Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Javult a tömegközlekedés színvonala Budapesten

"Az utasok szerint tisztábbak a járművek, jobban lehet tájékozódni, és kényelmesebb az utazás." (Sláger Rádió)





UPDATE1: A homáron található közleményt:



SAJTÓKÖZLEMÉNY
JAVULT A BKV SZOLGÁLTATÁSAINAK MEGÍTÉLÉSE
AZ ELMÚLT FÉL ÉVBEN

Javuló tendenciát mutat az utasok körében a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság szolgáltatásainak színvonala - derül ki a GFK Hungária által nemrégiben készített felmérésből. Mind a járművek tisztaságával, mind az utazási kényelemmel, de különösen az utastájékoztatással elégedettebb az utazóközönség, mint fél évvel korábban.

A BKV szolgáltatásainak megítélése a legtöbb szempontból javult az elmúlt hónapokban. A megkérdezettek nagy százalékban javulónak ítélik meg a járművek tisztaságát, minden negyedik utas teljes mértékben elégedett is e téren. Az utazási kényelem tekintetében is észrevehető pozitív változás, ám az utastájékoztatás színvonalának emelkedése vívta ki a legnagyobb elismerést az utazóközönség körében. A megkérdezettek 76%-a ítéli kifogástalannak, viszonylag sokan, minden harmadik válaszadó észrevett pozitív változásokat ezzel kapcsolatban - derült ki a GFK Hungária 15 és 65 év közötti célcsoportban végzett nem reprezentatív felméréséből.

63 Tovább

Fagyoskodás a megállóban

Tisztelt BKV Figyelő!

Már írtam erről a problémáról, de nem egy külön postot. Mivel a probléma nem oldódik meg, és valószínűleg rossz uton indulok el, mégis kénytelen vagyok ezt szélesebb körben megvitatni, hátha valaki megmondja, mit kellene tennem.

Eddig a problémáimamat a BKV-oldalán található Utasészrevételek ablakba írogattam teljesen hiába. Aztán bementem személyesen az Akácfa utcai panaszirodára, szintén hiába, és még telefonon is bejelntettem többször, szintén hiába.

Ma (2007. XII. 20-án) reggel a 16.49-es járat 4.55 perckor indította be a motort, járatta 20 percig. Az utasok a megállóban fagyoskodtak, és az úttesten álldogálva nézték, mikor jön a buszuk. A buszuk pedig ott állt 10 méterrel a megálló mögött, a sofőr ült a jó melegben és 5.15-kor beállt a megállóba és már csöngetett, amikor kinyitotta az ajtót, hogy az utasok siessenek a felszállással, mert ugyebár idő van.

A sofőr két hibát követett el: az egyik, hogy feleslegesen járatta a motort, a másik pedig, hogy nem állt be a megállóba. TUDOM, hogy a BKV szabályzata szerint egyiket sem teheti.

Lehet azt mondani, hogy tél van, meg hogy egyedi a probléma, nem így van. A Népszínház utcai buszmegálló a város legrosszabb helyzetű buszvégállomása. Sehol nincsenek ilyen közel a lakóházak. A Móriczon már környezetkímélő buszok járnak. A buszvezetők nyáron a 40 fokos melegben is negyed, fél óráig járatják a motort. Iszonyatos üzemanyagpazarlás, iszonyatos zaj- és környezetszennyezés. 5 perc után a 4. emeleten megtelik a szoba kipufogó gázzal. Itt nincs diszpécser. Azt mondja a BKV, hogy a buszvezetők munkalapjára ráírták, hogy tilos a motort járatni. Azt mondják, hogy álruhás ellenőr ellenőrzi, hogy nem járatják-e mégis. :) 23-kor indul az utolsó járat. Az Erzsébetről induló 23.30-ra ér ide. Utána vidáman járatja még 20 percet a motort, mielőtt elindul a garázsba.

138 Tovább

Fábry - BKV

79 Tovább

HÉV helyett bicikli

Ez a történet inkább vicces, mint bosszantó, nekem tetszik. Már csak azt várom, hogy más cégek is átvegyék. Furcsa lenne például ha két bank egymáshoz küldené az ügyfeleit:)
Kedves BKV Figyelő!

Az írásomban egy régebben történt HÉV-es estről szeretnék beszámolni.
Én a ráckevei HÉV- vonalon utaztam a leggyakrabban ez a legjobb utazási mód a környéken. Egyszer történt, hogy egy jobaráttal igyekeztünk Ráckevére dolgozni egy nyári reggelen, 6 óra körül.A táv Szigethalom és Ráckeve között közúton nem kevés ,és a vonatról leszállva csak kerékpárral tudtuk megközelíteni az ipari parkot, így a  HÉV-en vittük a bringát magunkal.A feltétel, hogy a kerékpárat szállítsuk a HÉV vonalán egy vonaljegy volt (még most is).Ezzel nem is volt semmi gond mindketten rendelkeztünk vele és érvényesítettük is.Aztán megjelent a kalauz.Miután felmutattuk a bérleteket és ellenőrzésre átadtuk neki a vonaljegyeket ( tudván ez a menete a dolgoknak) ránkripakodott, hogy: "Mit keresünk mi a HÉV-en reggel? Ráckeve nincsen messze és tessék letekerni!Maguk fiatalok! Minek hozzák fel a kerékpárokat a vonatra?!" Hmm...

1.nem vittük volna fel ha kerékpártúrát szerveztünk volna, de dolgozni indultunk (amihez mellesleg semmi köze nincs.)
2.ami nincs közel
3.FIZETTÜNK
4.ARRA KIJELÖLT HELYEN szálítottuk a bringákat.

Akkor?

Ági
9 Tovább

Ígéret volt, semmi nem változott

Tisztelt BKV!
 

Tekintettel arra, hogy a korábban feltett kérdéseimre érkezett semmitmondó válaszukat követően a 35-ös, 135-ös busz vonalán tapasztalható kaotikus állapotok semmit sem változtak, az alábbiakban ismételten feltenném a kérdéseimet.

   1. Miért van az oka, hogy a Ferihegy vasútállomásról 17.19-kor induló 35-ös rendszeresen 8-10 perces késéssel érkeznek a végállomásra? Nem tartanák e logikusabbnak, hogy a menetidőhöz módosítsák a menetrendet?

   2. Mi az oka, hogy az érintett járatokon továbbra is csak és kizárólag az autóbusz szélvédőjének a felső részén van feltűntetve a járatszám, gyakran ott is rosszul és ezáltal (feltézelezem mostmár, hogy szándékosan) félretájékoztatják az utasokat? Amennyiben a járatok megfelelő jelzésszámmal való ellátása meghaladja a BKV szűkös anyagi lehetőségeit úgy engedjék meg, hogy felajánljak az Önök részére egy csomag A/4-es (igény szerint lehet A/3-as) méretű fénymásolópapírt illetve járművenként egy-egy darab vastag filctollat.

Várom mielőbbi, (a semmitmondó sablonszöveg helyett ezúttal konkrét) válaszukat! 

Továbbá kérem, hogy amennyiben felajánlott pappírt és filctollat elfogadják, úgy jelezzék, hogy azokat milyen módon tudom eljuttatni az Önök részére.

Üdvözlettel: Frederic Hanry
30 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek