Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kérdések a 35-ös buszról

 
Tisztelt BKV!
 
Az alábbi kéréseimre várom mielőbbi szíves válaszukat.
 
1. Mi az oka, hogy a 35-ös (Ferihegy - Pestszentimre központ viszonylat) busz a délutáni órákban, egészen konkrétan a jelzett 17.19-es indulási időpontok helyett teljesen random közlekedik? Vagy elmegy 2 percel korábban vagy 6-8 percet késik (utóbbi jellemzőbb...)
 
2. Mi az oka, hogy szintén a 35-ös buszokon csak elől és oldalt (néha ott sem) tűntetik fel a járat számát? Illetve mi az oka, hogy más járatszám szerepel a busz elején és más az oldalán? Továbbá mi az oka, hogy (mint az például tegnap reggel 7.50-kor történt) az autóbuszon csak elől volt feltűntetve a járatszám, az is rosszul (35 helyett 135)?
 
3. Mi az oka, hogy az autóbuszvezetők a fent említett járatokra zokszó nélkül engedik felszálni a részeg, büdös hajléktalanokat? Nem e lehetne pl jegyet ill. bérletet kérni tőlük? (nyilván nincs nekik)
 
4. Mi az oka, hogy megállókba nincs egyetlen egy olyan telefonszám sem feltűntetve melyen az utasok (akik megveszik a méregrága bérletet, jegyet és cserébe....) érdeklődehetnének, hogy merre is jár a busz melynek már vagy 10 perce el kellett volna menni? Nyilvánvaló, hogy az újabban kifüggeszett tájékoztatók (melyekre nagyon logikusan telefonszám helyett a weboldaluk címét tűntetik fel - ehhez külön gratulálok!) erre a célra nem felelnek meg.
 
 
Kíváncsian várom kimerítő válaszukat!
 
Üdvözlettel, Frederic Hanry
 
egy, az Önök sok szerensétlen utasa közül, aki autó hijján kénytelen igénybe venni a BKV "szolgáltatását"
 
96 Tovább

Ha forgalomirányító az apád

Üdvözlet kedves blogger!

November 5-én (hétfőn)  a 63-as busz vonalán kimaradt egy busz. Idáig semmi különös nem történt. Bejött a következő járat, majd az utasok kérdésére a sofőr azt válaszolta, hogy neki bizony 11 percet ki kell várnia és csak akkor indulhat, mert ezt írja a menetrendje. Bement, megkérdezte Hűvösvölgyben a forgalomirányítóktól (nem vagyok benne biztosak, h ilyenek vannak ott nem értek hozzá) mindenesetre tőlük szintén azt a választ kapta, h várjon csak még... és itt kezdődött a sztori nem szokványos része.

Az egyik utas közölte a sofőrrel, h az ő édesapja a Moszkva téri forgalomirányítóknál dolgozik és egy telefonnal elintézi, hogy a busz azonnal induljon, mert ő nem hajlandó 20 percet várni a buszra. A kedves sofőr természetesen nem vette komolyan az ügyet, de azért ottmaradt a busz mellett, hogyha mégis szólnak neki rádión, akkor meghallja azt. Kb 1-1,5 perc és egy gyors telefon után pedig egy kedves női hang hívta a buszsofőrünket és közölte vele, hogy rögtön induljon... azért az is vicces, amikor siet az utas és elintézi magának a buszindulást, persze ehhez azért kell egy hülye rendszer is.


thx, minic
39 Tovább

Demszky átdolgoztatná a BKV tarifaemelését

Jelenlegi formájában nem alkalmas tárgyalásra, illetve megalapozott városvezetői döntésre a BKV jövő évi tarifaemelési javaslata, átdolgozása indokolt - közölte Demszky Gábor.

A napok óta terjengő tarifaemelési híresztelésekkel kapcsolatban a főpolgármester a távirati iroda megkeresésére elmondta, hogy pénteken kapta meg a BKV tarifaemelési javaslatát, amelyet elfogadhatatlannak tart. Hozzátette, a Főpolgármesteri Kabinet hétfői ülésén kezdeményezi, hogy a városvezetés átdolgozásra küldje vissza az előterjesztést.

Demszky Gábor rámutatott arra is, hogy a BKV nem tartotta be az eljárási szabályokat. A cég javaslata pedig szerinte nem mutatja be meggyőzően azt, hogy a tarifaemelés különböző változatai milyen módon következnek az üzleti tervből.

A főpolgármester hangsúlyozta, nem tudja, hogy e javaslat alapján tartható-e a BKV vezetésének azon elkötelezettsége, miszerint a cég tartozásállománya nem nőhet tovább. Nem tudni, hogy a nagyobb tarifaemeléssel párhuzamosan milyen többletszolgáltatásokat kapnának az utasok, növekszik-e például a szolgáltatás színvonala - tette hozzá.

Természetesen jövőre is szükség lesz a BKV-tarifák emelésére - jelentette ki Demszky Gábor, azt azonban "ezen anyag alapján nem tudom megmondani, hogy mekkorára". Az azonban biztos, hogy "a 17 és 25 százalékos tarifaemelési javaslatot nem tartom elfogadható mértékűnek" - mondta.

Közölte, olyan anyagot vár a BKV-tól, amely alapján megalapozott döntést hozhatnak a város vezetői. A BKV-nak ez a javaslata azonban tárgyalásra alkalmatlan a vele szoros összefüggésben lévő paraméterkönyv, menetrend nélkül, amely a cég által nyújtott szolgáltatásokat, például a járatsűrűséget szabályozza - fűzte hozzá.

A BKV három alternatívás 10-17-25 százalékos tarifaemelési javaslata pénteken olyan későn érkezett a főpolgármesteri hivatalba, hogy azt a Főpolgármesteri Kabinetülés résztvevői hétfőn reggel csak a helyszíni kiosztással ismerhetik meg - közölte Nyáry Krisztián, a hivatal kommunikációs igazgatója.

Forrás: index
14 Tovább

Önnek új villamosjegye érkezett

Az Index információi szerint a BKV 2008 első hónapjaiban szeretné bevezetni az SMS-ben megvásárolható jegyeket. Az újítás technikailag is érdekes, és sokat javíthat az alkalmi utasok kényelmén/fizetési kedvén, hiszen jelenleg a megállók többségének közelében nem lehet jegyet kapni, a felszíni automaták a tapasztalatok szerint többször rosszak, mint jók.

A teljes cikk az indexen olvasható el.

16 Tovább

Reggeli élmények az 56-os villamoson

Aki tegnap reggel az 56-os villamoson utazott velem és Istvánnal, annak nem mindennapi élményben volt része. (Előre leszögezem, kapaszkodtam, a nagy fékezésben azonban lecsúszott a kezem a sejtelmesen "csúszó" kapaszkodóról!) Tiltó jel ellenére hajtottunk a kocsik közé, majd nagy fékezés, (mindenki borult) ezek után semmi érdeklődés, hogy „b****átok meg, nincs semmi baj?” mentünk tovább, majd több megállókban is, atrocitások, beszólások, és borulások voltak. Így húz el a BKV!
Tisztelt Hölgyem, Uram!

Ma, 2007. november 8.-án reggel, úgy 7:50 körül az érkező 56-os villamos második kocsijába szálltam fel a Móricz Zsigmond körtéren.
A Bocskai úti megállót alig elhagyva olyan hirtelenséggel álltunk meg, hogy az álló utasok egymásra estek, magam egy csúszó kapaszkodót szorítva egy ülésköznyit repültem előre. Mire sikerült feltápászkodnunk, addigra a fékezés oka is nyilvánvalóvá vált: minden bizonnyal már tilosban indultunk el, miközben a Kosztolányi Dezső tér felől érkezők szabad utat kaptak. Ha nincs a hirtelen fékezés, akkor lett volna egy kocc, vagy csatt - így "csak" támolygó utasok, kereszteződésben ragadt villamos, ami Petőfi híd felől érkezők útját teljes egészében elállta.

A manőver után egy legalább egy bocsánatkérés, esetleg egy "nem sérült meg senki?" jól esett volna, de hiába, villamosvezetőnknek erre nem futotta.

Levelem megírására mégis inkább az ezek után történtek inspiráltak: a következő megállónál (Főv. Művelődési ház) a kocsi egyik ajtaja nem nyílt ki.
A zsúfolásig telt villamoson az itt leszállásra várakozók csak nehezen jutottak el a legközelebbi ajtóig, s hogy a villamos ez idő alatt ne induljon el, egyikük megnyomta a vészcsengőt. Na ekkor elszabadult a pokol, a villamosvezető néhány másodperc múltán megérkezett, habzó szájjal, üvöltve tudakolta, hogy ki is merészelte megnyomni a vészcsengőt... A utasok persze hasonló hangnemben közölték, hogy ugye nem nyílt ki az ajtó és ugye voltak, akik emiatt nem tudtak leszállni, és hát bizony ők merészelték. Villamosvezetőnk elnézést most sem kért, sőt valakit le akart szállítani azzal, hogy akkor most jegyzőkönyvet kell felvenni, de három példányban ám, mert ugye a villamos elektronikusan rögzítette az eseményt. Talán nem meglepő, hogy senki nem óhajtott leszállni.
Egyre nagyobb zűrzavar kerekedett, az utasok gyalázták a vezetőt (elsősorban a Bocskai úti mutatványát emlegették), a vezető válogatott trágársággal szidta az utasokat, s csak néhány perc szócsata után indultunk tovább. A biztosítékot nálam mégis az verte ki igazán, amikor a Bártfai utcához érve, minden látható ok nélkül, vélhetően inkább csak bosszúból, két, a Bocskai útihoz hasonló fékezéssel állt meg. Itt leszálltam, így emberünk további ámokfutását már nem kellett elszenvednem.

A történtek mérhetetlenül felháborítanak, két kisgyermek édesapjaként sem családom, sem magam, sem a BKV utasaként, sem a közlekedés autós-gyalogos résztvevőjeként nem kívánok, kívánunk egy ilyen ámokfutó jóvoltából balesetet, esetleg komolyabb sérüléseket szenvedni, megnyomorodni, meghalni! Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.

Arra kérem a bkvfigyelo.blog.hu olvasóit, hogy ha ezzel a járattal utaztak, legalább egy e-mailben erősítsék meg a történteket a BKV felé, hogy ilyen vezetők ne veszélyeztethessék családunk, gyermekeink, barátaink és magunk testi épségét!

Tisztelettel, de határozottan kérem az illető munkaviszonyának azonnali megszüntetését! Ha szükséges, ehhez kész vagyok akár személyesen vallomást tenni, tanúskodni.
A szerelvény második kocsijának száma: 4045 - ebben utaztam.

Kérdés, kérés esetén állok szíves rendelkezésükre.

Üdvözlettel:
Molnár István
122 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek