Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta

Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:

Jónapot!

A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?

Válasz:

Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a  több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.

Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam  mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.

Tisztelettel:

Manó


A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
 

190 Tovább

Sorra válik meg a BKV a blogon bemutatott őröktől

Bekeményített a BKV. Talán rájöttek, hogy nem mindenért az utas a hibás, és a budapestiek nem szeretik, ha közterületen verik, rugdossák őket. Két -a blogon is megjelent- eseményhez kanyarodott vissza a BKV, és vizsgálatot kezdeményezett. Mindkét esetben hittek az utasnak, és szó nélkül elbocsátották az őröket. Talán most már lesz egy kis változás.


Az AK-47-es és a biztonsági őr:

Tisztelt Kiss-Pogány Tamás!


Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.


Bejelentése alapján a 2008. május 27-én történt esettel kapcsolatban az érintett biztonsági szolgálatot megkerestük és vizsgálatot kértünk. Az Ön által leírtak ismeretében a biztonsági szolgálat az érintett biztonsági őrt a munkavégzés alól felmentette.


Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.


Budapest, 2008. július 21.


Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető


Menekültszálló a Deákon:

31 Tovább

Bevizelnek a buszvezetők Kökin

A Kőbánya-Kispest fölött átvezető gyalogos felüljárót a múlt héten rejtélyes módon megrongálta egy daruskocsi, ezért a BKV a napokban örömmel kezdett neki a bontásnak. A buszvégállomást is megváltoztatták, a járművezetők ideiglenesen egy erre a célra kialakított konténerben pihenhetnek. A konténerekhez négy WC tartozik, négy külön kulccsal. A kulcsokat nem jelölték meg, így míg az ember kitalálja, melyik kulcs nyitja a WC-t, a buszvezető valószínűleg már elvégezte dolgát.

57 Tovább

Széles Gábor ártott legtöbbet az Ikarusnak

Ha nem indul el a videó, kattints ide!

0 Tovább

Mégsem hibátlan a villamospótlás?

Már mi is megírtunk, hogy a 2-es villamos sosem várja be a villamospótló buszról átszálló utasokat. Akkor egy kisebb változást véltünk felfedezni, a villamosok nagy része mindenkit bevárt, aki át akart szállni. Csaba ezt másként tapasztalta:

Kedves BKV Figyelő!

 

Napi rendszerességgel járok munkába a kettes villamossal a Kossuth tértől a Haller utcáig. A 4-es metró építése miatt egy közbülső szakaszon villamospótló autóbuszokkal lehet csak közlekedni annak ellenére, hogy az eredeti tervekben még a villamosforgalom zavartalan működését ígérte a főváros az utasoknak. De sebaj: megszoktuk már, hogy az Audival közlekedő városvezetőket nem érdekli napi több ezer ember utazási problémája, így maradt a pótlóbusz.

 

És itt kezdődik a probléma. Több heti tapasztalatom azt mutatja, hogy tízből kilencszer pont az ember orra elől megy el a villamos illetve a pótlóbusz. Napszaktól és forgalmi viszonyoktól függetlenül csupán elvétve fordul elő, hogy az ember "át tud szállni" egyik járműről a másikra anélkül, hogy az orra előtt zárná be az ajtót.

 

A Boráros térről a busz módszeresen akkor indul el, mikor a villamos az átszálló utasokkal megérkezik és ajtótnyit. Itt körül-belül 30-50 másodperc empátiára lenne szükség. A Czuczor utcai ideiglenes végállomáson a villamos az esetek többségében akkor sem várja meg az éppen érkező pótlóbuszt, ha nem jön szemből szerelvény, aminek át kellene adnia a helyet. Itt általában 20-30 másodpercen múlik, hogy ez ember lekési a járatot.

 

A Havas utcai ideiglenes végállomáson elsősorban a busz szokta otthagyni az utasokat, pedig a jelenlegi forgalmi helyzetben (is) volna lehetősége egy lámpaváltást várakozni, hogy az érkező villamosról át tudjanak szállni az utasok. Megint csak 30-40 másodperc empátia hiányzik.

 

Jól látszik, hogy nem új menetrendre, hanem egy kis empátiára, vagy ha az nincs, felsőbb utasításra lenne szükség, hogy a járművek várják be egymást az ésszerűség határán belül.

 

Csaba

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek