Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Villamosvezetői forgalmi teszt

Már többen is küldtetek nekem egy feladatsort, melyet eddig nem tettem ki. Most úgy érzem, hogy itt az idő a publikálásra. Reméljük, hogy a villamosvezetők nem veszik komolyan ezt a kis kérdőívet, és értik ők is a viccet.

Üdvözöljük a BKV Villamosvezetői forgalmi tesztjén! A vizsga helyes kitöltői továbbmehetnek a gyakorló központunkban, ahol is sikeres szereplés után munkalehetőséget nyerhetnek a BKV ZRt.
soraiban.
 
 
Kérjük karikázzák be a helyes választ!
 
1. A járatsűrűség 3 perc. Az Ön előtti szerelvény 8:00-kor indul, hánykor kell Önnek indulnia?

A.) Majd a kávé után. B.) 8:23-kor. C.) Hamá’ nagyon dörömbölnek az utasok.
 
2. Ön a 4-es szerelvényt vezeti. Észreveszi, hogy a pályán üzemzavar
miatt szerelvény vesztegel. Mit tesz?


A.) Félrerántom a kormányt azt’ kikerülöm. B.) Ipszilon fordulatot veszek, majd a kocsiszínbe hajtok. C.) Fél órát várok zárt ajtókkal, közben a mikrofonba káromkodom.
 
3. Észreveszi, hogy a megbeszéltek ellenére a 6-os járat vezetője (a
Köcsög Béla) időben indult. Hogy reagál?


A.) Bedobom a páleszt, amit az öltözőszekrényben rejteget. B.) Üldözőbe veszem a 4-essel, s a Margithídon előzésbe kezdek. C.) Defektet színlelek és elengedek még három 6-ost.
 
4. Menőnek akar tűnni Klárika előtt és kilőni a zöldnél. Mit tesz, mikor
vált a lámpa?

A.) Hirtelen balra tekerem a kart. B.) Hirtelen jobbra tekerem a kart. C.) Össze-vissza kapcsolgatok mindent, mint egy lengyel sci-fiben. D.) Rájövök, hogy még nem engedtem fel az áramszedőt, így köhécselve
megteszem.
 
5. Ha már tagja lenne a drimtimnek, mivel növelné a csapatszellemet?

A.) Elmennek Bélával hajnalban felsővezetéket lopni. B.) Kettőnkön szemléltetném Klárikának a szerelvények egymásba csatolását. C.) Minden civilt avval hitegetnék, hogy igenis nagy munka azokon a keskeny kis síneken végigegyensúlyozni egy ilyen hatalmas járművel.

6. ESSZÉ. Írja le, hogyan képzeli el egy átlagnapjanak csúcspontját!
Ötletadás:

A.) Halálra ijesztettem 6 gyalogost amikor az utolsó pillanatban csengettem rájuk a megállóban. B.) Klárikával minden találkozásunkkor egymásra indexelünk a kreszt figyelmen kívül hagyva. C.) Egy út során sikerült lefényképeznem a visszapillantómban 8 kilogó lábat, 2 gyerekfejet, 12 hosszúkabát csücsköt, 4 aktatáskát. D.) Megin´ beszóltam a hácsó kocsiban a cigányoknak. E.) 12 perc késéssel indultam, mer’ pisálni voltam, majd a megállóknál az arcommal közlekedési dugót színleltem.
26 Tovább

Parasztnak hi-tech

A graffitis banda ismét megmutatta magát. Reménykedtünk benne, hogy a villamos kisiklatás után egy kicsit meghúzzák magukat a férgek, de ezeknek semmi sem szent. Természetesen a hülyék megint a neten dicsekednek a képekkel. (halkan jegyzem meg, hogy a képek valószínűleg ugyan azzal a géppel készültek, mint annak idején a 14-es villamos szétverését bemutató kép)




212 Tovább

Korrupt, de barátságos ellenőr

Sziasztok!

Igaz, hogy nem vagyok rendszeres olvasója a blognak, de azért időről-időre benézek, hogy szaftos spotokat olvasgassak. Ahogy elnézem, itt mindenki testületileg utálja az ellenőröket, éppen ezért most egy felemás történettel szeretnék kedveskedni.

Felemás, mert annak ellenére, hogy blicceltem, elkaptak és fizettem, ha nem is boldogan, de derűsen hagytam el a helyszínt. Történt ugyanis, hogy 2008 januárjában hazafelé igyekeztem a 40-es busszal Budaörsre. Se jegyem, se bérletem nem volt, mivel robogóval vagy biciklivel szoktam közlekedni. 3 műszakban dolgozom és épp egy éjszakás blokk után voltam, tehát a buszra nagyjából 7:20 körül szálltam fel a Sasadi útnál. A közig. határig semmi probléma nem volt. Állva ugyan, de a legnagyobb nyugalomban bóbiskoltam leghátul, mígnem arra keltem, hogy valaki a vállamat kocogtatja. Amikor magamhoz tértem egy igen termetes ellenőrrel néztem farkasszemet. Hadd írjam le pontosan a köztünk lezajlott beszélgetést, jómagamat "U" mint utas, a másik felet pedig "E" mint ellenőr betűvel jelezve:

E: Jóreggelt kívánok, menetjegyet, bérletet kérném ellenőrzésre. (kamu kotorászás, de mivel félálomban voltam, láthatta, hogy olyan rohadtul nem érdekel a dolog, még ahhoz is álmos voltam, hogy remegni kezdjek mint a nyárfalevél) U: Hát az sajnos nincs. Mennyi a helyszíni bírság? E: 6000 forint. U: (fintorogva) Jaj baszki, akkor inkább otthon hagytam. E: Egy személyi igazolványt kérnék. (odaadom az igazolványt + lakcímkártyát, arcomon még mindig az álmosság és a "szarokbelebeszoptam" kifejezés, E elkezdi kitölteni a kis űrlapját, aztán megáll a kezében a toll és rám pillant) E: Biztos van érvényes bérleted? Ugye tudod, hogy már nem lehet utólag vásároltat bemutatni? Csak az előre megváltottat fogadják el. (itt egy picit elkezdtem idegeskedni, mert hirtelen nem tudtam, hogy a bánatba fogok korábban megváltott bérletet szerezni, de még mindig nem remegtem, mert lassan ébredő típus vagyok) U: Ja ja...van érvényes otthon... (E tovább írja a fecnit, majd hirtelen ismét abbahagyja a firkálást, lopva körbepislant, majd megkérdezi:) E: Figyelj csak! Tudsz venni egy vonaljegyet? U: (felcsillanó szemmel) Naná! E: Ezerötszáz forint lenne. U: (turkálok ezerrel, most már nem kamuból, elő is kaparok egy ezrest meg 2 db kétszázast) Ennyi van csak...  E: (fecni összetép, odaad nekem) Köszi szépen, jó utat! U: Neked is, király vagy!

Lehet szindi az ellenőrt, hogy korrupt köcsög, lehet szidni engem is, hogy blicceltem, de szerintem senkinek sincs igaza...vagy mindenkinek igaza van. Szanaszét szopathatott volna, hiszen az elején kifejezetten tahó módon reagáltam arra, hogy fel mert ébreszteni. Ezúton üzenem, a többi ellenőrnek, hogy egy kis empátiával csodákat lehet művelni. Nem arra akarom buzdítani őket, hogy zsebre dolgozzanak, bár ha ilyen formában teszik, akkor egy percig sem habozok kicsengetni az 1500 forintos "alternatív helyszíni bírságot".

Boylepke
117 Tovább

Kinyírják az utolsó szakembert a BKV-nál?

Tárgy: Azonnali intézkedést követelünk!

A múlt pénteken lezajlott sztrájkot értékelve a sztrájkbizottság felszólítja a BKV menedzsmentjét, hogy azonnal hatállyal intézkedjen a Közlekedési Vezérigazgató-helyettes leváltása ügyében!

A sztrájkot megelőző napon kötött megállapodás értelmében csak azon a vonalakon lehetett volna szolgáltatást indítani, ahol az egyébként közlekedő járművek minimum 50%-ki tud menni. A megállapodás az élet-, vagyon- és közlekedésbiztonság érdekében történt, egyébként a BKV ZRT vezetése a tárgyalások során mindvégig ragaszkodott az elégséges szolgáltatásnál az 50%-os mértékhez.

Az érintett Vezérigazgató-helyettes ezt megszegve szabadságot adott olyan kollégáknak, akik sztrájktörőkként viselkedve kivittek forgalomba villamosokat, ezzel veszélyeztetve a maguk és a járművek épségét! Ennek kirívó példája volt az egyik Combino esete, amikor a 820 millió forintot érő járművet egy olyan kolléga vezette, aki azelőtt soha nem vitte egyedül ezt villamost a Nagykörúton. A kiállás után az illető 500 méter megtétele után le is robbant a járművel.

Ez tűrhetetlen és felháborító! Milliárdos értékeket nem lehet ilyen felelőtlen módon kezelni! A szakszervezetek minden megkötött megállapodást betartanak, és ezt joggal várják el a cég vezetésétől is!

A Vezérigazgató-helyettes úr megszegte a megállapodást! Tőle ez nem szokatlan, hiszen a 2007. december 14-i megállapodást sem tartotta be és nem egyeztetett a szakszervezetekkel a Paraméterkönyvről!

Felszólítjuk a BKV vezetését, hogy azonnal hatállyal intézkedjen az ügyben!
32 Tovább

Füvesített pálya

A galambos cikknél Al nevű kommentelő bedobott egy képet, melynek egy kicsit nagyobb teret szeretnék adni. Hónapokkal ezelőtt mi is beszéltünk már a füvesített sínpályáról, melynek ötletét akkor támogattam, és azt mondtam, hogy nem kell mindent negatívan fogadni, biztos vigyázni fognak majd rá az utasok. Hát, meggondoltam magam.


71 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek