Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Késsel fenyegetnek a biztonságiak az éjszakai buszon

A BKV alvállalkozásában dolgozó verőlegények megint megmutatták magukat. Késsel fenyegetnek, orrot törnek be és pofozkodnak. Láthatja tehát mindenki, hogy a BKV új mélységeket fedez fel, még mindig van hová süllyedni.
Tisztelt BKV-figyelő!

A már oly sokat kifogásolt, cégnevükkel szöges ellentétben álló DISCREET SECURITY KFT. alkalmazottainak viselkedését, illettve szabályos eljárásnak semmiképpen sem nevezhető legújabb akcióját szeretném megosztani az utazóközönség minél szélesebb rétegével.

Helyszín: Budapest,  IX. Ecseri úti buszmegálló ill. a menetrend szerinti 950 Éjszakai járat Pestlőrinc felé. Időpont:2008.06.01. hajnali 3.20 Szereplők: 6 fő  igen aktív biztonsági formaruhát -/bár láthatósági mellényt nem/- viselő  biztonsági őr, és kb. 20 fő passzív biztonsági formaruhát viselő biztonsági őr. 0 fő BBKV ellenőr(!) a fennmaradó kevés helyen utasok próbálnak nyomorogni, köztük egy 5 fős baráti társaság. Tehetik mindezt 350 HUF-ért váltható jegyért illetve a több, mint 8000 HUF- ot kóstáló havibérletért cserébe. De kapnak ráadást is, grátisz:

Az egyik biztonsági beléjük köt. Ehhez nem kell megszegni az utazási feltételeket, inzultálni a többi utast, vagy netán a biztonságiakat, nem kell támadólag fellépni senki ellen sem .Az 5 fiatal a többi utassal egyetemben rendeltetésszerűen használja a járművet, iparkodván a tömegben néha levegőhöz is jutni. Elkövetnek azonban egy hibát: egymás közt beszélgetni mernek, nem hangosabban, mint ahogy szép fővárosunk éjszakai járatain dívik. Az egyik megjegyzést a biztonságiak magukra veszik. /Nem az ő fülüknek szánták, de ez van/ Jegyellenőrzés vagy bármilyen erre való felszólítás nélkül kezdik letaszigálni a fiatalokat,  akiket közben ordenáré szavakkal szidalmaznak. Az utasok döbbenten néznek, a fiatalok érvényes jegyüket mutatván kérdik a biztonságiaktól: Mi is a probléma? Vesztükre: a következő megállónál / Ecseri út/ lelökik őket a buszról.  Még fent a buszon. Az egyik biztonságiasnak nem nevezhető valaki késsel fenyegeti meg a fiatalok egyikét, majd  leszállás után a megállóban orrba vágja. Ő a helyszínen hagyja bizonyítékként a hétjegyű kóddal ellátott igazolványát, szolgálatban vannak ugyanis. (Később a Merényi kórház ügyeletes orvosa orrcsonttörés miatt  feljelentést tesz a IX.ker-i rendőröknél) Egy másik fiatalt mentő visz el a helyszínről, miután a biztonságisok már lent a buszmegállóban kb. 6- 8- an rámennek, és megrugdossák. A harmadik  fiatal egy pofonnal megússza azt, amit el sem követett, de másnapra azért ő is lila, viszont szerencsés, 8 napon belül gyógyul. A rendőrség azonnal jön, a mentő is . A BKV jegyzőkönyvet vesz föl  az esetről, tanúkat hallgatnak ki, a buszsofőrt is aki a tömött buszon "Nem látott semmit" sem a belső, sem a külső tükrökből.(!). Őt visszafelé tartván kapcsolják le az intézkedő rendőrök, hogy kihallgassák. Ismeretlen srác is ottmarad tanúskodni, köszönet érte, hogy ebben a helyzetben ember tudott maradni.

Az ügyben vizsgálatot indított a IX. kerületi rendőrkapitányság. Az eredményről tájékoztatni fogom Önöket, ha megengedik. A konzekvenciát addig is mindenki vonja le maga, akár még maguk az illetékesek is.

Tisztelettel, R. A.
290 Tovább

A Szállító

A testtartásából csak tippelni merek arra, hogy mennyire kényelmesen utazott szegény kisgyerek, akit az anyja a hátára kötözött.


A képet Tschöppy töltötte fel az Indafotóra. Köszönjük!
46 Tovább

Tájékoztatás


A képet szarajevo töltötte fel az Indafotóra. Köszönjük neki.
40 Tovább

Utaznak-e a Veke képviselői Combino villamoson?

A választ sajnos én sem tudom, de a napokban kiadtak egy érdekes közleményt, melyből arra merek következtetni, hogy nem.

"A Combino villamosok klímaberendezéssel történő felszerelését már a járművek gyártásakor egyesületünk kezdeményezte, akkor a BKV korábbi menedzsmentje egyértelműen elutasító volt javaslatunkkal szemben. A teljes értékű légkondicionálásról 2007-ben ismét megtett javaslatunkat követően – a BKV menedzsment ismételt ellenkezése miatt a Főpolgármester közbenjárásával – megszületett döntést ezúton is üdvözöljük. Örömmel látjuk, hogy a negyven villamosból a levél írásakor 32 már rendelkezik klímaberendezéssel.

Sajnálatos módon azonban a klímaberendezéssel felszerelt járműveknek csak mintegy felén működött a légkondicionáló. A járművek másik felén szintén nem volt teljes értékű a klímaberendezések működése, ugyanis két, Nyugat-Európában természetes kiegészítő elem a légkondicionáló berendezésekkel együtt nem került bevezetésre:

- Átmeneti, tavaszi-őszi időjárásnál előnyösek a nagyobb nyitható ablakfelületek, melyek a villamosokra beszerelésre kerültek. Azonban, ahogy ez a Volvo-buszokon működik, a nyári időszakban, a légkondicionáló berendezés működése idején ezeket az ablakokat teljesen zárhatóvá kellene tenni, hiszen a meleg miatt kinyitott ablakok igencsak rontják a klímaberendezések hatékonyságát."

Az elmúlt héten minden munkanapon 4-szer azaz összesen 20 alkalommal utaztam Combino villamoson. Ebből kb. 16 alkalommal volt olyan időjárás, amikor a napközbeni hőmérséklet elérte, avagy meghaladta a 25 fokot.

Ebből a 16 alkalomból a villamosokba szerelt légkondicionáló 16 alkalommal működött, és a jármű egészét hűtötte. Amikor a járművekre a Boráros téren szálltam fel a Fehérvári út felé, a végállomás előtt volt szerencsém végigsétálni az egész villamoson és tapasztalataim szerint a Budapestiek jó része már megszokta, hogy a klíma működése közben zárva tartják az ablakokat. A Volvo buszokkal ellentétben a Combino villamos klímája kiválóan hűt (nem fúj meleg levegőt, mint időnként a Volvo), így nincs is szükség az ablakok kinyitására. A budapestiek számottevő része már megtanulta, hogy a lehűtött utastérben nem nyit ablakot, ezért felesleges lenne a zár az ablakokon.

Tehát a saját tapasztalataim alapján ki merem jelenteni, hogy a Combino villamosok hűtése (az alvállakozónál lévő Localo buszokkal ellentétben) megfelelő sajnálom azonban, hogy eredetileg nem így rendelték meg a villamosokat.

Jó volna végre az értelmetlen, politikai támadások helyett a valós problémákkal foglalkozni. Például a BKV garázsaiban az ott dolgozók elmondása szerint nincs elég alkatrész, és a munkakörülmények elfogadhatatlanok.
48 Tovább

Amiért utálok BKV-n utazni

Ma 17.20 körül utaztam a 23-as buszon a Boráros térről Pesterzsébet felé. Mikor felszálltunk a buszra az összes ablak zárva volt, nem viccelek, kb. 40-50 fok lehetett, mert a busz előzőleg a tér másik oldalán napfényes helyen parkolt.

Felszállás után a közelemben lévő összes ablakot kinyitottam, majd ülőhely hiányában a csuklóhoz álltam, nekidőlve a csuklónál lévő korlátnak, ahogy szoktam.

16 perc utazás után leszálláshoz készültem (17.36 Szabadkai út). Elindultam az ajtó felé, majd a pólónál fogva a korlát visszahúzott. Reménykedtem benne, hogy csak valami matrica, amit nem vettem észre de nem. Hazaértem, és egy ilyen csíkot láttam a pólómon:



Hát amire a korlátnak nekidőléskor nem gondoltam, hogy az Ikarus belsejében a korlátra tett fekete festék így megolvad és a ruhámnak ragad. Minden másnak utazok erre, és szinte mindig így állok, mert leülni nem szeretek. Sosem jártam még így.

Hétfőn begaloppozok az Akácfa utcába a pólóm nyugtájával együtt. Azért mégsem hagyhatom, hogy a közel 5 ezer forintos pólónak ilyen könnyen vége legyen. Lehet, hogy ki fognak röhögni, de ez szerintem már nincs benne a bérletem árában.

Mindenki vigyázzon, mit fog meg, mert már nem csak a kosz, hanem az olvadó festék is fenyeget.
46 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek