Tegnap reggel a gödöllői vonalon gázolt a HÉV a Rákosfalva megállónál. Olvasói beszámolókból, illetve a BKV fődiszpécserének tájékoztatójából úgy tudjuk, hogy a HÉV-ről leszálló utas takarásból lépett a másik szerelvény elé, ami elgázolta, és besodorta a középső kocsi és a vágányokat elválasztó kerítés közé. A mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba.
Ha csak ennyit tudnánk a balesetről akkor sajnálnánk is szegény gyereket, csakhogy a baleset nem teljesen úgy történt, ahogy azt olvasni lehetett. A páros HÉV-ről leszálló 15-16 év körüli srác körülnézés nélkül akart átkelni az átjárón a Rákosfalva megállónál. Ezt látva a HÉV vezetője rásípolt, hogy figyelmeztesse az érkező másik szerelvényre. A gyerek ahelyett, hogy megállt volna, és megköszönte volna a HÉV-vezetőnek, hogy megmentette az életét, megállás nélkül továbbhaladt és bemutatott a járművezetőnek, majd az éppen érkező szerelvény elé lépett. Innentől pedig már ismert a történet.
Persze így is sajnáljuk a balesetet szenvedett srácot, csak nem értjük, hogy hogyan lehet ennyire felelőtlen és bunkó valaki.
Bemutatott a HÉV-vezetőnek a tegnap elgázolt utas
Patkánnyal a vállán kéreget a 4-es villamoson
Tegnap a BKV-figyelő Facebook oldalán kérdeztem tőletek, hogy mostanában milyen sűrűn találkoztok ellenőrökkel a főbb vonalakon. Azért érdekelt, mert én rendszeresen utazom a körúton és a 7-es család buszain, és a beharangozás óta nem hogy közteressel, ellenőrrel sem találkoztam. Pedig szükség lenne rájuk, ugyanis a járműveket ellepő hajléktalanokkal se a járművezetők, se az utasok nem tudnak mit tenni. Ezt támasztja alá olvasónk, Gabi levele is:
Kedves BKV-figyelő!
Tegnap (2011. március 22.) sokkot kaptam a 4-es villamoson lévő állapotok miatt. Napközben többször voltam arra kényszerülve, hogy Boráros tér és a végállomás között utazzak. Ez azt jelentette, hogy körülbelül 14-szer szálltam fel reggel 6:45 és délután 18:50 között a villamosra.
Kérdőív az akadálymentes tömegközlekedésről
Olvasónk, Éva a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem végzős hallgatója. Kérdőíves kutatást végez, melynek célja a budapesti közösségi közlekedés akadálymentességének felmérése, az utazóközönség szokásainak és preferenciáinak figyelembe vételével. Az alábbi linken található kérdőív kitöltésével segíteni tudjátok az elemzést és a diplomamunkájának elkészülését. Kérlek titeket, hogy szánjatok erre néhány percet. Köszönjük!
Parasztnak Hi-Tech: anyázás és veszekedés a jövő Európájának autóbuszán
A fent látható videót olvasónk, László készítette és osztotta meg velünk a BKV-figyelő Facebookos oldalán az imént. A felvétel a Jövő európai buszrendszere projekt keretein belül Budapestre érkezett MAN autóbuszon készült ma délután. A buszt a 86-os busz vonalán tesztelik, többek között azért, mert a 7-es vonalra a rossz útviszonyok miatt nem engedték. Ezen a vonalon az ajtózárás nehézségei miatt 20-25 perc késéssel közlekedett a busz. Kíváncsiak lennénk, hogy a 7-es vagy a 173-as vonalán hány perc késéssel ment volna végig az új busz. Saját tapasztalataitokat, észrevételeiteket a kommentek között és e-mailben várjuk!
Trükkösen csökkenti a panaszok számát a BKV
Bizonyára már tudjátok, hogy a BKV új honlapján úgy lehet panaszt írni, ha megadjátok személyes adataitokat és regisztráltok. A közlekedési társaság szerint erre azért volt szükség, mert rengeteg névtelen és értelmetlen levelet írtak az utasok, és ezek az érdemi panaszok és bejelentések elől vették el az időd. Az elgondolás nem rossz, csakhogy most azok sem tudnak írni, akik valós problémával fordulnának a céghez.
Többen jeleztétek, hogy hosszú ideje nem tudtok levelet írni a BKV-nak azért, mert az oldalon nem lehet regisztrálni. A regisztrációs űrlap egy ellenőrző kódot kér a felhasználótól, de a lapra nincsenek felcsatolva ezek a képek, emiatt a regisztráció meghiúsul. (Ide kattintva magatok is meggyőződhettek erről).
Utolsó kommentek