Miért gondolja azt néhány járművezető, hogy rá nem tartoznak a szabályok? Miért van az, hogy az iskola utáni csúcsban néhány perces késéssel indul villamos? Miután kisétált a vezető a tartózkodóból, miért nem próbált legalább egy kicsit sietni? Miért fordulhat ez elő? Ezekre a kérdésekre szeretném megkapni a választ! Előre is elnézést kérünk azoktól a járművezetőktől, akik minden nap rendesen végzik a munkájukat, és akik jó hírneve az ilyen lusta, lassú, dolgozni nem akarók miatt romlik.
2007. november 28. 14:09
Vajon hol a vezető?
2007. november 28. 09:01
Időre elkészül?
A BKV Figyelő foglalkozott már a felújított metróállomásokkal. A sietős és hanyag munka miatt már a felújítás vége felé jöttek elő a hibák. Aba Botond volt vezérigazgató azt ígérte, hogy kap egy éves bérletet, aki az átadott állomásokon hibát talál, sajnos ez elmaradt. Most az a legfontosabb kérdés, hogy az Örs vezér téri állomás átadása elmarad-e?
2007. november 27. 13:08
Füvesített villamospálya
Tisztel BKVF!
Lenne egy kérdésem. Miért nem divat Magyarországon a sínpálya füvesítése. Most újították fel kb. végig a Szilágyi Erzsébet fasoron a villamospályát, miből állt volna, hogy megtöltik földel és beszórják fűmaggal??? Persze, drágább lett volna de én szerintem a város képét nagyban javítaná egy ilyen pálya.
Üdv: cameraman
2007. november 27. 09:13
Villamospálya, mint alternatíva
A múlt héten többen is megpróbálták a villamospályát más célból igénybe venni. Az első képen egy tipikus eset látható „Csak 5 percre ugrok be a közértbe”. A második kép magáért beszél, egy jó ötlet arra, hogy kerüljük ki a (okozzunk!?) dugót. Hihetetlen, hogy egy ember hülyesége, hány másik embernek okoz bosszúságot. A képeket köszönjük Csuklónak!
2007. november 26. 14:10
Beszélgető villamosvezető
Tisztelt Figyelő!
2007. november 17-én délután 13:30-13:40 között utaztam a 37-es villamaoson aminek a kocsiszáma 1304-es volt. Mikor felszálltam - ami már önmagában is nehéz volt - mert az ajtóban két fiatal nő akadályozta a fel és leszállást, mivel a villamos vezetőjével beszélgetett. A vezető ajtaja tárva nyitva volt. A két nő ott állt a fülke nyitott ajtajában, és hangosan vihorásztak, a vezető a székével hátraforgott, hirtelen fékezésével veszélyeztette az utasok testi épségét. Mikor megjegyeztem, a kedves hölgyeknek, hogy világosan ki van írva, hogy nem lehet a vezetővel menet közben beszélgetni, akkor ők is és a vezető is kioktatóan közölték, hogy semmi közöm hozzá. Végül mikor közöltem a vezetővel, hogy jelenteni fogom, mert azt gondolom jogom van 7350 Ft-ért biztonságosan utazni, akkor jobbnak látta leszállítani a két hölgyet, és becsukta a fülke ajtót.
Hát ennyit a kedves utasbartát BKV munkatársakról, persze tisztelet a kivételnek, mert azért az is van!!!
Utolsó kommentek