Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Takarít és jegyet ellenőriz a Discrate Security?

Budapesti Közlekedési Rt. tájékoztatója az eljárás eredményéről (3209)

1. a) Az ajánlatkérő neve és címe: Budapesti Közlekedési Rt. 1980 Budapest Akácfa u. 15.
   
b) A beszerzés tárgya és mennyisége:

a Budapesti Közlekedési Rt. Villamos Üzemigazgatóságnak a Kelenföld, Szépilona, Hungária, Száva, Angyalföld, Ferencváros, Zugló, Baross, valamint a Budafok kocsiszínekben villamosjárművek takarítása.

c) Eredményes volt-e az eljárás: igen.

3. Az eredményhirdetés időpontja: 2000. május 10.

6. A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe:

Kelenföld kocsiszín: Discrate S. Kft., 2049 Diósd, Dália u. 16.
Szépilona kocsiszín: Discrate S. Kft., 2049 Diósd, Dália u. 16.

Hungária kocsiszín: BS Clean-Art Kft., 1025 Budapest, Kondor u. 5.
Angyalföld kocsiszín: Discrate S. Kft., 2049 Diósd, Dália u. 16.
Baross kocsiszín: RENOMÉ Kft., 1070 Budapest, Péterffy Sándor u. 22.
Ferencváros kocsiszín: BS Clean-Art Kft., 1025 Budapest, Kondor u. 5.
Száva kocsiszín: Discrate S. Kft., 2049 Diósd, Dália u. 16.
Zugló kocsiszín: Discrate S. Kft., 2049 Diósd, Dália u. 16.

Budafok kocsiszín: BS Clean-Art Kft., 1025 Budapest, Kondor u. 5.
A könnyebb értelmezhetőség miatt a szerkesztő a szövegen rövidített és a fontosabb mondatokat kiemelte. A szöveg teljes, eredeti formájában itt érhető el!
43 Tovább

Ellenőröknek osztogatják a BKV új alkotmányát

Megjelent a BKV etikai kódexe, amelyet a vezetés a cég alkotmányának tart. A vékony füzetet az ellenőröknek és a biztonsági őröknek is kiosztják, akikre egyébként idén hivatalosan négyszáz panasz érkezett az utasoktól. Ebből száz volt jogos a BKV szerint.

A napokban készült el a BKV etikai kódexe. A füzet szerint a cég minden munkavállalója, "köteles munkáját úgy végezni, hogy az az utasok megelégedésére szolgáljon".

Kiricsi Karola, a BKV szóvivője elmondta, hogy a kódex, melyet a cég alkotmányának tartanak, a külsős cégek munkavállalóira, például a biztonsági őrökre is vonatkozik. A füzetet a napokban kezdték kiosztani a dolgozóknak. A szóvivő elmondta, hogy a kódex hatályba lépésével nem változik a panaszbejelentés módja, továbbra is levélben, emailben, telefonon vagy szóban jelezheti valaki, hogy ha panasza van a szolgáltatásra.

Az ellenőrökre és a járművezetőkre külön részletes szabályrendszer vonatkozik. Ha rájuk érkezik jogos panasz, akkor a szabálytalanság mértékétől függően először figyelmeztetik a dolgozót, majd keményebb szankciók jönnek.

dén összesen 400 panasz érkezett az utasoktól, túlnyomórészt az ellenőrökre és a biztonsági őrökre, mondta Kiricsi Karola. A panaszt tevők 90 százaléka pótdíjjal büntetett utas, tíz százaléka pedig inkább a tanúja egy méltánytalannak tartott eseménynek. Hozzátette, hogy az elmúlt öt hónapban 450 ezer alkalommal szabtak ki pótdíjat az ellenőrök.

A szóvivő elmondása szerint a 400 panaszból száz végződött a munkavállaló felelősségre vonásával. A szankció az eset súlyosságától függően szóbeli figyelmeztetés, pénzmegvonás, vagy kirúgás volt. Azt egyelőre nem tudni, hogy az eddigi legsúlyosabb incidens, amelyben egy éjszakai busz ellenőrei eltörték egy utas orrcsontját, egy másiknak pedig az arccsontját, milyen felelősségre vonással végződik.

Szemelvények a kódexből

A BKV a kódex megalkotásával kifejezésre juttatja, hogy magáénak tekinti és követésre ajánlja mindazon morális értékeket, amelyek hozzájárulnak az emberi kapcsolatok megerősítéséhez és minőségének megtartásához. A dokumentum szerint a munkavégzés során ügyelni kell az utasközpontúságra, a társaság hírnevére, vagy az összeférhetetlenségre. Ez utóbbi passzus szerint minden vezető köteles nyilatkozatot tenni arról, ha üzleti partnercégének vezető munkatársával rokoni kapcsolatban áll.

Index
38 Tovább

Megint rossz a Combino ajtaja?

Nem volt szerencséje annak, aki vasárnap a Combino villamost választotta, ahogyan azt többen is tették. Bizonyára féltik a klíma hideg levegőjét, ezért nyitják alig 10 cm-re a villamos ajtaját. Szerencsére így nehezebben szökik ki a hideg, viszont leszállni is nehézkesebb ezen a kis résen.


Sziasztok!

Ezt a kis videót az elmúlt vasárnap sikerült "elkövetnem", mikor is remek, ultra sokmilliárdos villamosunkkal Oktogon-Boráros vonalon utaztam. Szerencsém, hogy pont e két megállóban másik oldalon nyílik az ajtó,így nekem nem kellett(mint ahogy utastársaim tették) se nekiállnom feszegetni(ekkor sem nyílt ki), sem a beáramló embertömeggel szemben dzsungelharcosként lehadakoznom magam egy másik ajtónál... Csupán csak állni, és gondolkodni...Klassz új villamosaink vannak (Egy biztos, ha minden ajtó így nyilna, és csak egy rendesen, megoldott lenne a légkondis probléma, a rengeteg kiáramló hideg, és beáramló meleg levegő...).... :)

ME
42 Tovább

Hajléktalanszálló a Bocskai úton

Budapest a világ egyik legjobb városa. Itt az embereknek csak jogaik vannak, kötelességük nincs, és ezt ki is használják. Bliccelnek, mert nem bünteti meg őket senki. A biztonsági őrök utasokat vernek, következmények nélkül. Hajléktalanok szemetelnek és "lelakják" a köztereket, mert nem szól rájuk senki. Elfogadtuk őket, és már-már együtt élünk velük. Nem tudunk mit tenni.

A hétvégén fényképezni mentem a Bocskai úti aluljáróba, melyet a hajléktalanokon kívül senki más nem használ. Ennek az aluljárónak a 4-es metró elkészülésekor lesz értelme, de már jóval a metró építése előtt átadták. Sajnos az aluljárót mára szétszedték, a tájékoztató táblákat ellopták, összefirkálták és az üzleteknek szánt helységekbe beköltöztek a hajléktalanok.

Szeméthegyek

Hajléktalanok egyik fő problémája, hogy szemetelnek, és nem tartanak rendet. A számukra felesleges holminkat (ruhákat, maradékokat, flakonokat) ott hagyják, ahol éppen vannak. Ezeket a képeket a felszínen, a Vásárcsarnok előtt készítettem:






75 Tovább

Pozitív visszajelzések

A BKV-figyelőhöz nem csak negatív, hanem pozitív észrevételek is érkeznek, melyeknek ugyan úgy örülünk. Ezek általában rövidebbek, ezért önálló cikkeket nem tudunk csinálni belőlük, de most ezeket is elolvashatjátok összesítve.

Tisztelt BKV!


Több pozitív észrevételt szeretnék megosztani Önökkel. 2008 május 27-én és 28-án többször is utaztam a 4-es villamoson, és volt szerencsém többször is ugyanazon járművezetőjükkel utazni.

A villamosvezető többször is bemondta, hogy a klímaberendezés működik, tartsák zárva az ablakokat, és kellő tájékoztatást adott, és a "kapaszkodni szíveskedjenek" sablonszöveget is többször bemondatta az automatával, mint ami a megszokott, ezzel is ügyelt, hogy hirtelen fékezések esetén ne sérüljön meg senki.

Szerdán azaz 28-án ugyan ez a járművezető ment Lágymányosról a Hungária kocsiszín felé kb. 20.05-20.10 körül. Szinte végig utaztam ezen a vonalon, így ismét megtapasztaltam, hogy a járművezetőjük a jó és pontos utastájékoztatás híve, ugyanis minden megálló nevét bemondta (itt már nem működik az automata) és az egyik megállóban azt is bemondta, hogy a megálló rövidsége miatt, csak az első ajtónál lehet leszállni.

Örülök, hogy még vannak ilyen normális, és rendes járművezetők a BKV-nál. Kérem, munkáltatói dicséretben részesíteni szíveskedjenek.
32 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek