Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A hátsó ajtó néha odazár...

kb. 2 hete történt az, hogy a sofőrnek az elhúzódó kávézgatás miatt sietnie kellet. Lett is egy két nagy fékezés, sőt egy nénit oda is csukott a hátsó ajtóhoz, a 114-esről jelentjük!

Rendszeres sietés, késő buszok, modortalan sofőrök, néhány szóval így lehetne jellemezni a 14-114-es járatokat napközben, legalább is akkor, amikor én utazom rajtuk. 2-3hete volt, hogy délutánra kellet menni suliba, így 4 óra felé végeztünk. Iszonyat meleg, várjuk a buszt, megállóban természetesen leülni nem nagyon lehet mind a 3 hely foglalt. Kb. 10perc várakozás után, a távolban már megcsillant az ikarus lámpája, láttuk, van még remény. Döcögősen de beállt a megállóba, gyorsan felpattantunk, bár fent sem volt hűvösebb mint lent. Ajtók záródnak, már majdnem indulunk, hátul nagy hangzavar, "Leszálló, Leszálló" bár a 2 fiatalember elég alkoholos állapotban volt, mindenki azt hitte, hogy Ők akarnak még elszállni, csak kicsit későn, nem lehetett pontosan érteni, mit mondanak. Kiabálás folytatódott " Te k*cs*g, odazárod az öreget" "Ha nem kávéztál volna b*zm*g nem kéne ennyire sietnünk" "Te k*cs*g MSZP-s" Tehát mint kiderült, odazártunk valakit. A sofőr azonnal kipattant és hátraszaladt segíteni, még vagy 5 percet voltunk a megállóban, de nem hagyta csak úgy elmenni a nénit, jelezve, hogy nem szándékos volt csak siettünk vazze. Egész úton kiabálás volt még, a busz hátsó fele fel is lázadt, a káromkodások csak követték egymást, ezután pár utas szólt, hogy fejezzék be semmi baj nem történt, attól hogy kiabálnak a sofőrnek és szidják a néninek nem lesz jobb.

Reméljük, hogy a sofőr ezek után jobban figyel majd, és abban is bízunk, hogy a néninek semmi baja nem történt!

11 Tovább

Utas-figyelő

A BKV-figyelő több, mint négy éve alatt számtalan próbálkozás volt már BKV-dolgozók részéről úgynevezett „Utas-figyelő” blogok indítására. Ezek legtöbbször halva születtek, mert a szerkesztőjük vagy nem volt felkészült, vagy nem szánt elég időt a blog beindítására. (Persze az is lehet, hogy maga a blog nem érdekelt senkit.)

Most a BKV-figyelő indít útjára egy ilyet, bár ez nem blog lesz, hanem egy Utas-figyelő bejegyzést. A célunk nem más, mint hogy a blog olvasói sokkal tisztább képet kapjanak a közlekedési társaságról, a BKV-s dolgozók munkájáról, mindennapjairól. Talán ha megismerik a járművezetők, ellenőrök, pénztárosok (stb.) munkáját, megértőbbek lesznek, és máshogy néznek majd a munkavállalókra.

Ezen bejegyzés alá várjuk a BKV-s dolgozók beszámolóit, panaszait, észrevételeit hozzászólás formájában. Minden olyan kommentet szívesen veszünk, amik a BKV-val, a dolgozókkal és az utasokkal kapcsolatosak. Nyugodtan írjátok meg, ha hülye utassal találkoztok, erről is szívesen beszélgetünk! :)

(Természetesen a dolgozók észrevételeit továbbra is várom e-mailben, ha olyan a téma, akkor továbbra is közzéteszem, és megpróbálok segíteni.)

120 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek