Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megjött a BKV mikulás:)

Egy kis kedvesség a BKV-tól:)
Helló Kedves BKV Figyelő!

Sokat beszéltünk már arról,hogy a BKV új utasbarát intézkedéseket tervez. Azt nem tudom,hogy korábban volt-e ilyen,hogy BKV Mikulások osztogatnak BKV-s(!) szaloncukrot, de mindenesetre meglepődtem, amikor a Nyugatinál a jegyem ellenőrzése után, -amit az ellenőrök megtettek, kedvesen(!), ritka az ilyen- a BKV Mikulások egy szaloncukrot nyomtak a kezembe! Ez is utasbarát intézkedés lenne? Vagy csak spontán unatkoztak és osztogattak? :) Amúgy zselés volt! :) Meglkepődtem! Mindenesetre jó élmény volt. Viszont kíváncsi vagyok arra, hogy ezek után még többet utazna valaki BKV-val,főleg hogy 13%-al emelik a jegy és bérletárakat. Ez nem valami utascsalogató! Kívácsi leszek lesz-e Szilveszteri húzásuk! Lehetne például olyan,hogy petárdát osztogatnak?! :)

Köszönöm,hogy megoszthattam véleményem,üdvözlettel: Ev-Av 149,kedves olvasótok!
15 Tovább

Mindenkit hülyének néz a BKV?


"Budapesten számos busz üresen, vagy csak egy-két utassal közlekedik. Az ilyen járművek üzemeltetése gazdaságtalan. Így minden óra, amíg ezek a kihasználatlan járatok az utakon közlekednek, pazarlás. A mi pénzünk pazarlása." Khmm, amíg el nem készült az éjszakai menetrend, addig nem volt probléma, hogy a szolgálati járatokon csak 1-2 "utas" közlekedik, és ez gazdaságtalan. Most meg azt mondják, h többletköltség. Micsoda, az, hogy mások is vannak a buszon?

"Talán nem mindenki gondol bele abba, hogy a BKV-buszok is üzemanyaggal működnek, mint bármelyik autó. Ezért az üzemanyagköltségekkel éppúgy számolni kell, mint saját otthoni költségvetésünk esetében." 12-es busz. Azt hiszem egy éve cserélték meg a megállóját a Boráros téren az 54-sel. Így a 12-esnek egy plusz kört kell tennie, mielőtt elindulhatna, ráadásul a Soroksárin így nehezebben jut ki a Petőfi híd felé. Ez nem zavarja őket?

"Az utasok nélkül közlekedő buszok minden megtett kilométere elpazarolt pénz" Lásd éjszakai, illetve a sztrájk miatt nem közlekedő buszok is kieső pénzt okoznak.
81 Tovább

Tizenhárom százalékkal emelné tarifáit a BKV

Három jegyáremelési koncepciót tartalmaz a BKV új tarifa javaslata. Az InfoRádió értesülése szerint vagy 10, vagy 13, legrosszabb esetben pedig 17 százalékkal tornászná feljebb a jegyárakat a közlekedési vállalat. Az adó úgy tudja, hogy a BKV a 13 százalékos, középutas megoldást favorizálja, így ha a fővárosi közgyűlés december 20.-án áldását adja a tervezetre, akkor egy szimpla jegy 270 forintot, a havi bérlet pedig 8250 forintot kóstál majd.

Forrás: index
22 Tovább

Metró-Rendőrség



Utána néztem a neten, de sehol nem találtam róla pontos információt. Van még? Ha nincs, miért szűnt meg? Jó volt? Jobb volt mint a jelenlegi ellenőrzős rendszer? Működött? Ezekre a kérdésekre keressük a választ!
24 Tovább

Miskolcon nem jött be a járatritkítás

Borsod fővárosában már 2007-ben meglépték azt, amire most Budapest készül: a tömegközlekedési hálózat megkurtításával csökkenteni a cég veszteségét. Az eredmény: kevesebb utas, kevesebb bevétel, több autós és - ami nem volt jellemző korábban Miskolcra - forgalmi dugók. Hogy pontosan mennyit nyert ezzel a helyi tömegközlekedési cég (MVK), még a képviselők előtt is titok.

Megéri-e hosszútávon egy városnak, ha gazdasági szükségszerűségből, a veszteségek visszaszorításáért a közösségi közlekedési teljesítményét csökkenti? Ha csökken a járművek száma, a tömegközlekedés komfortja, és emiatt csökken az utasok és a jegybevétel száma, hosszú távon fenntartható marad-e a szolgáltatás?

A kérdés a budapesti járatritkítási elképzelések miatt vált ismét aktuálissá, a BKV ugyanis radikális teljesítménycsökkentésre - más szóhasználat szerint racionalizálásra - készül, hogy 6 milliárdot takarítson meg a működési költségeken.

Miskolc városa tavaly hozott hasonló döntést, amikor a közlekedési cég, az MVK Zrt. 15,8%-os teljesítménycsökkentést (férőhely-kilométer) hajtott végre, magyarul kevesebb járművet mozgatott meg, miközben 40%-os jegyáremelést hajtott végre. Vagyis a gyakorlatban a miskolciak egy általánosságban rosszabb szolgáltatást (több átszállás, ritkább járatok) kaptak meg drágábban.

Az ok természetesen a tömegközlekedési cégnek nyújtott állami támogatás visszafogása (megszorítása) volt. Míg Miskolc éves szinten 820 millió forinttal járult hozzá az MVK költségvetéséhez, az állam ugyanennyit tett hozzá. Aztán 2006-ban 240 millió forint állami támogatással kevesebbet kapott a város. (Egyesek szerint a lobbitevékenység volt erőtlen: Budapest a közlekedési támogatás 90%-át elviszi, a vidéki városok osztoznak a maradék 10%-on!)

2007-ben tehát két ütemben átszabták a menetrendeket, megszüntettek, összevontak, szétszedtek járatokat (Bővebben [1] a szakértő szemével a hálózat-átalakításról). Eltelt 8 hónap és az MVK Zrt. összesítette az átalakítás eredményeit. A racionalizálásról szóló beszámolót [2] a múlt héten fogadta el a miskolci közgyűlés.

Kevesebb busz, kevesebb utas

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek