egy dolog, hogy állok tizenakárhány percet álló motorral a lámpánál, én dolgom hogy kocsival járok. Node ezzel egy ütemben megáll a sor mindkét irányba, szépen megakasztva a forgalmat a nem arra haladó csak keresztező utakon is, többek között a szinten BKV fennhatóság alá tartozó buszokon is.
Értem én hogy sok-sok évvel ezelőtt még közelsem volt ott ekkora forgalom, de kizártnak tartom, hogy nincs anyagilag indokolható fejlesztési keret arra, hogy ezt megoldják. Hasonló anomália a Szentendrei HÉV vonalán van meg alaphangon 3, a többi vonalról lövésem sincs.
Köszönöm a figyelmet.
ddq
Utolsó kommentek