Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szándékosan szívat a BKV?

Tisztelt BKV!

Kb. egy hete a 3-as autóbusz vonalán a Lépcsős utca megállóban változtatás történt. Az MM típusú megállót M típusura cserélték, előrébb hozták az utasváró pavilon felé. A megállóban soha nem látott nyomorgást idéztek elő ezzel, olykor 45-50 ember „ömlik” a megállóban várakozó többi emberre. Egymás lábán taposnak, lökdösik egymást, érthető módon, hisz máshogy nem férnek el. Mai nap az egyik 14-es busz beállt az egyik 233E-busz mögé (M-megálló) majd kinyitotta az ajtókat, egy sáros, vizes szakaszon. Ez volt a cél? Kérdem én. Önök szándékosan szívatják az utasokat?

Megértem, hogy a Volánbusz megálló rossz elhelyezése miatt szükség volt erre, de mint rendszeres Volán utas el kell, hogy mondjam, a busz általában csak 2-3 percet tölt a megállóban, mert a vezetők csak közvetlen az indulási idő előtt állnak be a megállóba. Információm szerint a Volánbuszok végállomása is át lesz helyezve a 138-as busz végállomásához, az utasok könnyebb átszállását segítve.

Szükség van arra Lépcsős utca megállóban egyszerre két autóbusz is utas cserét folytasson, szükség van az MM megállóra.

Megkérném Önöket, azonnal állítsák vissza a megállót az eredeti állapotába, hagyják abba az utasok szándékos szívatását.

Várom válaszukat!
43 Tovább

BKV Előre - FTC

Üdv mindenkinek!

Nem is tudom, hogy van-e még egy ilyen cég Magyarországon amivel annyit foglalkoznak az emberek?  Amit ilyen sokat szeretnek ill. nem szeretnek. Azt viszont nem értem, hogy mindenki fikázni tudja közbe mégis felszállnak a buszokra/villamosokra. Hogy is van ez akkor? Mert  ha rossz a szolgáltatás akkor nem kell az embernek. Szerintem. De hát rávannak szorulva az emberek a tömegközlekedésre és inkább ez ami fáj nekik. Mert mig mások márkás autóval járkálnak, BKV-t fikázó utasok pedig csak koszos 260assal járnak . Ma pedig szégeny a BKV használni:) (?)


 
Vannak olyan utasok is akik szeretik a BKV-t Ök vannak kevesebben. Velük szeretném megosztani, hogy a cégnek NB II-es foci csapata van.  http://www.bkvelore.hu  A hétvégén elkezdték a tavaszi fordulókat játszani. BKV most a 12. helyen áll, ellenfél pedig a Ferencáros volt aki a 3. helyen volt.  A mérközés 3-4 lett a Ferencvárosnak, pedig 3-1is volt a BKVnak.

-Az első félidőben a viharos szél a BKV-t segítette, a hazaiak jellemzően hosszú előreívelésekkel próbálták eljuttatni a labdát a vendégkapu előterébe. A villámgyorsan hátrányba került FTC-nek a széllökések miatt a szabadrúgások elvégzésével is meggyűlt a baja (a rengeteg szabálytalanság folytán sokat állt a játék).
Csank János hamarosan nemcsak cserékkel, hanem posztokon is igencsak megforgatta csapatát. Barthát például szünet után átküldte baloldalra, de Fülöp kiállítása újabb változtatást kívánt, Kulcsár így került a jobbhátvéd posztjára.
A zöld-fehéreken a legtöbbet Lisztes beállítása lendített, pontrúgásai rendre veszélyt teremtettek Szűcs kapuja előtt. 3-1-es hazai előnynél elúszni látszott a hajó, a fergeteges hajrát indító vendégek azonban végül feledtették védelmi bakijaikat, és negyedóra alatt fordítottak.

Rácz László (BKV): - Kitűnő mérkőzést játszottunk, de úgy érzem, a Ferencvárosnak nagyobb hátszele volt... A második félidőben érzésem szerint több véleményes szituáció is előfordult, nem értem például az ellenünk megadott tizenegyest sem.

Csank János (FTC): - Tudtuk, hogy a hazaiak gyors kontrákra játszanak majd, de érzésem szerint végig irányítottuk a játékot. A folyamatos szélvihar azonban irreálissá tette a mérkőzést.

Következő hazai mérközés márciusba:
2008.03.23: BKV Előre - Kecskeméti TE  15 órakor Sport utcába
 
Hajrá Előre!
23 Tovább

Profi buszvezető a viharban

Tisztelt BKV-Figyelő!

Érdekes eseményeknek voltam ma (03.01) tanuja a 3-as busz vonalán (Chinointól Buda felé). Kidőlt egy villanyoszlop, kersztbe az úton. Izgi volt.Főleg amikor a buszvezető egy csuklós busszal elkezdett tolatni:) tökéletesre sikerült a manőver és sikerült tovább haladnunk is. Talán ha tizenötpercet vártunk, némi rendőri segítségre. Mert kedves autós társaim csak azért se akarták elengedni a buszt.

Gondolom azt hitték hogy a nagy kék hernyónak szárnya is van és átlebeg az akadály felett. DE tisztelt sofőrünk mindent megoldott, tájékoztatott minket a helyzetről. Beszólt a nem tudom hova, és már haladtunk is tovább. Pont a Campona előtti vasúti átjáróig, ahol is a mi oldalunkon lennt volt a sorompó, szemben viszont fennt.Némi várakozás után sofőrünk ügyesen kikerülte a talán-beragadt-sorompót. Na ekkor vettük észre a közeledő vonatot.De átértünk.

Itt szeretném megköszönni a buszvezetőnek, hogy végül egyben és szárazon hazaértem.Valamint én kérek elnézést azon utasok nevében akik a későbbi megállóban szálltak fel, és ordenáré módon beszélgetek arról hogy hova tegye magát a késés miatt. Biztos nem volt egyszerű ;az ő helyében én lefagytam volna az ijedtségtől. Sajnos a busz rendszáma kosztól olvashatatlan volt, de gondolom egyértelmű lesz kiről is van szó.Köszönöm szépen. REmélem olvassa valaki levelem,és mégha kicsit szétszórt is azért érthető.

További kellemes napot.

Üdvözlettel.: T. Georgina
44 Tovább

UV bögre ajándékba



Több külföldi tömegközlekedési céghez hasonlóan, 2008 elejétől a BKV is árusít az emblémáival ellátott ajándéktárgyakat. (Képeslap, toll, táska, póló, Combino puzzle, stb). Az ajándéktárgyakat a BKV Ügyfélszolgálatán lehet megvásárolni (VII. kerület, Akácfa u. 18.) hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken 8.00 - 17.00 óra, szerdán 8.00 - 18.00 óra között. Az ajándéktárgyak megtekinthetők a BKV weboldalán! (Az árakat sajnos nem írtak mellé). Maga a kezdeményezés azonban kitűnő:)
47 Tovább

Szervezettség

Tisztelt BKV!

Utazásaim során háromszor utaztam szóló buszon a 23-as vonalán. Az első két alkalom szervezetlen volt. Utaslemaradások, késések voltak, a buszvezetőnek az utasok mondták meg, melyik megállóba kell megállni, mert még ennyire se volt informálva.

A legutolsó „szólós” utazásom most vasárnap (III.02) volt, és igen pozitívan csalódtam. Sem utaslemaradás, sem késés, sem felesleges megállások. Külön köszönet a Délpesti garázsnak, és a 15-46-os számú autóbuszvezető hölgynek, aki 10:15-kor indult a Pesterzsébeti végállomásról. Hölgy létére határozottan, pontosan és megfelelő sebességgel vezetett. Ezen a vonalon még sosem találkoztam vele, szerencsések az utasai.

Kérem a járművezetőt –utasbejelentés alapján- munkáltatói dicséretben részesítsék. Kérem, az eljárás végeztével e-mailben keressenek meg!

Üdvözlettel: X Y
19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek