Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Járatritkítás: Autóra váltanak az utasok

Kedves BKV!
 
10 éves korom óta, azaz 15 éve közlekedek az önök járataival. Rendszeresen havi bérlettel járok. 15 év alatt talán 1-2 hónap esett csak ki. Jártam keresztül és kasul is a várost. Az általános-, közép-, és főiskolát is a város különböző pontjain végeztem el. Tehát elég jól ismerem a hálózatot. Most olvastam el az index.hu oldalon járatritkítási terveiket. Tudom, hogy az én véleményem senkit sem érdekel önöknél, de úgy gondoltam, hogy azért mégiscsak megosztom észrevételeimet.
 
-Szerintem az önök vezetősége sosem használja a BKV járatait.
-Szerintem az önök vezetősége nagy ívben tesz a budapestiekre.
-Szerintem az önök vezetősége tesz a tömegközlekedés ésszerű fejlesztésére vagy akár "ésszerűsítésére".
-Szerintem az önök vezetőségének ezután nem kell majd csodálkoznia azon, ha a budapestiek (akik még tömegközlekedni próbálnak majd) tojással dobálják meg őket.

Későre jár, így nem is fejtegetném tovább hirtelen - nem túl szakmai, ám bevallottan szubjektív - észrevételeimet.
 
Gratulálni szeretnék a vezetőségnek és Demszky Gábor Főpolgármester Úrnak, aki nyilvánvalóan boldogan asszisztált tevékenységükhöz. Bizonyára csökkenni fog ezután az autóforgalom, a zsúfoltság. Eszembe sem jutott eddig autóval járkálni a városban, de ha ezt a fantasztikus "ésszerűsítést" bevezetik, bizonyára inkább azt választom.
 
Vajon ez a járatritkítás milyen bevételnövekedést fog eredményezni? Vagy inkább csökkenést?
 
Nos, ha nem lennék úriember, akkor úgy foglalnám össze a véleményemet, hogy "Önök ostobák". De így inkább csak reményemet fejezem ki, hogy ez az egész durva járatritkítási terv egy vicc.
 
Üdvözlettel,
Berta László
 
ui.: a móka kedvéért a bkvfigyelo blogot is a címzettek közé teszem, hátha örülnek neki.
61 Tovább

Gödöllő közelebb van, mint gondolnád

A történet a következő. A minap a gödöllői okmányirodában volt dolgom, bár budapesti vagyok (ez is megérne a hosszabb posztot, de nem a BKV-figyelőn). Mátyásföldi lakosként Mátyásföld, repülőtér megállóban szálltam HÉVre. Éves BKV bérlettel rendelkezőként Kistarcsa megállónál az érkező kalauztól kiegészítő jegyet vásároltam, a célállomásom Gödöllő Szabadság tér volt (itt van az okmányiroda).

Dolgom végeztével indultam vissza Budapestre. A HÉV megállóban (Gödöllő, Szabadság tér) lévő jegyirodában kiegészítő jegyet vettem. Budapest városhatárig természtesen. És akkor ért a meglepetés. Budapestről Gödöllőre menet a kiegészítő jegy 15km-re szólt, és 250 HUF-t kért érte a kalauz. Ugyanez az út visszairányba már 20km-es és 300 HUF értékő lett (egy óra telt el a két utazás között). Nyilvánvalónak tartom, hogy az egész az univerzium rohamosan gyorsuló tágulásával magyarázható...

Üdvözlettel, Tóth Zoltán

A jegyről készült felvételek megtekinthetők itt és itt!
15 Tovább

Ez nem metró

Tegnap reggel csináltam a képet a Móriczon:)

12 Tovább

Buszsirató

Főpolgármester úr, Ön a színrelépésekor átvett majd 1900 darab, átlag 8 éves fővárosi autóbuszt, melyek közül majd 1600 naponta a pesti utcákat járta. Ma van a BKV-nak 1400, átlag 13 éves busza, és közülük 1150 megy ki naponta.

Főpolgármester úr !

Ön eltüntetett Budapest utcáiról 500 autóbuszt. Ön a buszok ritkításával, a zsúfoltság állandósításával biztosította, hogy aki 1990-ben csak a lépcsőn állva utazhatott, az 2008-ban is csak a lépcsőn állva utazhasson, ne jusson neki ülőhely. Nehogy kényelmesen érjen munkába vagy munka után otthonába. Mindent megtett annak érdekében, hogy a városi közforgalmú közlekedés szinonimája Budapesten a zsúfoltság, a késés, a csatlakozásmulasztás, a kosz legyen. Ön többet utazott külföldre - hivatalból - mint összes elődje 1873 óta együttvéve, mégsem tanult eleget más fővárosok példáiból. Amíg az Ön színrelépése előtt a BKV Európa több száz városi közlekedési társasága közül az első tíz legjobb városi közlekedési társaság közé tartozott, és az Akácfa utcában egymást érték az érdeklődő külföldi delegációk, addig ma az első ötvenben biztosan nincs benne, de lehet, hogy az első százban sem.

Ennyire koszosak még nem voltak Budapest utcái, megállói, végállomásai az elmúlt 60 évben. Évek óta nem festik újra a zebrákat, útburkolati jeleket, autóbusz- és trolibuszmegállók csíkozását. A megállóhelyek tábláit nem mossák, a kosz már rájuk ragadt, beléjük égette a nap. Egyes villamosmegállókat (vagy talán a többségüket) hetekig nem söpri senki. A villamospályák nyomvályúi őszi levelek törmelékeivel vannak tele tavasszal.

A levél az indexen folytatódik!

Tovább >>>


33 Tovább

Vegyél UV villamost

Bár a hír nem új, a BKV felajánlja megvételre, a forgalomból kivont UV villamosait. Elgondolkodtál már azon, hogy nézne ki egy ilyen villamos a saját kertedben?:)

19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek