Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

Olajfolyás a motortérben, eltömődött levegőrendszer, rossz fordulatszám és vízfokmérő, rossz vezetőülés valamit hibás kilométeróra. „Csak” ennyi hibát talált a Közlekedési Hatóság azon az autóbuszon, melyről hétfőn írtam itt a blogon. Íme a hatóság levele:

Tisztelt Gál Mihály Úr!


Hivatkozással 2009. május 18-án kelt levelére, a BKV 27-es busszal kapcsolatos megkeresésére az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

2009. május 19-én a busz ellenőrzése megtörtént. A bejelentett 27-es járat ellenőrzése nem lehetséges a forgalom akadályozása nélkül, ugyanis az érintett szakaszon közlekedő buszoknak nincs pihenőidejük, váltott gépkocsivezetővel dolgoznak.

Ennek ellenére az említett BPI-415 forgalmi rendszámú buszt a Moszkva téren sikerült megtalálni (16/A-Várbusz járat), és berendelni műszaki vizsgára.

A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható.

A vizsgálat eredményeként a buszt 30 napon belül ismét be kell mutatni műszaki vizsgálatra, hogy igazolják, a hibákat javították.


Üdvözlettel: XY

kommunikációs és PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság

85 Tovább

Egyik buszon az ülés, másikon a leszállásjelző hiányzott

Hétfőn az Etele téren szembesültem azzal, hogy elindult a Volvo buszok lezüllesztése. Egy -a 103-as vonalán járó- Volvo buszon láttam a BKV szakembereinek munkát. Megfoltozott padló, zöld-narancssárga kapaszkodók vegyesen, volt ott minden. Nem lepődnék meg, ha a kelenföldi garázsban találkoznék donor Volvo busszal.

Olvasónk néhány napon belül két olyan busszal is utazott aminek állapotával nem volt megelégedve. Egyik egy troli volt, aminek kitört az egyik ülése, másik pedig egy Volvo busz, aminek a kedves utastársak leszakították a leszállásjelzőjét, és a lyukasztói is rosszak voltak:

26 Tovább

Mindent kiengednek a garázsból, ami kék és kereke van?

Kettétört, szétrepedt, kilyukadt, füstölt, kigyulladt, kiesett az ablaka, nem tudott megállni. A BKV buszaival a legsűrűbben így találkozhattok a médiában. Ti is tudjátok, hogy ez azért van, mert a járművek karbantartása nem megfelelő, és mindent kiadnak a garázsból, ami kék és kereke van.

Néhány éve a képen látható hibával a buszt ki sem engedték a garázsból, most pedig annak örülnek, ha csak ennyi hibája van. Tomi -olvasónk- a 33A vonalon találkozott tegnap a lenti busszal. Szerencséjük volt, hogy nem esett az eső:

52 Tovább

Sikerült megállítani az elszabadult buszt

Olvasónk a BKV BPI-365 frsz. autóbuszán utazott vasárnap délután. A busz menet közben meghibásodott, és teljes gázzal indult el a megállóból, pedig a buszvezető még csak a lábát sem rakta a pedálra. Szerencsére az elszabadult buszt sikerült megállítani:

Tisztelt BKV!
 
Köszönet a 240-es vezetőjének aki, 2009.05.10-én 13.20 körül Budaörsről induló (BPI-365) buszt sikerült megállítania ami magától elindult!

A vezér csöngetett, majd zárta az ajtókat, miközben a motor felbőgőtt, oldott a fék, és a busz teljes gázzal elindult! Mivel a buszon voltunk láttuk, hogy a vezér nem nyúlt a gázpedálhoz! Kézifékkel sikerült megállítani a buszt! Így az ijedségen kívül más bajunk nem lett!

Üdvözlettel: Farkas Péter

49 Tovább

Szétrepedt az Ikarus alja

A BKV buszok rossz műszaki állapotáról már száznál is több bejegyzés született. A BKV a műszaki meghibásodásokat mindig azzal magyarázza, hogy az Ikarusok már öregek, pedig egyértelmű, hogy az ilyen meghibásodások nagyobb része megelőzhető lenne a karbantartásokkal. Olvasónk néhány napja a képen látható, lyukas padlójú busszal utazott a 175-ös vonalán.

51 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek