Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Trükkösen csökkenti a panaszok számát a BKV

Bizonyára már tudjátok, hogy a BKV új honlapján úgy lehet panaszt írni, ha megadjátok személyes adataitokat és regisztráltok. A közlekedési társaság szerint erre azért volt szükség, mert rengeteg névtelen és értelmetlen levelet írtak az utasok, és ezek az érdemi panaszok és bejelentések elől vették el az időd. Az elgondolás nem rossz, csakhogy most azok sem tudnak írni, akik valós problémával fordulnának a céghez.

Többen jeleztétek, hogy hosszú ideje nem tudtok levelet írni a BKV-nak azért, mert az oldalon nem lehet regisztrálni. A regisztrációs űrlap egy ellenőrző kódot kér a felhasználótól, de a lapra nincsenek felcsatolva ezek a képek, emiatt a regisztráció meghiúsul. (Ide kattintva magatok is meggyőződhettek erről).

78 Tovább

Koromfekete füstöt okádott az Ikarus

A Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) nevéhez fűződő, Jövő európai buszrendszere (European Bus System for the Future – EBSF) projekt keretein belül a mai naptól egy öt ajtós, környezetbarát MAN Lion's City GL busz közlekedik a 86-os busz vonalán. Azért nem írunk a bemutatóról bővebben, mert a BKV-nak hála ezek a busztesztek már annyira jelentéktelenek lettek, hogy az utasok sem foglalkoznak már velük. A BKV folyton csak tesztelget, idehozatják a csilli-villi buszokat, de egyet sem vesznek belőlük. Budapesten egyelőre maradnak az ilyen "zöld" buszok:

Szerintem ha a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség delegáltjai látnák, hogy valójában milyen buszok járják a budapesti utakat, sírva összecsomagolnának, és a MAN-buszukkal meg sem állnának hazáig. Komolyra fordítva a szót: tényleg siralmas, hogy ilyen műszaki állapotú buszok forgalomba állhatnak.

62 Tovább

Mégsem takarították ki a 3-as metró alagútját?

A BKV-figyelő tavaly kiemelt figyelemmel foglalkozott a 3-as metró tűz- és balesetveszélyes alagútjaival. Akkor végül azzal a hírrel zártuk a témát, hogy a BKV 2010. december 31-ig teljes egészében kitakarítja a 3-as metró alagútjait megközelítőleg 22 millió forintért. Az összeget nem sokalltuk, hiszen a metróközlekedés biztonsága függött ettől a takarítástól, a dolgozók és az utasok élete pedig jóval többet ér, mint pár 10 millió forint.

Az utóbbi időkben több BKV-dolgozó is levelet írt a BKV-figyelőnek. Ők arról számoltak be, hogy tapasztalataik szerint a takarítás igencsak hagy kívánnivalót maga után, ugyanis az alagút, a programszőnyeg és a síneket rögzítő csavarok ugyan olyan olajsárosak, mint azelőtt, tehát semmivel sem biztonságosabb most a közlekedés, mint azelőtt. Ezt támasztják alá olvasónk, Takygyerek fényképi is, aki a Pöttyös utcai állomáson találkozott kosszal, porral és olajsárral. Ha vannak hasonló képeitek, küldjétek el bátran a bkvfigyelo@gmail.com címre!

35 Tovább

Hajléktalanszállót csináltak a 14-es villamosból

A BKV-figyelő az elmúlt hetekben több alkalommal is foglalkozott a 14-es villamosra telepedett hajléktalanokkal. A BKV a megszaporodott utaspanaszok miatt fokozott ellenőrzést rendelt el a járaton, csakhogy olvasónk szerint ebből semmi sem látszik. Amint Mátyás alább olvasható leveléből kiderül, a hajléktalanok száma napról napra nő, és egyre elviselhetetlenebbek:

Kedves BKV-figyelő!

Korábbi cikkekben ti is foglalkoztatok a 14-es villamoson elharapódzó hajléktalan-jelenséggel, ezért közhelynek tűnik levelem:

Az átlag olvasó azt gondolná, hogy biztos történt valami intézkedés. Sajnos nem. A helyzet egyre jobban romlik. Az elmúlt hónapokban egy ellenőrrel nem találkoztam, pedig naponta kétszer utazok a villamoson és szükség lenne rájuk.

55 Tovább

Blog szabályzat

A BKV-figyelő blog célja, hogy a BKV utasok észrevételeit a BKV vezetősége és a nyilvánosság elé tárja. Hiszünk abban, hogy a felvetett hibákat a BKV vezetése orvosolja, ezzel elősegítve a közösségi közlekedés fejlődését. A blogon a negatív és a pozitív észrevételek is megjelennek.
0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek