Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Két hónapja képtelenek beüzemelni a lifteket és a mozgólépcsőket az új KÖKI végállomáson

Fotó: FN

Lassan két hónapja annak, hogy a BKV és a BKK átadta a forgalomnak az buszpályaudvart a KÖKI Terminál alatt. Ez az idő nem volt elég arra, hogy a metróhoz és a buszpályaudvarhoz vezető lifteket és mozgólépcsőket átadják a forgalomnak. Az egész azért vérlázító, mert magában a bevásárlóközpontban minden liftet és lépcsőt üzembe helyeztek, tehát csak a BKV utasait veszik semmibe, a pénzes vásárlókat nem. Értetlenül állunk a BKK töketlenkedése előtt, ugyanis a közlekedési központnak pont az lenne az egyik feladata, hogy a tömegközlekedést igénybe vevők érdekeit érvényesítse.

Kedves BKV-figyelő!

Több, mint másfél hónapja adták át a KÖKI-t, de a metrón azóta sem működnek sem a mozgólépcsők, sem a liftek. Hogy lehet műszakilag átvenni így egy fontos közlekedési csomópontot? Aki ezt átvette, az még mindig dolgozhat a munkakörében?

Tessék csak elképzelni azoknak az embereknek a kívánságait, aki bottal járnak, idősek, kis gyerekekkel jönnek, bőröndöket cipelnek a reptéri buszhoz, kétszer annyi lépcső megtétele után, mint a régi KÖKI-n. Itt fel, ott le, megint fel, össze-vissza, mire a buszhoz, vagy a metróhoz érnek, a vonathoz/ról pedig újabb 30-40 lépcső, de ott legalább működnek a mozgólépcsők, ha nem is mindig.

A MÁV része maradt ütött-kopott, de legalább működik. A csillogó áruházi részen persze mindenütt működnek a mozgólépcsők, ezzel is megkönnyítve a vásárlást,fogyasszon a jó nép, az utazó meg le van sajnálva. Fogadjunk, hogy sohase veszik elő a felelőst, kidumálják magukat és mindenkire mutogatnak, ahogy szoktak.

23 Tovább

Fulladoznak az utasok az új KÖKI végállomáson?

"Miután a BKV a mai nappal használatba vette a KÖKI-terminált kiderült, nem szellőzik rendesen és megreked a buszok kipufogógaza az utasokkal teli terminálon. Sokan köhögve és öklendezve siettek kifele a buszok érkező részéről." -olvasható az egyik olvasónk Facebook bejegyzésében.

A BKV-figyelő megkereste a BKK sajtóosztályát, az ügyben később várható pontos tájékoztatás.

25 Tovább

Meddig hagyják szétrohadni a ZIU trolikat?

A címben feltett kérdésre olvasónk keresi a választ. Tisztába van vele, hogy megérkeztek már a BKV-hoz az újhasznált MAN trolik, de addig, amíg azokat a közlekedési társaság nem állítja forgalomba, addig a meglévő állománnyal kellene foglalkozni, és azokat kellene biztonságossá tenni, hátha a későbbiekben is szükség lesz rájuk. A ZIU-k karbantartása azért is fontos, mert hiába jöttek meg a MAN-ok, forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz.

23 Tovább

Nem fontos a dolgozók bejelentése és az utasok biztonsága a BKV-nak

A 2-es metró felújított állomásain az utastájékoztató rendszer hangszórói olyan hangosra vannak állítva, hogy az utasok sokszor a szerelvényekben lévő hangszórókat sem hallják, emiatt több utas is az ajtók között maradt. A kialakult balesetveszélyes helyzetről a BKV-dolgozók több alkalommal értesítették a munkaadójukat, legutóbb egy nyílt levélben fordultak a társasághoz, de a BKV még csak válaszra sem méltatta őket. Úgy néz ki a cégnek nem fontos a dolgozók bejelentése és az utasok biztonsága.

Tisztelt BKV-figyelő!

Azzal a kéréssel fordulok hozzád, hogy légy szíves segíts nekünk az alábbi probléma megoldásában:

A felújított 2-es metró állomásain lévő utas-tájékoztatási rendszer elviselhetetlen kiabálásáról van szó. Többször jeleztük a központi forgalom irányítók felé, hogy túl hangosan szól a felhívás (ők sem tudtak érdemben változást elérni), hogy a kijáratnál ellenőrzést tartanak. Ezt olyan hangerővel teszi a rendszer, mely elnyomja a vonat utas-tájékoztatást (felhívva az utasok figyelmét, hogy az ajtók záródnak) és ebből számtalan panasz érkezett, és a metróvezetőket szidják.

53 Tovább

Razziáznak a biztonsági őrök az 51-es villamos vonalán?

Az 51-es villamos és az 54-55-ös buszok vonalán rendszeresen kirabolják a gyanútlan utasokat. Legtöbbször az ajtók közelében ülők ékszereit lopják el a záródó ajtók között lepattanó tolvajok, de nem egyszer pénztárcákat, laptopokat, mobiltelefonokat zsarolnak ki az utasoktól. Olvasónk külföldi ismerősének a nyakláncát tépték le az Illatos út környékén. Nem hagyták annyiban a dolgot, feljelentést tettek, és a BKV-felé is jelezték a problémát, aminek meg is lett az eredménye:

Tisztelt BKV-figyelő!

Nemrégiben egy ismerősünk látogatott külföldről el hozzánk és megtörtént a baj.Az 51-es jelzésű villamoson az illatos út környékén kitépték a nyakából a nyakláncát. Aki ismerős a környéken tudja, hogy nem a közbiztonságáról híres a 9. kerület eme "színpompás foltja".

32 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek