Erika érdekes bérletett kapott a BKV pénztárában, ám csak otthon vette észre, hogy az 1 hónapra váltott havi Budapest-bérlete csak időutazásra jogosítja fel. Íme a bérletről készült kép:
Felrobbant egy BKV-busz kereke
Felrobbant a 36-os autóbusz egyik kereke a főváros XIX. kerületében, az Ipacsfa utcánál - közölte a BKV fődiszpécsere. A csuklós autóbusz középső tengelyének bal oldalán lévő kerék gumija a kinyílt, a robbanás átszakította a kerék feletti takaróelemeket, így az utasteret is érintette.
A balesetben ketten könnyebben megsérültek: egy gyermeket bevittek a Heim Pál Gyermekkórházba, míg egy felnőttet saját kérésére nem kellett ellátni, mondta megkeresésünkre Valics Dezső, az Országos Mentőszolgálat sajtóügyeletese.
(Index/MTI)
Máltán nem szórják a pénzt, inkább takarításra és karbantartásra költik
A máltai közlekedési cégről példát vehetne a BKV. Akárhányszor előkerül egy hivatalos beszélgetésen, hogy az Ikarusok milyen rossz állapotban vannak, a BKV mindig a járművek magas átlagéletkorával indokolja a rendszeres műszaki meghibásodásokat. Olvasónk Máltáról hozott képeket nekünk, hogy megmutassa a BKV-nak: Az öreg busz is jó busz, ha költenek a karbantartásra és a takarításra!
Kedves Figyelő!
Nem igaz, hogy a budapesti buszállomány elöregedett! Máltán sokkal öregebb buszok járnak. A kedvező időjárás és a kis távolságok miatt - na meg a szeretetteljes karbantartásnak köszönhetően - gyönyörű állapotú régi járművek közlekednek. Itt egy pár kép mutatóba, ha akarod tedd ki a blogra, hogy mások is mosolyogjanak egyet.
Üdv: Kis Ember
Miért nem várják meg, míg felszállnak az utasok?
Olvasónk gyermekével és babakocsival közlekedik. Mindig tapasztalja, hogy a BKV egyes buszvezetői milyen türelmetlenek. Még fel sem tette a kocsit a buszra, máris nyomják a csengőt, és csukják az ajtót. Pár napja a babakocsi és apukája is az ajtók között maradt.
Imádom egyébként, amikor a busz beáll a megállóba, kinyílnak az ajtajai, majd egyből megszólal az utas sürgető indulásjelző, így esélyt sem adnak a biztonságos és a szabályos felszállásra. Ilyenkor lehet büntetlenül odacsukni a lassan felszálló időseket és a babakocsival közlekedő anyukákat, mert lehet hivatkozni az "Indulásjelzős szabályra". De vajon hová siet ennyire a buszvezető?
Kedves Mihály!
A következő panasszal fordulok hozzád: 6 hónapos kismama vagyok 2 éves fiúgyermekkel. Sokszor van az, hogy BKV járatokon vagyok kénytelen utazni. Ami nem lenne probléma, ha napi szinten nem találkoznék segítőkészségükben hiányos utasokkal és rosszindulatban gazdag, feszült sofőrökkel.
„Később nem tudnál jelezni, baszd meg?” –kérdezte a buszvezető
Nem irigylem azokat, akiknek ismeretlen vonalon kell utazniuk. Velem is megesik, hogy egy megbeszélésre, találkozóra olyan járatokkal megyek, amikkel még sosem utaztam. A legtöbb helyen a buszvezetők nem mondják be a következő megállók neveit, vizuális tájékoztatás is hiányos. Így mindig később szállok le, vagy életlenül olyan megállóban is jelzek, ahol nem szeretnék leszállni.
Olvasónk édesanyja a 277-es buszon a rossz helyismeret miatt későn jelezte leszállási szándékát, ezért a buszvezető kiabálni kezdett vele:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A mai napon (május 27. szerda) az Örs vezér tere felé menő 277-es járaton egy igen érdekes "élményem" volt. Édesanyámmal a buszról a villamosra akartunk átszállni. Mivel ritkán utazunk a vonalon, a megállókat sem ismerjük. Eredetileg az Örsön szálltunk volna át, de menet közben láttuk, hogy a Gyakorló köz megállóból egyszerűbben eljuthatunk a villamoshoz. Anyukám a megálló előtt 20-25 méterrel - akkor született az ötlet, hogy itt jobb átszállni - nyomta meg a leszállás jelzőt. A busz kicsit erősebb fékezéssel - nyilván a kicsit kései jelzés miatt - meg is ált a megállóban.
Utolsó kommentek