Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Interjú Kiricsi Karolával

43 Tovább

A trolibusz közlekedés sajátossága

Tisztelt BKV Zrt!

Ezúton szeretném megköszönni Önöknek, hogy immáron havi rendszerességgel gondoskodnak a testmozgásomról. Ugyanis ma (2007. december 19.), ahogy egy hónapja is (a pontos dátumra már sajnos nem emlékszem) sikerült az Önök 79-es trolibuszának úgy megállnia, hogy ne tudjon továbbmenni, és az utasoknak kelljen betolnia. Egy hónapja a Dózsa György út-Váci út kereszteződéstől egy saroknyval hátrébb állt meg így a troli (ahonnan a 75-ösök kikanyarodnak), ma pedig az Állatkert utáni aluljárónál. Utóbbi eset fél 9 magasságában történt, ahogy az előbbi is a reggeli órákban.

Természetesen tisztában vagyok a járművek műszaki hátterével, és tudom, hogy a megállást az okozta, hogy a troli éppen olyan helyen állt meg, ahol az áramszedő pont két vezeték közé ért, így nem tudott elég áramot felvenni. Ugyanakkor szeretném tisztázni, hogy ma már (2007 decembere) léteznek olyan trolik, amelyek képesek egy kevés ideig a már korábban felvett árammal is működni, így az esetleges áramkimaradás esetén sem kell feltétlenül leállniuk. Azzal is tisztában vagyok, hogy erről a technikai újdonságról Önök is értesültek, hiszen az Önök tulajdonában is van néhány ilyen jármű. Sajnálatos azonban, hogy a technikai fejlesztések idejekorán befejeződtek, így néhány jármű még az Önök jogelődjének, a BKV Rt-nek idejéből származnak.

Természetesen reményemet fejezem ki, hogy az Önök stabilizációs programmja (melyne többet várhatok a trolira) sikerrel jár, és mihamarabb lecserélhetik új, modernebb, korszerűbb járművekre a régieket. Azt is szeretném tisztázni, mielőtt még válaszlevelében kifejti, hogy természetesen maximális mértékben elégedett vagyok a szolgáltatással mind a jelenben, mind a jövőben, és továbbra is elégedett utasuk leszek. Sőt, ezúttal szeretném még egyszer kifejezni hálámat, amiért a rendszeres testmozgásról is gondoskodnak!
Levelem végére már csak egy apró kérés maradt, legközelebb legalább takarítsák le a járműveiket rendesen, hogy ha már tolni kell, legalább ne koszoljam teljesen össze a ruhámat. Hálás köszönetem!

Üdvözlettel
B. P. 072070-es bérletszámú utas

Válasz:

82 Tovább

Demszky József az 5-ös metróról

A főpolgármester évtizedes munkakapcsolat ellenére sem jegyezte meg a metróvezér nevét. A nemrég menesztett Gulyás Lászlót háromszor nevezte Józsefnek a Tv2 Mokka c. műsorában. Demszky József a metróról, a megállókról, mindenről.
29 Tovább

Leleményes utas alkot

Ismét egy gyöngyszem a BKV Mozgólépcső Kft. területéről. A 8002-es dátum után itt a „Lányok nyílása és terhesség vizsgálat.”

Azért ahhoz is igény kell, hogy valaki egy ilyen táblát az utasok elé tegyen.
28 Tovább

Egy rendes sofőr

Üdv minden címzettnek.

Ma este (I.08), amikor felszálltam a 141-es buszra (BKI-209), oltári bűzt éreztem. Pár másodperc után rájöttem, hogy hányás szagot érzek. A korábbi éjszakai járatot bemutató post után óvatosan ültem le, és kémleltem az ülés melletti területet, hogy nehogy hányadékba érjen a kabátom, de nem volt nyoma sem... csak szaga.

10 perccel indulás előtt sofőr felszáll, és utasok felé kommunikálja, hogy "locsoltatni" fogja a buszt, ezét megy egy kört. Majd kérdés: "Maradnak"? Egy hölgy leszállt, hogy addig ő szív (mármint cigit). Mentünk egy kört az Etele téren, kisebb nagyobb bukkanókon; gondoltam, hogy valami olvadt vizet akar kifolyatni sofőrünk.

Aztán megálltunk egy furcsa pozícióban a 103-as járdájának a végén, a forgalmi épülettel szemben. Söfőr első ajtót nyit, majd el. Mi páran ülünk a buszon, közben látjuk a felszállóhelyen gyülekező embereket, és nem értjük a szitut...

Majd sofőrünk megjelenik forró vízzel telt locsolókannával és partvissal. Fülke mögötti ülés elé "löttyint" majd seper. És ismét... és ismét. (Kell-e mondanom, hogy ott volt a hányás, amit éreztünk?)

Majd miután kitakarított, sietve beálltunk a megállóba és indultunk. Persze az ekkor felszálló utasok szinte semmit sem tudtak az előzőekről, így volt aki fintorogva kérdezte, hogy mi ez a bűz, és az orrát befogva utazott leszállásig.

Végkövetkeztetésképpen:
1., szeretném megdícsérni a sofőrt, mert hősiesen kitakarította a buszról más mocskát. (ne mondja senki, hogy csak azért tette, mert közvetlen mögötte bűzlött!)
2., szeretném nem megdicsérni a qrva BtréV-ét, hogy egy végállomáson (sem) tudnak egy takarító munkatársat 'fenntaratani' hogy ha kell, akkor kitakarítson egy buszt.
3., azt azért nem értettem, hogy ha a buszra be volt hányva, és a vezetőbácsi amúgy is magára 'vállalta' a kitakarítást, akkor minek állt be az indulóhelyre a takarítás előtt?

Üdv,:
Armando Bertolucci
35 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek