Tisztelt Hölgyem/Uram,
tegnap este (02.14) 9 óra körül utaztam a 149 villamospótló járattal. A buszon irózatos kipufógázszag volt, ami a busz állapotát elnézve nem volt csoda, de amellett hogy kellemetlen káros az utasok egészségére. A busz rendszáma: BPO-035.
Emelett sikerült tegnap a 906-os éjszakai járattal utaznom, ahol ismét jó példákat láthattam, hogy a BKV kezdeményezése az éjszakai jegyre nem igazán életképes. Aki jegyet vett elő és lyukasztot,t az normális vonaljeggyel tette ezt, szerintem az utasok jelentős része nem is tudja, hogy van éjszakai jegy. És az ellenőröket se zavarta, hogy nem éjszakai jegyet érvényesítettek.
Az egy buszon lévő 6 biztonságiőr/ellenőr sem tudta azonban a bliccelést megakadályozni, egy feltűnően részeg társaságból többen nem voltak hajlandóak jegyt vagy bérletet felmutatni, de nem lettek leszállítva. Ez elég kellemetlen érzés, hogy az ő lógásukat elnézik...
2008. február 20. 13:23
Mit ér az éjszakai ellenőrzés?
2008. február 20. 11:40
Gyors 22-es
Szia,
Ezt a 2 képet ma (II. 19) délután lőtem kifelé a szentendrei úton, na így tűnnek el a táblák... Embernek agya, mint egy marék molylepkének... Kb. olyan mintha lopnék egy kocsit és azzal grasszálnék, hátha nem tűnik fel senkinek.
üdv, RQ
2008. február 19. 13:17
Tömegközlekedés autós szemmel
Rocko gondolt egy nagyot és merészet, úgy döntött, két legyet üt egy csapásra azzal, hogy autósként, saját szemszögből megírja néhány gondolatát a tömegközlekedésről. Pontosabban arról, hogyan kellene viszonyulnunk annak résztvevőihez. Mindezt mindjárt két népszerű blogon, a BKV-Figyelőn és az autózz!blogon, egyidőben. Aki nem hiszi, járjon utána!
Pár szót szeretnék ejteni a tömegközlekedésről, autós szemmel nézve. Én nagy többségében tömegközlekedek, de alkalmanként autóval járok. Szeretnék adni néhány tanácsot, hogyanis segíthetnénk a társainkon.
1) Megálló. A legnagyobb problémát a buszoknak az autóbuszöböl való kiállás okozza. sokan nem enegdik ki őket, pedig kötelességük lenne. Gondoljunk arra pár szerencsétlenre, aki kénytelen a buszon ülni. Mi jobb, kiengedni, aztán kb. öt perc múlva úgyis ki lehet előzni a buszt, vagy ott lenni a helyén? Naugye, ennyit megér. Na meg az embernek jól esik látni, ahogy a nagy kékség villogva köszön neki.
2008. február 19. 09:32
"Otthonos" villamos
2008. február 18. 14:41
Bomlásnak indult a busz
A BKV-t és a szerelőket sem érdekli hogy a busz kasznija szét van törve. A busznak menni kell!
Hello BKV Figyelő!
Tegnap (2008. február 15, péntek) este negyed 7 körül utaztunk haza a 8-as busszal (a száma 1310), amikor barátnőm szóvá tette, hogy fúj be a hideg. Megnéztük, és a két ablak köztti fém el volt rohadva és repedve. Barátnőm készített róla fényképet és videót. A kérdésem az, hogy a nyolcezer forintos bérletbe már nem fér bele a biztonságunk? Miért küldenek ki az utcára ilyen gyatra álapotú buszokat?
üdv Rocko
Lapozz tovább, és nézd meg a videót
Utolsó kommentek