Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ismét egy semmitmondó ígéret?

A Combino villamosok beszerzése után egy évvel jeleztem a BKV-nak, hogy a közel 800 milliós villamosok homloklemezi egyszerűen megrepedtek. A BKV akkor azt válaszolta, hogy felveszik a kapcsolatot a gyártóval, és lecserélik a homloklemezeket. Természetesen erre egy év nem volt elég, hisz még mindig repedezettek a villamosok.

Bizonyára emlékeztek még Gergelyre, akinek a lábujját csípte be a Combino csuklója. A BKV ismét ígérget, kíváncsian várjuk, hogyan javítják majd ki a balesetveszélyes csuklórészt. (Örülünk, hogy egy részletes levéllel segítettek az utason. Örülünk annak is, hogy nem sablon levelet küldtek. Köszönjük!)

Tisztelt Horváth Gergely!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk utazása alkalmával, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

A Combino járművek beszerzése során kiemelt figyelmet fordítottunk az utasvédelmi szempontokra, a jármű lehető legbiztonságosabb kialakítására. A járművet a gyártó a vonatkozó műszaki szabályzatok és irányelvek figyelembevételével tervezte. Például: a Közlekedési Hírközlési és Vízügyi Minisztérium rendeletei, Közlekedési Főfelügyelet, Vasúti Felügyelet, Vasútgépészeti osztály Combino járműtípusra vonatkozó határozatai. BOStrab villamos járművek építésére és üzemeltetésére vonatkozó szabályzat és irányelvek. VDV Német Közlekedési Vállalatok Szövetsége javaslatai, Szabványok, Munkabiztonsági koncepció tekintetében a német balesetmegelőzési előírások, stb. Az ezen előírásoknak való megfelelőséget, illetve az általános utasbiztonságot független minőségbiztosító szervezet (TÜV SÜD Industrie Service GmbH, TÜV SÜD Life Service GmbH) is vizsgálta, és tanusította. A vizsgálatok során messzemenően figyelembe vették a jármű mozgáskorlátozottak, idősebb személyek, valamint gyermekek általi használatát is.

 


Mindezen törekvéseink ellenére a Combino villamoson is (mint minden más járművön) léteznek olyan veszélyforrások, melyek a jóhiszemű utasaink számára is balesetet okozhatnak, mint azt levélírónk esete is feltárta. Ez számunkra sem megnyugtató. Ezért –tekintettel arra, hogy a jármű még garanciális- az esettel kapcsolatosan felvettük a kapcsolatot a gyártóval, kérve a balesetet okozó csuklószerkezet felülvizsgálatát, és az ezzel kapcsolatosan szükségessé váló intézkedések megtételét.

A 2008. június 11-én történt káresetével kapcsolatos bejelentését továbbítottuk biztosítónk, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. felé. Tájékoztatjuk, hogy helyszíni bejelentés hiányában az esetet biztosítónk felé igazolni nem tudjuk.

Kérjük, hogy a további kárügyintézés céljából szíveskedjék felvenni a kapcsolatot a kárfelvétellel megbízott INVEST Bróker International Kft munkatársával.

Címük:1089 Budapest, VIII., Orczy út 34. (Tel.: 461-65-00/24-460 mellék.) Ügyfélfogadás: hétfőtől csütörtökig: 08.00-16.00 óráig; pénteken: 08.00-12.00 óráig. Ezt követően ők járnak el a biztosító felé.

Őszintén sajnáljuk az Önnel történteket, és a jövőben balesetmentes közlekedést kívánunk.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. július 8.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető

Az ügyfélszolgálat levelébe a képet a blog szerkesztője, illusztrációként tette bele.

55 Tovább

Jó munkahely

A napokban új számítógépeket tettek a metróállomásokra (oda ahol eddig is volt). Magam is szoktam használni, ha kicsit többet kell várni a metróra. Névtelen levélírónk küldött nekünk egy képet és egy kis szöveget, amit most nem publikálunk. Pontos dátumot, időpontot nem írunk. (Csak mert nem!)

/ Kollégának biztos balhéja volt egy utassal, és most nézi, felkerült-e a BKV-figyelőre:) /

49 Tovább

Nem egyértelmű a tájékoztatás

Néhány napja foglalkoztunk a Deák Ferenc térrel, és az átszállási lehetőségekkel. Viszonylag kulturáltan megvitattuk az útvonalakat és a kijáratot. Tegnap este arra jártam és körbenéztem. Egyértelmű tájékoztatást sehol nem találtam, csak annyi volt kiírva, hogy aki át akar szállni, az lyukasszon. Ebből én, mint utas arra következtetek, hogy aki nem száll át, az ne lyukasszon, csak menjen tovább a kijárat felé.

26 Tovább

Pocakos anyukát szívat a buszvezető

Tisztelt BKV!

Azzal a kéréssel fordulok Önökhöz, hogy ugyan már szereljék le a buszokon az utastérbe néző sofőri visszapillantót. Ugyanis teljesen felesleges, mivel a buszvezetők nem használják.

Ma 07. 01 délelőtt a Krisztina térnél szálltam fel a 105-ös buszra, éppen csak feltettem a babakocsit a felső lépcsőre, mikor a sofőr padlógázzal indított. Majdnem leestem gyerekestül, de ez hagyján, jól bevertem a pocakomat, benne az másik gyermekemmel. A busz 9:57-kor érkezett a Királyhágó térre, a sofőr végig úgy vezetett, mintha nem utast, hanem krumplit szállítana.

Amennyibe a mai orvosi vizsgálat kimutatja, hogy a magzatnak az incidens miatt bármi baja történt, meg fogom tenni a megfelelő lépéseket.

Maradok tisztelettel: NE

142 Tovább

Boráros téri „parkolóház”

A blogon a BKV-s események mellett sűrűn jelennek meg budapesti képek, beszámolók fontosabb csomópontokról, aluljárókról. Mivel Budapest főpolgármester-helyettese is olvas minket, bízunk benne, hogy nem csak a BKV-val, hanem a Budapesttel foglalkozó problémákat is orvosolják.

 

Már jó ideje üzemel a Boráros téren egy díjmenetes parkolóház, amely eddig aluljáró néven üzemelt, s melyet napközben nagyon sokan használnak. A napokban az egyik éppen beálló autós majdnem elcsapott, amikor nem álltam félre elég gyorsan. Amikor rámdudált, tudattam vele, hogy ez egy aluljáró. Válasz: „Ott parkolok, ahol akarok!”

 

 

Az új parkolóház előnye: Nem kell parkolási díjat fizetni. A közelben, védett helyen parkol. Sem a rendőrség, sem a közterület-felügyelet nem foglalkozik vele, hol parkol,  a  BRFK munkatársai mosolyogva sétálnak el autója mellett. A parkolóház elsősorban az aluljáróban lévő kis kocsma vendégeinek befogadására szolgál.  A vendégek italozás után könnyebben megtalálják autójukat. A zéró tolerancia meg többszörösen le van szarva!

 

Jó lenne, ha a BRFK munkatársai két oszlatás között kicsit szétnéznének arra, és felelősségre vonnák a rendszeresen ott parkoló autósokat.

46 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek