Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Új Volvo buszok?

Kedves Figyelő!
Ma este 20:00 előtt lőttem az alábbi képeket az Örs Vezér terén. A szerzemény szemlátomást vadonatúj - egyébként Volvo típusú, és a kijelzőin emlékeim szerint valami olyasmi szerepelt, hogy "Volvo TUVE Extrabus" (de sajnos nem emlékszem biztosan). A busz hátulján skandináv nyelven íródott szöveg volt.
A sárgán világító kijelző alapján távolról először azt gondoltam, hogy a 136GY volnalán közlekedő egypéldányos ikarus (?) busz tévedt arra, de közelérve kiderült, hogy egy igen furcsa külsejű, teljesen új típusú Volvóról van szó. Egyébként a lekerekített formájával elég furán mutatott.
Elnézést a rossz minőségű képekért, de csak a telefon volt nálam, és mire előszedtem, indulóban volt. Valószínűleg próbajáraton van.
Üdvözlettel: posy




64 Tovább

Személyesen keres meg autósokat a BKV

Ingyen jegyet és személyre szabott útvonal tervet is ad a BKV azoknak, akiket megkeresnek  és erre igényt tartanak. A Megkeresettek inkább autóval utazók és azzal munkába járók lesznek. A BKV 6-9%-os autóforgalom csökkentést remél a fővárosban az akciótól.

"Olcsóbb, környezetkímélőbb a BKV, ráadásul dugóval sem kell számolni"

22 Tovább

Nagykörúti megállók

A Nagykörúti villamosmegállók felújításakor arra is figyeltek, hogy az új peronon külön színnel (szürkével) kiemelik azt a részt, ahová a villamos megállásakor az ajtó fog kerülni. Ez egy igen praktikus és jó megoldás, a felszállást is megkönnyítheti, ha az emberek jól helyezkednek el, azonban ez mit sem ér, ha a kolléga rosszul áll be a megállóba.


89 Tovább

Nagyívben kerülni a Combínot

Réka már annyira elkeseredett Combino ügyben, hogy egyszerűen nem is száll fel rá. Ő ezt a hűtési megoldást vezette be magánál, talán nálunk is beválna. Aki nem bírja a hőséget, keressen megoldást, válasszon alternatív útvonalat!

Kedves BKV figyelő,

mint a blog rendszeres olvasója és kommentelője, idejét érzem, hogy én is billentyűzetet ragadjak és elpanaszoljam a Combinoval kapcsolatos meglátásaimat. Ez a villamos már nagyon sok kritikát kapott, a blogon is, remélem azért az én történetem is belefér, mert igen tanulságos ám, hogy a napomból feláldozok 20 perc időt azért, hogy mindenáron elkerüljem a 'halálhernyót', ahogy nevezni szoktam. A Keletibe érkezem vonattal minden reggel. Innen kézenfekvő megoldás, hogy ha a Nyugatinál lévő munkahelyemre szeretnék eljutni, felpattanok egy hetes buszra, majd irány a Nagykörút. De amióta szauna állapotok uralkodnak a Combinón, inkább átsétálok a Bethlen Gábor utcába, megvárom a 10 percenként közlekedő trolit és szép komótosan átzötykölődök a Nyugatihoz. Ez jóval hosszabb menetidő, de a Combinón uralkodó viszonyok miatt nem reális alternatíva a 4-6 villamos vonala.

21 Tovább

Jegyautomata összefoglaló

Tisztelt blogfentartó!

Pár nappal ezelött fedeztem fel a blogotokat és megtetszettek a felhozott témák és érvek. Sokszor velem is előfordultak kellemetlenségek és az utazás minőséggel kapcsolatos rossz élmények. Egy ilyen kellemetlenséget szeretnék megosztani:

Pár héttel ezelőtt a Deáktéren sz*pkodtunk 22:00h tájban a jegyvásárlással. Mentünk volna kitombolni az éretségi fáradalmait, de a 3mas Metrónál álló ellenőrök és a bezárt jegypénztárak, valamint az egész állomás területén nem működő jegy automaták félórás hátrányba sodortak.

A nem működő jegy automatában "hagyott" pénzt hátra hagyva, úgy döntöttünk, hogy elmeséljük a lent álló "vámpíroknak", hogy ez nem teljesen korrekt amit a cég vezetősége meg enged, hogy a jegyvásárlásra kihelyezett automaták egyike sem működik viszont lent pedig ellenőriznek.

Válasz erre:

-Bocsánat, de ez nem az én hatásköröm, és különben is miért nem készültek fel az utazásra korábban? -Mikor kellett volna felkészülnöm? -Hát az utazás megkezdése elött-válaszolta az ellenőr teljes nyugodtsággal -Igen, értem, de ez a "felkészülés" megtörtént volna, ha az automaták-akár egyike is-működtek volna! -hát akkor készüljön föl máskor precízebben és komolyabban!!!-ekkor volt az a pont amikor már nagyon elhúztam volna célom felé és már mindenféle dolog kavargott a fejembe. -Hogy készüljek föl? Melegtea, takaró? Elnézést én tudom, hogy ön igazából leszarja és csak a munkáját végzi, de akkor csak annyit osszon meg velem, hogy merre tudnék jegyet venni ilyen tájban? -Nézzen ön már lejött ide és ez már pótdíj köteles min.10000Ft! De működik fent egy forgalmi iroda HA AZ ESETLEG NYITVA VAN MÉG AKKOR OTT lehet venni!

Korrekt volt a fószer, végül is a munkáját végezte. Viszont a nyannyer a forgalminál keményen fellépett és megpróbálta szarba mosni kicsiny magyar méltóságomat. Hasonló szavakkal elmondta ugyan azt amit az ellenőr oda lent, de a stílus ahogy szólt az már tetemrehívó és fölényeskedő volt. Elő adta azt is, hogy az automaták műszaki állapota nem a BKV hibája mert, az üzemeltetésük jogát kiadta egy alvállalkozó cégnek akik karbantartják és kezelik azokat, tehát a közlekedési társaság nem vonható felelőségre.

-Miért nem idejöttek először jegyet váltani?! -Mert nem tudtuk hogy működik ilyen lehetőség. -Hát itt van kiírva...-rámutatott a kólaautomatának tepledő forgalmi iroda aluajtójára amin egy 20x10cm-es retkes matrica "világosította fel" a jónépet, hogy itt bizony jegy és bérlet kapható... -hát ez aztán nagyon figyelem felkeltő... -Uram a túloldalt is van egy-mondta pimasz és alázó fejjel a takarítónőnek látszó iroda vezető, és az ajtó keret másik oldalára mutatott ahol egy kicsit jobban megfakult matrica ugyan azzal a felirattal és ugyan annyira figyelemfelkeltően volt elhelyezve a burkoló lapon... -ennyi? És aki nem ebből az irányból megy a Metró fele?! -Hát...............................................Nem tudom...................megoldja valahogy!

Annyi derült ki számomra, hogy a BKV valamennyit profitál ebből a kommunikációs problémából ami a vállalat és az alvállalkozó között működik...Nem működik->lemegyek, és ha van ellenőr akkor balladás hanglejtésben előadom---persze ha annyira jófej, mint akivel mi találkoztunk akkor működik-->Nincs jegy, levonják a következtetést: visszaeső bliccer->10000HUF zsíros csek->"Köszönjük hogy velünk utaztak. A viszontlátásra"

Velem szerencsére nem ez történt, de nem örültem volna különösebben egy ilyen BKV-s utalványnak! Tanulság: automatából soha mert ezek a mai masinák nem megbízhatóak. Csak a tajparaszt iroda vezetőnél!!!

Bobek3000
17 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek