Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Luxusbuszokat vett a BKV (csak nem nekünk)

A BKV több milliós Volvo luxusbusz flottával rendelkezik. A buszok egy részét a cég ajándékba kapta a Volvo-tól a megvásárolt alacsonypadlós buszok után, egy részüket azonban a cég megvásárolta. A luxus felszereltségű buszokat a cég iskoláknak, csoportoknak adja bérbe:

Kedves BKV-figyelő!

Nem új a hír: A BKV Volvo flottával rendelkezik. Már hónapokkal ezelőtt beszerezték az új, luxusbuszokat, de tegnap mégis kurva anyáztam egyet, amikor megnyitottam a BKV weblapján a Volvo buszokhoz vezető linket.

A BKV európai szintű, luxusbuszokat ad bérbe, kirándulásra, sí-utakra, különböző rendezvényekre. Részlet egy közleményből:

"Buszaink, európai szintű luxus színvonalat képviselnek, melyek külföldi és belföldi utakon egyaránt kényelmes utazást biztosítanak. Autóbuszaink a világhírű VOLVO gyár legújabb csúcsmodelljei. A VOLVO B12 B 9900 egy olyan modell, melyet a Volvo szakemberei álmodták meg, akik hosszú évek buszokon szerzett tapasztalatai során azon munkálkodtak, hogy a legapróbb részletekre is gondosan ügyelve a biztonság, megbízhatóság, kényelem és design szempontjából minden idők egyik legigényesebb autóbuszát engedjék az utakra. Ez a túlzások nélkül remekműnek nevezhető autóbusz emberek által emberek számára készült azért, hogy elérje a legfontosabb célt: a ügyfelek megelégedettségét, melyet a BKV Zrt. is minden egységében elsődleges célkitűzésének tekint."


Amíg te, kedves utas, megfulladsz az Ikarus utasterébe visszaáramló kipufogógáztól, fűtetlen, szétrohadt buszokon utazol, addig a te pénzedből megvett buszok ilyen felszereltség mellett állnak szinte kihasználatlanul:

134 Tovább

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább

Te se veszel jegyet a mesevillamosra

Az előbb a BKV weblapján próbáltam informálódni (sikertelenül), amikor megláttam, hogy cég ismét útjára indítja a mesevillamost. Ezen a rendezvényen általában gyerekek vesznek részt a szüleikkel, akiknek ez valószínűleg nagyon jó. Az előző ilyen rendezvény után Bodrogi „énvagyokahíresegyfejű” Gyula tanított minket hónapokig a jó modorra a körúti villamosokon, kinek hangjától az utasok hátán igencsak felállt a szőr. A BKV ezen a rendezvényen is bemutatja üzletpolitikáját, és a „kitűnő” (komolyan ne vegyék) jegyértékesítési rendszerét, ugyanis jegyet csak elővételben, a BKV pénztárában lehet venni, egy évvel a rendezvény után. Megállókban, járművezetőknél nem lehet a járművekre jegyet venni, és úgy néz ki, már a rendezvényekre sem:)

28 Tovább

A BKV nem csak az utasok ellensége, az interneté is

Tegnap végigfutottam a BKV honlapját. Nem akartam mást, mint a közeli gyorsétteremben a saját gépemen megnézni a 103-as busz menetrendjét, hogy ne kelljen utána futni, és ne kelljen túl sokat állni a megállóba. Hát nem lettem okosabb, ugyanis az oldalért felelős szerkesztők úgy gondolták, hogy elég, ha a menetrendben lévő órákat kiírják, a pontos indulási idők senkit nem érdekelnek:



A metrók menetrendjének megtekintéséhez pedig PDF-file olvasására alkalmas programnak kell lenni a gépemen, mert a BKV ezt így gondolta. Nem volt telepítve, így nem tudtam meg, mikor megy az utolsó metró:



Azt már megtudtuk, hogy a paraméterkönyv bevezetésekor semmi lényegi információ nem volt az oldalon (ahogy a sztrájkot megelőző napokon sem volt tájékoztatás), de kíváncsi voltam, mit tudhat meg a BKV-ról egy turista, ha a weben tájékozódik.

Először nem kattintottam sehova. Legörgettem a lapot, és megnéztem milyen információkhoz juthat hozzá az angol nyelvet ismerő felhasználó. Metrófelújítás, 2007 nyaráig érvényes korlátozások, közlekedő 47-es villamos és paraméterkönyv PDF-be csomagolva. Ezek a legfrissebb infók. Igaz, hogy 2-es metró felújításának már rég vége, 2007 is elmúlt, valakinek ez fontos lehet. A lejárt tájékoztatók mellett a BKV éves jelentése is elérhető angol nyelven, amire megint nem tudom mi szüksége lehet egy turistának. Persze az ideiglenes korlátozásokról (villamospótló, trolipótló járatok stb.) egy mondat nem szerepel. Jó látni, hogy a turista is ugyan úgy le van szarva, mint bármelyik tájékozódni kívánó Budapesti.


A lapozgatás közben feltűnt, hogy a BKV a turistáknak büszkélkedik a BKV Plusz szolgáltatásával, ami az Antal féle vezetés alatt teljesen megszűnt, így már nem takarítanak hetente buszokat, megállókat. (Egyébként is vicces volt egy alap szolgáltatást pluszként jelölni). A lapot végiggörgetve alul egy csodálatos "A lap tetejére" angol nyelvű szó bukkant fel.

55 Tovább

Utasbiztosítás


Mindenki tudja, hogy van, ám kevesebben tudják, hogyha balesetet szenvednek, mi a teendő. A BKV új matricákon hirdeti az utasbiztosítást, és azt, hogy két weboldalon is megtekinthető a szabályzat (www.bkv.hu/generali ; www.generali.hu/bkv (képek)) Csak a kíváncsiság vezérelt, mikor felmentem ezekre az oldalakra, ám nem lettem okosabb, ugyanis egyik sem érhető el. Vajon miért?


UPDATE1: A BKV oldalán javítva lett a hiba, elérhetők az információk. Köszönjük!
45 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek