Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Visszaáramló füst, szédelgés

Tisztelt Vezetőség!

2008. április 12-én 17.00 magasságában utaztam a BPI-772 frsz. autóbuszukkal a Közvágóhíd és Pesterzsébet vkp. között a 23-as viszonylaton.

Bizonyára Önök is napi rendszerességgel utaznak Ikarus 280-as autóbusszal és abban is biztos vagyok, hogy a téli hónapokban, amikor az ablakok zárva vannak, felfigyeltek már arra, hogy a kipufogóból kiáramló gáz egy része visszamegy az utastérbe. Ez a csukló körül érezhető a legerősebben, de a busz egészében szippanthatunk belőle egy keveset.

A fent említett autóbuszon ezt a szagot kb. 2-szer erősebben éreztem, mint eddig. Olyannyira erős volt, hogy szinte egyből megszédültem, majd odébb mentem, de sajnos ez sem segített. A busz hátuljában is egész úton erőteljesen érezni lehetett a visszaáramló gáz szagát.

A leszállást követően a megállóban lévő padra ültem le, 15 perc pihenés után szerencsére jobban lettem, a szédülés és az enyhe fejfájás is elmúlt.

Azt szeretném kérdezni Önöktől, hogy a kipufogóból visszaáramló gáz mennyire lehet veszélyes az utasok egészségére? Miért nem tesznek valamit, hogy ezt megszüntessék?

Válaszukat várom!
Fotó: totalcar
35 Tovább

Nem kell a végkielégítés Antal Attilának

2011-ig szóló kinevezésének végkielégítés nélküli, közös megegyezéses megszüntetését kezdeményezte Antal Attila, a BKV-vezérigazgatója március 25-i hatállyal oly módon, hogy addig az időpontig csak a részére járó munkabérére tart igényt - tudta meg az MTI városházi forrásokból annak kapcsán, hogy a cégvezető immár a harmadik alkalommal jelezte a döntéshozóknak távozási szándékát.

Somlyódy Csaba, a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottságának szocialista elnöke az MTI értesülését megerősítve elmondta, hogy Antal Attila valóban újabb levélben kezdeményezte 2007. január 16-án kelt munkaszerződésének megszüntetését.

Forrás: Index
30 Tovább

Villámpost: Puszi a trolivezetőnek

Tisztelt BKV-figyelő!

Ezúton is meg szeretném köszönni a 273-as számú 89-es troli vezetőjének, hogy tegnap (április 10) külön kérés nélkül (!) levágta azt a hangosan dajdajozó mattrészeg és rendkívül büdös csövest a troliról, akinek a vizelet és rothadásszaga a hátsó ajtótól egészen előre elért egy félig telt járművön.

Remélem a többi sofőr is pédát vesz magatartásáról és sokra viszi a BKV-nál vagy másutt.

Glotah
20 Tovább

Holnaptól hajózhatunk a Dunán



2008. április 12-én startol a BKV idei első menetrend szerinti hajójárata, erre hívta fel a figyelmem ZBR. Sajnos a BKV oldalán semmilyen tájékoztatást nem találtam (minek is lenne?) ezért közzéteszem a menetrendet(kattints) amit az olvasótól kaptam. Fotó: bkv.hu
33 Tovább

Re: Szándékosan szívat a BKV?

Megérkezett a BKV válasza a márciusban megjelent „Szándékosan szívat a BKV?” című cikkünkre. Bár a levél igen részletes, minden kérdés megválaszolásra került, kicsit keszekusza lett, ha nem BKV-s címről jött volna, el se hinném, hogy Ők küldték. A tájékoztatást mindenesetre köszönjük!
Tisztelt XY ! 

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Tájékoztatjuk, hogy a városhatár irányú Lépcsős utcai megállóhely hivatalos nyilvántartásunk szerint sosem volt kettős jellegű; amennyiben a közelmúltban két M betűt tartalmazó tábla volt kint, az tévedésből, egyeztetés és hatósági jóváhagyás nélkül lehetett kihelyezve.

A Lépcsős utcai megállóhelyi öblöt 1999-ben a Campona beruházásának keretében építették át; bár az öböl hosszabb lett, azonban az elején lévő kapubehajtók miatt normálisan nem volt használható, ezért a megállóhely 20 méterrel hátrább került, változatlanul egyes jelleggel.

A Volánbusz 2001-ben jelezte, hogy meg kívánja itt állítani a Csepel – Érd közötti járatait. A helyszíni szemlék alapján a helyközi autóbuszoknak új megállót jelöltek ki az öböl első felében – mivel jóval kevesebb járatról és kisebb utasforgalomról, csak egy ajtón felszálló utasokról volt szó, számukra megfelelt a kapubehajtókkal tűzdelt járdaszakasz is. A rövid ideig, csak a felszállás idejére megálló autóbuszt a BKV járatai is ki tudták kerülni. A helyzet annyiban változott az elmúlt évben, hogy a Volánbusz lerövidítette és csak a Camponáig közlekedtette autóbuszait, így azok hosszabb ideig várakoztak a Lépcsős utcai megállóban. (A rendszeres Volán-utazó szerint csak közvetlenül indulási idő előtt állnak be, mi azonban néhányszor a helyszínen járva 14-15 perces várakozást tapasztaltunk; a 15 méteres Neoplan vagy a hosszabb csuklós autóbuszt még a mai megállóból kiindulva sem könnyű kikerülni.)

A legutóbbi, néhány hete történt esemény az volt, hogy (nem először) kitörték a BKV autóbuszok megállóhelyét jelző táblát, és ennek helyreállítása során kb. 8 méterrel hátrább a közvilágítási oszlophoz rögzítették az új táblát. Így valószínűleg nem döntik ki rövid időn belül a megállóhelytáblát, az innen induló autóbusz ki tudja kerülni a várakozó helyközi autóbuszt (ha az bent állt, be sem tudtunk állni a megállóhelytábla vonalába), valamint a két hivatalos kapubehajtón felül a harmadik, a 168. szám alatti kínai áruházat szolgáló illegális behajtó sem esik bele a megállóba. A megállóhely jellege – mint említettük – nem változott, korábban és most is egyes jellegű, a másodiknak érkező autóbusz nem nyithat ajtót, különösen a behajtó szakasz nem szilárd burkolatú járdája mellett. A leszálló és felszálló utasok keveredése megítélésünk szerint nem okoz kezelhetetlen tumultust az utasváró közelsége ellenére, különösen ha összevetjük egy olyan szituációval, hogy a nem hivatalosan kettősként használ megállóba két autóbusz állt be és az elöl várakozóknak a leszálló utasokon kellett átverekedni magukat, hogy a második járművet elérjék.

Jelenleg nem tudunk változtatni a megállóhely elhelyezésen, jellegén, ezt az állapotot kérjük most elfogadni, tekintettel arra, hogy az ideiglenesnek számít. Egyeztetések folynak arról, hogy a Volánbusz járatai a Campona végállomás területéről indulnak, így nem foglalják el az öböl első felét. Ez korlátozott mértékben már lehetőséget ad a használható szakasz bővítésére; további remény a megoldásra, hogy az érintett útszakasz szerepel a főváros idei felújítási programjában, és a felújítás érinti a megállókat, a kapcsolódó járdákat is.

Előzetesen hatósági bejárást kezdeményezünk a Főpolgármesteri Hivatalnál a Volán nélküli (még útfelújítás előtti) állapotban a megállóhely kijelölésére, egyúttal jelezzük feléjük, hogy az útépítés terveiben az öböl megfelelő kiépítésére fordítsanak gondot (pl. a behajtók süllyesztett kialakítás esetén a megállóba eshetnek, erre számos példa van a városban), így sokkal hosszabb és hivatalosan is kettős megálló létesíthető. Ehhez a teljes átépítés elkerülhetetlen, hiszen mint a mellékelt fotón látható, még egy ív is található az öbölben, amely adott esetben a beláthatóságot zavarja.

A megállóhely végleges kijelölésének joga a hatóságé.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. április 9.

Üdvözlettel: BKV Zrt.
21 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek