Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rengeteg az alkalmatlan buszmegálló

"Nincs árnyék" panaszkodott az egyik utas aki a megállóban várta velünk együtt a 4-es villamost. Sajnos sok busz illetve villamosmegálló problémája ez, hiszen a tetejük átlátszó műanyagból készült amik alkalmatlanok a árnyékolásra, sőt a még erősítik is a nap sugarait.

Ezek a megállók csak szépek, munkájukat azonban nem teljesítik jól. Egy kis árnyék van, de nem olyan, mint a régi fém tetejű megállóknál. Sőt oldaluk sincs, így télen a hideg széltől illetve hófúvástól sem mentenek meg. Meg szeretnénk kérdezni a készítőtől illetve a megrendelőtől, miért ezt a típust választották?



20 Tovább

"Nincs önök között buszvezető? Szívesen beállnék én is a tömegbe két csaj közé."

Helló!

Én a 103-ason ismerek egyet, szinte mindig poénkodik, bár amikor olyan vonalon fordul elő, ahol nincs automata bemondás, ott jobban ki tud bontakozni :) Például:

-Az első megálló után következik...a második. A Bártfai utca.
-A várva várt Kosztolányi Dezső tér következik.
-A következő megálló az adriai tengerpart. Helyett a Dombóvári út.
-A következő megálló a Niagara vízesés. Helyett az Etele út.
-Sajnos az ajtók nem nyílnak... Amíg ki nem nyitom!
-Sajnos itt a vég... állomás.
-Az Adonisz utca következik. Adonisszal ugyan nem szolgálhatok, de itt vagyok helyette én.
-Egyes ajtó nem nyílik, kettes elromlott, hármas nem működik, a négyeset meg nem akarom kinyitni.
-Móricz Zsigmond körtér végállomás következik. Átszállási lehetőség a szélrózsa minden irányába.
-Fővárosi Művelődési háznál: Fővárosi Házművek

A 22-esen is találkoztam már több vicces kedvű vezetővel is.

-Moszkva tér végállomás. Köszönjük, hogy szabadidejük jelentős részét ránk áldozták.
-A Ságvári liget következik. Átszállási lehetőség a Babavasútra.

A 18-as villamoson is van egy vezető, aki mindig elmondja az átszállási lehetőségeket, ő is szokott néha poénkodni.

-Lágyan ringó kishajóként folytatjuk utunkat a Bartók Béla úton, egészen a Szent Gellért térig.

A legviccesebb eset viszont akkor volt, mikor 21gy-ről átállt egy vezető 61-es villamost pótolni. Tömve volt a busz, és végig poénkodott a vezető. Nincs önök között buszvezető? Szívesen beállnék én is a tömegbe két csaj közé.

17 Tovább

"Ég a napmelegtől a kopár szík sarja , a következő lámpánál elfordulunk balra"

Továbbra is keressük azt a sofőrt, aki mosolyt csal az utasok arcára! Láttad? Tudsz róla valamit? Esetleg ismered? Azonnal írj nekünk a bkvfigyelo@index.hu címre! Aki esetleg hasonló sofőrrel vagy sofőrökkel találkozott utazása során jelentkezzen a fenti címre!
 
-Nemsokára átszakítjuk a Körút célszalagját.
-Az ajtók bezáródásának folyamata megindult
-Alacskai úti lakótelep lábtechnikával megközelíthető
-Kérem dőljenek jobbra, segítsék a kanyarodásban a villamost! stb.
-Margithíd, végállomás. a pontos idő 16óra28perc, a hőmérséklet 26fok, a légnyomásról fogalmam sincs

 

5 Tovább

Nem minden a BKV hibája

Kedves Vörös!

Sajnos igazságtalanság lenne a BKV-val szemben, ha Mi most igazat adnánk neked. Többen is mondták már és mi is azon az állásponton vagyunk, hogy a Főváros útjain keletkezett torlódásokért, dugókért nem a BKV a felelős. Tényleg ne essünk bele abba a hibába, hogy mindenért a BKV-t hibáztatjuk még azért is amihez neki semmi köze. Ebben az ügyben inkább a Fővárosi önkormányzatot kéne megkeresned. Leveled mindenesetre köszönjük!

Ma reggel 12 percet vártam a Dózsa Györgynél a 7-es buszra ami állítólag a legsűrűbben közlekedő járat Pesten. Fél 9-kor majdnem napszúrást kaptam,mert árnyék az nincs, leégett a lábfejem és csorgott rólam a víz. ezek után sikerült 5 megállót megtennem 20 perc alatt a tömegnyomorban és hőségben és csurom vizesen beérni a légkondicionált munkahelyemre. Remélem nem fogok megfázni.

Ezer köszönet a BKV-nak!

Vörös
5 Tovább

Újból leteszteltük a metrópótlót!

Sok észrevétel érkezett az előző tesztünk miatt. Valaki azt kifogásolta, hogy pontatlanok voltak az adatok, nem számoltuk bele a tesztbe a metróval járó időtöbbletet, másnak az nem tetszett, hogy 10-11óra körül teszteltük le a buszokat, akkor, amikor nem épp maximális a metró / metrópótló kihasználtsága. Munkatársunk újból kiment és letesztelte a buszokat, több szempontot is megvizsgálva. Olvassátok bártan!


8:19 (Örs v. tere) felszállás után egyből a klíma hideg levegője csapott meg minket, utána egyből orron csapott a húgyszag. A busz megtelt a megállóban 13-15ember marad, nehezen felfértek volna, nem akartak nyomorogni, vártak még egy buszt.. Más említésre méltó nincs, indulhatunk.

8:21 (Pillangó utca) kevés ember, kb. 2-3-an szálltak csak le és a felszállók száma se sokkal több, csak 7-8ember. A buszra mindenki felfért aki a megállóban várakozott, így ott nem maradt ember. Menetidő 2 perc volt, ami a metró időtöbbletivel számolva jobb. Mint ha metróval jöttünk volna!

8:26 (Stadionok) leszállók száma itt se valami sok, 4-5ember lehetett kb. A megállóban 2-3ember marad, 8-9felszálló lehetett. Menetidő 5perc volt, ami a metró menetidejéhez képest több, viszont ha a mozgólépcsőzést és a várakozást beleszámítjuk, még mindig jobbak vagyunk!

8:32 (Keleti pu.) Ebben a megállóban a leszállók száma már lényegesen több, 12-13ember lehetett. A megállóban senki nem maradt, mint a 12ember fel tudott szállni. (Közben jelentem, hogy még mindig jó az idő a buszon, a szagok sajnos nem szűntek meg. Menetidő 6perc volt, így már talán jobb a metró, de mindjárt meglátjuk!

8:36 (Blaha L. tér. V.Á.) Végállomás, ezért mindenki leszállt, a buszon senki nem maradt, felszállók pedig nincsenek:) A 2 megálló között a menetidő 4perc volt, kicsit több mint ha metróval jöttünk volna. A metrók egymást követték, gyorsan lehetett haladni, aki az egyikre nem fért fel, szinte egyből jött a másik.

Metrópótló esetén:
Indulás: 8:19
Érdekezés: 8:36
Tehát a menetidő: 17 perc


Metró esetén:
Indulás: 8:02
Érkezés: 8:10
Tehát a menetidő: 8 perc


A metrón utazás során 1 perc mozgólépcsőzéssel kell számolnunk, ez összesen 2perc időtöbblet. Metróra átlagosan 1-2percet kell várni. Az ellenőrzés során az ellenőrök nem tartanak fel ½ percnél tovább (természetesen ha van jegyed, vagy bérleted, és nem kell csekket írni) Metrópótláshoz képest a +5 perces menetidő szinte semminek mondható, akkor főleg, ha egy klímás, új Volvo buszon utazunk. Az emberek egy része jobban szereti a metrópótlást épp azért, mert nem kell olyan dolgokra plusz időt számolni mint pl. a mozgólépcsőzés.
9 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek