Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Luxus Audit bérel a BKV a vezérigazgatónak

Az Index értesülései szerint a BKV egy vadonatúj felsőkategóriás Audi A6-ost bérel Kocsis István vezérigazgatónak. A gépkocsi értéke becslés szerint mintegy 20 millió forint, ilyen értékű szolgálati autója a BKV-nak még nem volt.

Az Index úgy tudja, hogy Kocsis István, a BKV nemrég kinevezett vezérigazgatója számára egy felső kategóriás gépkocsit bérel a közlekedési cég.

Az Audi A6 (TDI 3000, extrákkal) ára szakértők szerint mintegy 20 millió forint. Mint megtudtuk, a BKV a szűkös anyagi helyzetére tekintettel nem vásárolta vagy lízingelte az autót, hanem bérli inkább.

A cég szolgálati gépkocsiparkja egyébként Renault Lagunákból áll (körülbelül 20 darab). Renault Lagunát használt korábban Aba Botond vezérigazgató, és Balogh Zsolt megbízott vezérigazgató is. Antal Attila saját Rover 75-ösét használta vezérigazgatósága idején.

Az Index úgy tudja, hogy a BKV-nál felvetődött, hogy több A6-ost is rendeljenek, de jelenleg ez az elképzelés nem aktuális. Az Index keresi az ügyben a BKV sajtóosztályát.

 

(Index)


Kapcsolódó postok:

Az utastájékoztatáson spórolnak

Kihasználatlanul állt Antal Attila új luxus Volkswagene

55 Tovább

Hülyék miatt késik a körúti villamos

Kedden a körúton volt dolgom, ahol a 6-os villamossal utaztam, az első ajtónál. Egész úton bosszúsan figyeltem a hülye pestieket, akik miatt a villamos rövid távokon 2-3 perc késést szedett fel. A villamos nem csak az ajtót felfeszegető barmok miatt nem tudott haladni, hanem a hülye autósok miatt sem, akik előre látták, hogy nem tudnak haladni, a dugó miatt, mégis ráhajtottak a villamossínre és feltartották a járművet. Minden fontosabb kereszteződésnél volt néhány ilyen autós, így a villamos még 5-6 perc késést felszedett néhány megálló alatt. A körúti dugó miatt nem csak az autósok várakoztak, hanem a villamoson ülő utasok is. Olvasónk dugóval nem, csak hülye utasokkal találkozott.

A kép illusztráció

Sziasztok!
 
Rövid leszek és tömör: ma ismét megbizonyosodtam róla, hogy az emberi hülyeség végtelen...
 
Este 19.00 körül vártam a 4-6-os villamosra a Király utcánál, a Nyugatiig utaztam volna. Mikor odaértem a megállóba, az ellenkező irányba éppen elment egy villamos, majd hamarosan kettő másik is. Utastársaimmal együtt egyre inkább pislogtunk a messzi távolba, azt lesvén, mikor érkezik a mienk, hiszen ellenkező irányba már három is lassan elhúzott, nekünk pedig semmi nem jutott. (Mielőtt valaki megkérdezné, hogy miért nem sétáltam le a 2 megállónyi távot: azért, mert 2 csomagom is volt...)
 
Szóval végre-valahára megérkezett a mi villamosunk is. Láthatóan tömve volt, és nem kevesen akartak még felszállni rá. Látva a tumultust inkább úgy döntöttem, hogy megvárom a következőt, minek nyomorogni. Szóval álltam a villamos mellett és néztem, ahogy drága embertársaim próbálták feltuszkolni magukat a fullos járműre. (Úgy látszik, egyiküknek se volt annyi esze, hogy úgyis mindjárt jön a következő, és nem hiszem, hogy MINDENKI annyira sietett volna...) Na mindegy, a lényeg: egy idő után megszólalt a csengő, ami ugyebár az ajtók záródását, majd pedig a villamos indulását jelzi. Pontosabban jelezte volna, ha egy-két, rendkívül IQ-harcos utas nem feszítette volna szét a már összezáródni készülő ajtókat...
 
1. Látták, hogy tele van, nem nagyon férnek már fel. 2. Max. néhány perc és jön a következő. Akkor meg minek erőlködni? (+ az ajtók sem arra lettek kitalálva, hogy az emberek ide-oda feszegessék, ugye...) Nyilván azt se fogták fel, hogy ezáltal még jobban késleltetik a járatot, pedig már így is kicsit borult a rendszer, hiszen az előző villamos jóval előrébb járhatott már...
 
Valójában apróság, mégis jól rávilágít sok ember utazási kultúrájára, az agya helyén lévő valaminek a működésére. Kár, hogy sok van belőlük...
 
Mindenesetre BKV-"élmények"től mentes további szép napokat kívánok a normális embereknek! :)
 
Kata

39 Tovább

Skodával pótolják a villamost

Úgy néz ki a BKV rájött, hogy nem elég a bérletek és a jegyek árát emelni, ezért a pénzért már a szolgáltatás színvonalán is emelni kell. Nógrád Volános kék Volvo és sárga Ikarusok után, itt az új villamospótló, a Skoda Octavia. Szálljatok be bátran, és mutassátok fel a bérleteteket a sofőrnek!:) /A képért külön köszönet a Parkoló blognak!/

37 Tovább

Nincs 35 darab százasod?

Automatából bérletet venni még nem lehet. A BKV utasészrevételek hatására még év elején lecserélte az érintőképernyős automaták szoftverét, és elvileg többféle jegyet lehet belőlük venni. A turistajegy 3400 Ft, amihez megvételéhez 34 darab százas kell, mert nem mindegyik automata fogad el papírpénzt és bankkártyát. A probléma ott van, hogy egyszerre csak 1500 Ft-ot lehet bedobni az automatába :)

Tegnap miközben a 4-es villamost vártam a Borároson nézegettem a BKV csúcs szuper érintőképernyős automatáját, amit a kijelzőn villogó felirat szerint az utasok észrevétele alapján alakítottak át.



Senki nem akart belőle jegyet venni, így vettem a bátorságot és kipróbáltam. Minden benne lévő jegyfajtából a maximális mennyiséget akartam venni, ami összesen 40 ezer forintba került. Kerestem a bankkártya nyílást, vagy a papírpénz beadására szolgáló nyílást, de az automata csak fémpénzt fogad el. Az kijelzőn (képünkön) egy aranyos kis felirat jelezte, hogyha problémám lenne a kártyás fizetéssel, nyugodtan hívjam a bank ügyfélszolgálatát, ahol majd segítenek. Felhívtam volna én őket, de mit mondok? Ha nincs nyílás a gépen a kártyának, ők sem tudnak segíteni, és jelenleg ez a legnagyobb problémám. Nem volt nálam zsebben 400 darab százas, sem 800 darab ötvenes, ezért hamar rájöttem, hogy 40 ezer forintot nem is olyan könnyű a BKV-nak odaadni, még akkor sem, ha szeretnék.

64 Tovább

Keress alternatívát, és hagyd ott a BKV-t!

Ha zavar a rendszeres késés, a büdös és a kosz, akkor ülj biciklire, sétálj, vagy válassz egy olyan megoldást, ami neked a legkézenfekvőbb. Olvasónk gondolt egyet, és megvált a BKV-tól:
Tisztelt BKV-figyelő!
 
Sokat olvasom a blogod, de ez az első, hogy postnak való észrevételt küldök neked. Az átlagos levelektől eltérőn nem panaszt teszek, csak megosztom az olvasókkal, hogyan szoktam le fokozatosan a BKV-ról.
 
Idén nyáron megelégeltem a nyomorgást, és a folyamatos várakozást. Elegem lett a koszból és  a bűzből, ami egyes járatokon található. Sokat gondolkodtam mi lehet egy monopol cég alternatívája, ha annyit találtam rövid időn belül, hogy nem győztem válogatni.
 
Családunkban található egy autó, amit én használok, illetve idén nyáron vettem egy Camping biciklit egy aukciós oldalon, szinte fillérekért. Modernizáltam, ráköltöttem egy fél bérlet árát, és azóta is probléma nélkül használom.
 
BKV-ról leszokni nem könnyű. Az emberek el vannak kényelmesedve, és azt gondolják, hogy az autón és a BKV-n kívül nincs más. Én is így voltam vele, ezért a BKV-ról egyből autóba ültem, ám ez nem tartott sokáig. Többször a munkahelyemtől kicsit távolabb, a Petőfi híd előtt parkoltam le az autót, majd a hídon átsétálva megközelítettem a belvárost. Ekkor kezdtem el gondolkodni azon, mivel lehetne a sétálást felgyorsítani. Roller? Bicikli? Görkori? Végülis egy összecsukható, fent említett kerékpár mellett döntöttem, ami a kocsiban is elfér. A gyaloglást felváltotta a bicikli, és napról napra távolabb álltam meg az autóval, természetesen nem fizetős parkolóban.
 
A benzinre nem költök sokat, dugót nem csinálok, és amikor tehetem kerékpárral járok. Szerintem megtaláltam a BKV tökéletes alternatíváját, amivel nem szennyezem túlságosan a környezetet, gyorsan és megerőltetés nélkül elérem a célom, és sportolok is. Amíg nincs rossz idő, addig ajánlom mindenkinek, hogy sétáljon, vagy kerékpározzon egy kicsit, próbálja ki milyen a BKV mentes élet.
 
Köszönöm!
 
D. Szilárd

 

107 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek