Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hibázott a pénztáros, 750 forintot fizetettek ki az utassal

Attila múlthét kedden az Etele téren a hivatalos BKV pénztárban vett három bérletet. Kérte a pénztárost, hogy érvényesítse a bérletkompenzációt, de elnézett valamit, ezért három rossz bérletet kapott. Később egy ismerőse hívta fel rá a figyelmét, 750 forintért cserélték ki a bérleteket. Attila levele alatt Zsombor levelét találod, Ő is hibás bérletet kapott.

Kedves BKV-figyelő!

2010.01.26.-án 16:15-kor az Etele-tér kijelölt pénztárában kértem három bérletet január 27.-i kezdő érvényességgel s kértem a pénztárost - mivel nem tudtuk pontosan hogyan is működik -, hogy érvényesítse a három nap jóváírást. Erre ő azt mondta, hogy belepecsételi a február 1-i kezdődátumot, és az ellenőrök ezt tudják, hogy érvényes még a dátum ELŐTT három nappal. Hiába mondtuk neki, hogy az előző bérlet érvényessége lejárt január 22.-én, csak február elsejét pecsételt bele. Megnyugodtunk, hogy biztosan igaza van, de estére egy jól értesült barátunk, mondta, hogy ezzel meg fog büntetni az ellenőr. A mai napon (2010.01.27 08:15-kor) visszamentünk a pénztárhoz, ahol csak bérletenkénti 250 ft-os kezelési díj ellenében cserélték ki a szelvényeket a helyes dátumozásokkal.

25 Tovább

2010. február elsejétől életbe lépő új tarifák

Budapest Főváros Közgyűlése a 2009. december 16-ai ülésén alkotott 80/2009. (XII. 23.) sz. önkormányzati rendeletével módosította a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság által lebonyolított helyi és környéki közösségi közlekedés tarifáit. A rendelet 2010. február 1. napján lép hatályba, és a helyi közlekedés esetében átlagosan 4%-os viteldíjemelést jelent - az egyes jegy- és bérletfajták tekintetében a viteldíjemelés mértéke ettől eltérő lehet.

A közigazgatási határon kívüli utazások esetében BKV Zrt.-nek a környéki autóbuszokon és a HÉV-en a belföldi közforgalmú menetrend szerinti vasúti személyszállítás és helyközi (távolsági) autóbusz-közlekedés díjairól szóló, mindenkor hatályos miniszteri rendeletben foglalt árakat kell alkalmaznia. A változás a jegyeknél átlagosan 15%-os, a bérleteknél 10%-os helyközi viteldíjemelést jelent. A tarifaemelés ellenére nem módosul a környéki vonaljegy 90%-os kedvezményű 5 km-es és a HÉV menetjegy 90%-os kedvezményű 5 km-es változatok ára (a kerekítés miatt). A módosítás a helyi viteldíjakkal egy időben, 2010. február 1-jétől hatályos, amit a BKV Zrt is követni fog.

2010. február 1-jével az alábbi cikkek ára emelkedik:

36 Tovább

Nem tudták garantálni a biztonságát, ezért leszállították az éjszakai buszról

Dávidot a 901-es éjszakai buszról leszállították a biztonsági őrök. Nem azért, mert nem volt jegye, hanem azért, mert nem tudták garantálni a biztonságát. Egy részeg belekötött, lökdöste, és azzal fenyegette, hogy lerúgja a buszról. A biztonsági őr nem a rendbontót, hanem a fizető utast szállította le a buszról:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném megosztani veled a ma (01.30.) hajnali 2 körül történteket. Pár haverommal ünnepeltük cimborám új lakását, kb. hajnal fél 2-ig. Búcsúzkodás után elindultam a legközelebbi 901-es megállójába, a Stadionoknál. (Azt gondolom mondanom se kell, hogy a lecsupaszított megálló táblán csak üres keretek, és semmi más nem jelzi, hogy itt működő megálló van).

126 Tovább

A buszok egy része nem éri meg az estét

Egyetlen fillért is kár beleölni az öreg BKV-buszokba, mert egyre nő a meghibásodás valószínűsége és gyakorisága, ahogy a karbantartás költsége is, mondta Kocsis István, a BKV vezérigazgatója a Vasárnapi Híreknek adott interjújában.

Egyelőre nem tudni, hogy mikorra és miből cserélik ki a buszparkot. "Úgy vélem, nem történhet velünk rosszabb, mint ha minden a régiben marad" - mondta Kocsis. Hozzátette, amióta a cégnél dolgozik, azt hangoztatja, hogy a szakma szabályai szerint a BKV 1400 buszából 1000 "túlhaladta az életkora végét", azaz a 16. évet. A viszonylag fiatal 150 Volvo-buszt nem számolva a többi busz átlagéletkora húsz év, mondta.

53 Tovább

Koszos járművek és megállók: 7 milliárdot költ takarításra a BKV

A lenti levelet és képet olvasónk küldte a BKV ügyfélszolgálatának. István a 148-as buszon utazott, ahol megfogta a kapaszkodót, mely megfogta a tenyerét. Ilyen, és ennél koszosabb buszokkal minden nap találkozunk, és mindig megkérdezzük magunktól, hogy vajon takarítják-e őket? A BKV szerződései szerint igen. A cég több mint 7 milliárd forintot fizet két takarítócégnek (évi közel 2,5 milliárd forintot) akik ezért a összegért papíron a járműveket és az épületeket takarítják. Ezért a pénzért tényleg csak ennyire futja? A szerződés alatt olvasónk levelét és képét találod.


A teljes szerződést elolvasnád? Kattints ide!

112 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek