Ott vagyok tehát, (Én) szimpatikus jelenség, megpakolva a nagy adag sütivel. Belépek a kocsiszín területére, épület oldal szárnyába éppen megy be az idősebb, ősz hajú biztonsági őr/portás, szemkontaktust felveszem vele.
SCALA: Jó napot kívánok, hoztam Önöknek süteményt, azoknak a nevében, akik támogatjuk a mai sztrájkot! És szeretnék néhány képet is csinálni, ha megegendik.
IDŐSEBB PORTÁS: Drága Hölgyem, nem lehet idegeneknek a területre bejönni!
SCALA: Nos, értem, akkor eddig a vonalig jöttem, egy lépést sem teszek tovább. Tudna szólni valakinek, akinek átadhatom a süteményt és erről kattinthatok néhány képet? A Bkv Figyelő blogról kérték, hogy csináljak...
IDŐSEBB PORTÁS: Szólok, egy villamosvezetőnek!
SCALA: Köszönöm szépen.
JÓKÉPŰ (tényleg! ;-)MOSOLYGÓ, KULTURÁLT, KEDVES VILLAMOSVEZETŐ EGYENRUHÁBAN, kezében 40 évesnek tűnő, téglatest alakú ismeretlen kapcsoló-micsodákkal: Jó napot kívánok, Hölgyem!
SCALA: ugyan azt elmondtam kb., CSAK jobban mosolyogtam...
JÓKÉPŰ KULTURÁLT? KEDVES VILLAMOSVEZETŐ EGYENRUHÁBAN, kezében a téglatest alakú 4 db "dologgal": Igen, halottam a kollégától, sajnálom, Hölgyem de nem lehetséges a fényképezés, csak a sajtóosztályon keresztül (!)tud fényképet készíteni, direkt felhívták a figyelmünket erre már délelőtt, mert ha felkerül az internetre, az számunkra... gond lehet...
SCALA(árnyalatnyi csalódottsággal a hangjában): Értem, azért elfogadják a süteményt? Még langyos...
Ekkor nyomatékosításképpen odaért egy MÁSIK még fiatalabb VEZETŐ SRÁC,
Hiába "férfi munka": elkényeztettnek kinéző, lelkes és naív hölgy kezelése, aki ellentmondás esetén talán jelenetet rendez... Megerősítette a szigorú fényképezési tilalmat.
Majd széles mosollyal - a minimális ellenállás és kötekedés elmaradása miatt is - láthatóan boldogan átvette az addig rejtett tartalmú zacskót.
Kb. 6 perc alatt lezajlott az egész. A villamosvezetők az épület előtt álltak, kb. 10 méterrel távolabb, 11h15 volt...
Egyetlen képet csináltam, még a túloldalról. Annyira tele volt a kezem, nedves a járda, nem akartam bíbelődni akkor ott... :-(
Remélem azért, kicsit lelkiismeretfurdalásuk van!!! :-)
De természetesen üdvözlet Nekik! Hajrá Bkv dolgozók! ;-)
És remélem ehető volt...
Sütit vitt a sztrájkolóknak
"Vegyék igénybe a metrót, az pontosan jár"
Tisztelt BKV-figyelő!
12:59, Ecseri út - Metrómegálló: Kisebb tömeg várakozik az aluljáróban. Az ajtókat kinyitják, mindkét irányban várakozik 2 üres metró.
Szeretném összefoglalni mi is történt 13:00-kor és után, saját tapasztalatom szerint:
13:00: Elindulnak a metrók
13:01: A következő metró 2 perc múlva érkezik...
Ők vajon mire várnak?
Sokat szidtuk a BKV-t a hiányos tájékoztatás miatt. Legutóbb a 79-es troli vonalán mutattunk be egy megállót, ahol hiányzott a tájékoztatás. Ezt a BKV napokon belül pótolta.
Van olyan megálló, ahol a tájékoztatás is megvan, jól le van takarva a buszmegálló tábla, de látszólag erre tesznek az utasok. Vajon milyen buszra várnak? Mikor veszik észre, hogy a megálló ideglegesen megszűnt?
Ma lebénul Budapest
UPDATE5: 2008. április 7. BKV-sztrájk!
Tovább az Indexre >>>
Tovább a hozzászólásokhoz >>>
Délután ötkor folytatja a tárgyalást a szakszervezetek és a BKV-vezetése. A szakszervezeti vezetõ nem számít áttörésre, de nem akar nyilatkozni arról, folytatódhat-e a sztrájk.
Hétfõ délután öt órakor ül le újra tárgyalni a BKV és a hétfõi sztrájkot szervezõ szakszervezetek.
Nemes Gábor szakszervezeti vezetõ (Cinasz) szerint az álláspontok mozdulatlansága miatt egy félórás ülésre lehet számítani, de arról, hogy mikor folytatják a sztrájkot, ha egyáltalán folytatják, "nem ma születik döntés".
Korábban a BKV-s szakszervezetek nem zárkóztak el attól, hogy folytassák a sztrájkot, de az ezzel kapcsolatos híresztelésekről Nemes az Indexnek nem akart nyilatkozni.
A cikk folytatása megtalálható az Indexen.
Erre tovább! >>>
13:00, a sztrájk véget ért.
Tolcsvay László - Az első villamos
"Az első villamos már elindult felém
Csilingel amerre jár
Az első villamosra vár a napsugár
Hmhm"
Kamerát a Combino villamosba
Tisztelt BKV!
Önök még tavaly nagyon büszkék voltak arra, hogy a Combino villamosokon a kisebb teljesítményű klímával és a nyitható ablakok beépítésével spóroltak, mert 3 klíma (elején, közepén, végén) helyett csak 1-et tettek be, a villamos közepére. Kis gondolkodással kitaláltam, hogy ezt a pénzt mire lehetne fordítani, feltéve ha nem még megvan.
Az ötlet teljesen egyszerű, és megvalósítható. Tegyenek minden Combino villamosba térfigyelő kamerákat. Sajnos alvállalkozók buszaiba helyezett kamerák nincsenek bekötve, szinte semmit sem érnek. Ellentétben a MÁV Flirt vonatain, ahol kb. 10 méterenként térfigyelő kamera van elhelyezve, mely az egész utat rögzíti. Hogy miért lenne jó a kamera?
-Visszaszorítható a bliccelés, az ellenőrrel nem együttműködő utasok visszanézhetők.
-Teljes mértékben visszaszorítható a rongálás.
-Nagyobb biztonság.
Remélem azt nem kell is kell mondanom, hogy a kamerára fordított összeg többszörösen megtérül, ha a villamosokat nem csúfítja többet firka, ha az ablakon lévő fóliát nem karcolják össze, és ha ezeket nem kell több százezerért eltávolítani/cserélni.
Kérem a kamerás rendszert próbálják ki a 2008-as villamoson. Hívják fel az utasok figyelmét arra, hogy kamera figyeli őket, és felvétel eltárolásra kerül. Néhány hónap elteltével ezen a villamoson faggassák ki az utasokat arról, hogy nagyobb biztonságban érzik-e magukat, és örülnek-e a kamerának.
Kérem nézzék át a lehetőségeket, és értesítsenek a döntésről.
Utolsó kommentek