Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Beszélgetés menetközben

Kedves Figyelő!

Barátságos életképet kaptam telefonvégre ma (I.04) este, a gyors 40-es buszon. A sofőrt biztos magány rágta már, de szerencsére akadt beszélgetőtársa, aki a Körtértől Budaörsig a fülkébe behajolva szórakoztatta.

Nem szokásom lesifotókat készíteni. Most sem tettem volna meg, ha

1) a Kedves Sofőr a -7 fokos hidegre tekintettel előbb beáll a megállóba. Ehelyett bámulhattuk, amint az érkezési oldalon nézegetnek valami érdekes mütyürt, majd átkanyarodott hozzánk, és 20 másodperc után repülőrajtott vett. Mi addigra kockásra fagytunk.

2) Pár hete "A 138-ason a sofőr a király" bejegyzésben egy BKV-s olyan szépen hivatkozott arra, hogy "A menet nálunk a v.á.-tól a másikig terjed. 2 menet egy kanyar. Márpedig MENET közben beszélgetni tilos." Nos, így néz ez ki a gyakorlatban.

A fotó sajnos nem a legjobb, de szerintem úgyse akarja senki bekeretezni. :)


Üdv,
Fantom
98 Tovább

Luxusbuszokon utaznak a BKV-sok

50-60 millió forintos légkondicionált luxusbuszokból álló flottát működtet a BKV belső használatra - tudta meg az Inforádió. A társaság az előző vezetésre mutogat. Most már nem kell nekik, de a lízingszerződést nem tudják felmondani.

Légkondicionált luxusbuszokat vett a BKV belső használatra. A hat busz egyenként 50-50 millió forintba került, tudta meg az Inforádió. Ezekkel a dolgozókat és a vállalat nyugdíjasait utaztatják. A cég kommunikációs igazgatója azt mondta, hogy a járműveket az előző vezetéstől örökölték. Az új vezetés értelmetlennek tartja a beszerzést, de a lízingszerződésből nehéz kiszállni. A buszok részleteit még két évig kell fizetni.

A buszokat megpróbálják bérbe adni, de még mindig szállítják velük a dolgozókat is. Két év múlva eladják a flottát.

Forrás: index
Nekik luxusbusz, nekünk marad a sz@r
59 Tovább

BKV válasz

Sokan kíváncsiak voltak arra, hogy a BKV kivizsgálja-e a blogon leírt történeteket, és azokat mennyire veszik komolyan. Néhány hete levélben tettem fel a BKV-nak ezeket a kérdéseket, és örömömre szolgál, hogy egy igen tartalmas levelet küldtek a napokban, úgy hiszem minden kérdésre megadták a választ. A legfontosabb kérdéseket és a legnagyobb problémákat eddig is elküldtük a BKV-nak, és ezek után sem lesz másképp, reméljük tudunk segíteni.
Tisztelt Gál Mihály!
 
Köszönjük Regőczi úr részére írt észrevételeit és köszönjük azt is, hogy bérlettel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Társaságunkkal folytatott minden egyes levelezés során szakterületeink segítségével próbáljuk orvosolni a felvetett problémákat. Sajnos nem minden bejelentés alapján van lehetőségünk egy-egy járművezető elmarasztalására, vagy éppen a teljes járműparkunk cseréjére. (Példaként szolgáljon, hogy egy-egy járművezetői panasz esetén felvettük a kapcsolatot a bejelentővel, annak érdekében, hogy elmarasztalás esetén a bíróságon álljon ki Társaságunk, mint munkáltató mellett, de sajnos nem vezetett sikerre.).
 
Kitűzött céljaink a fejlődés irányába mutatnak és törekvéseinket sokszor elismerés is kíséri. Vannak olyan bejelentőink, akik pozitív tapasztalataikat is megosztják velünk, s ez az, ami bennünket is ösztönöz a még jobb teljesítmény, eredmény elérése felé.
Úgy véljük, egyetért velünk abban, hogy minden egyes utasunk vagy bejelentőnk elvárásának megfelelni nem tudunk, annak ellenére, hogy utasokkal foglalkozó munkatársaink kiemelt figyelmet fordítanak az utasokkal való kapcsolatok ápolására.
Tekintve, hogy emberek vagyunk, hibázhatunk, de úgy gondoljuk, Önök sem azt szeretnék elérni a „figyelő” oldallal, hogy minden egyes munkavállalónknak szégyen legyen, hogy BKV-s. Ha minden embert/munkatársat egy kalap alá veszünk, akkor azon munkavállalóink, akik becsületesen dolgoznak (s ez a többség), kárt szenvedhetnek.

Egyetértünk Önökkel abban, hogy a fejlődés kell, s abban is, hogy sokat kell még ezért tennünk, azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy eddig is milyen lépéseket tettünk a szolgáltatás fejlesztése érdekében. Csak gondoljunk az alacsonypadlós autóbusz, trolibusz, villamos beszerzésekre, az éjszakai közlekedés reformjára, a járatcsatlakozások megvalósítására. Reális terveink között szerepel a tarifarendszer átdolgozása, mely a kor elvárásainak megfelelő díjszabás bevezetését is jelenti egyben.

Az éves szinten közel 60.000 utasészrevétel kezelése során nem utasaink visszautasítása, nem is a panaszok számának csökkentése a célunk, hiszen az utasészrevételek segítenek abban, hogy szolgáltatásunkon javítani tudjunk.

Üdvözlettel: BKV Zrt.
65 Tovább

Kijelzők a HÉV megállókban

Kedves BKV figyelo!

Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, aki örül a szentendrei HÉV vonal megállóiban felszerelt új, jól látható tájékoztató monitoroknak. Persze hol az egyik nem működik, hol a másik, a rendszeres "FIGYELJE A MENETRENDET!" felirat is idegesítő, de ezek a gyermekbetegségek előbb-utóbb csak megoldódnak. Viszont alig egy hét kellett, hogy valamelyik "graffiti művész" lényegében olvashatatlanná tegye Békásmegyeren az egyik kijelzőt. Ha valaki esetleg felismeri a képen az illeto "kézjegyét" legyen szíves mondja meg neki, hogy sötét bunkó. De egyszerű szavakkal, hogy megértse...

Valahogy eszembe jutott az a szabály, amit az aquincumi elöljáróság hozott 2000 évvel ezelott, Aquincum tartományi központtá válása idején: "Ha valaki a város épületét firkálással rondítja el, tartozik azt saját nyelvével letakarítani" :-)))

Sziasztok,
Zoli
51 Tovább

Vajon megáll-e majd a metró a Fővám téren?

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek