Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Olvasónk szembeszállt az ellenőrrel, megvédte a turistákat

Olvasónk a blogon olvasott egy szabályzatot arról, hogyan kell a turistákkal bánniuk az ellenőröknek. Amikor a 7-es buszon látta, hogy az ellenőr éppen megszegni készült a szabályzatot odalépett, és megmentette a külföldieket. A többit leírja Ő:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap reggel utaztam a 7E buszon a reggel. A Móricz Zsigmond körtéren egy angol lány és a barátja szállt fel, babráltak a lyukasztókkal és leültek. Később ellenőr szállt fel, aki meg akarta a turistákat büntetni, mert nem kezelték a jegyüket. Leírom, mi történt:

196 Tovább

Szándékos hibák miatt állnak a buszok?

A BKV-figyelő EU-n az egyik hírhez egy BKV-s buszvezető az alább olvasható hozzászólást fűzte. Kollégái szabadnapjaikon más közlekedési cégeknél is dolgoznak, így nem tudják kipihenni magukat. Mivel a BKV buszok karbantartása rossz, így mindig találnak valami hibát, ami miatt félre lehet állni, és a szerelő megérkezéséig lehet pihenni egy kicsit. Ha nem találnak hibát, akkor csinálnak, írja a buszvezető:

Elnézést, de máshol nem tudok panaszt tenni. Buszvezető vagyok a BKV-nál, és unom, hogy szidják a sok meghibásodásért BKV-t. A hibák egy része szándékosan van előidézve, mert a buszvezetők egy része munkaidő előtt vagy után, szabadnapokon más cégekhez rohan dolgozni, KOMO-SKY, VENTUS. WEEKEND, MB TRAVEL,TRANS MAN, stb., és nem tudja kipihenni magát. A buszon csinál főleg, elektromos hibát, pl:nem indul a motor, nincs utasjelző, csengő, index, ez a 7-12-es biztosíték rosszra cserélésével érhető el, félreáll szerelőre vár, az utána lévő pedig viszi a dupla csomagot, neki aztán felforr a hűtővize, ő meg menet közben robban le. A tükör töréseket a vonalszerelőknek köszönhetően sikerül pótolni jelentéspapír nélkül. A hipermarketek bevásárló buszain nincs félreállás mert többet nem kellene menni annak.

Érdekes, és elgondolkodtató az, amit a buszvezető ír. Persze nem kell arra gondolni, hogy az összes ilyen műszaki meghibásodást szándékosan idézik elő, de biztos van néhány olyan járművezető, aki így hosszabbítja meg a pihenőidejét.
 

73 Tovább

Az ajtók között maradt a babakocsi

Hogy csukhatja be úgy egy buszvezető a busz ajtaját, hogy nem néz bele a visszapillantóba? Ha belenéz, akkor hogy nem veszi észre, hogy egy nő ott áll az ajtó előtt, karjai az utastérbe lógnak, és épp egy 20 kilós babakocsit próbál meg leemelni a buszról? Olvasónk rendszeresen szív a figyelmetlen buszosok miatt:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset, ami velem történt, nem az első volt, de most már hogy sokadszorra előfordul, úgy érzem muszáj elmesélnem, hátha lehet tenni az ügy érdekében (mondjuk normális oktatásban részesíteni a vezetőket).

Az első esetem még februárban történt egy péntek délutánon, olyan 14:48 körül a 4-6-os villamos vonalán. Áll a nép a megállóban, én is a kislányommal aki a babakocsiban ült. Megjegyzem városi közlekedésre alkalmas és nem az a nagyfajta terepjáró babakocsi. Szóval a Király utcánál beáll a villamos a megállóba, az utasok leszállnak, de mire a megállóban várakozók felszállhatnának csukódik az ajtó. A babakocsit éppen hogy visszatudtam rántani az ajtóból. A villamos ajtajai bezáródtak és elindult. Az emberek meg csak álltak a megállóban, hogy most mi van, mert a megállóból konkrétan egy ember nem szállhatott fel a villamosra a vezető "jóvoltából".

78 Tovább

Kamu az IWIW-en futó BKV-s körlevél

Az címben szereplő közösségi portálon napok óta terjed egy hír (üzenőfalon, levelekben), hogy a BKV jegyek nem csak a metrón, a felszínen is átszállásra jogosítanak, amennyiben az első lyukasztáskor "pecsételős" lyukasztónál érvényesítjük a jegyünk, és az utazás nem haladja meg a 60 percet.

Lehet ilyen üzeneteket terjeszteni, el is lehet hinni, de amikor a karszalagos kollega büntetést kezd írni, akkor ne a BKV-t tessék anyázni, hanem a körlevél elindítóját, illetve saját magatokat, amiért minden utánajárás nélkül elhittétek a leírtakat.

Sokan be is dőltek ennek, mert naponta 10-15 levelet kapok, hogy "Ez tényleg igaz?". Ezért mondom most itt, NEM, NEM IGAZ! (sajnos, már jó lenne). Így szól a vonaljegyes szabályzat:

85 Tovább

Leszállították a Volánbuszról, mert nem akart zsebbe fizetni

Olvasónk barátnőjét a Volánbusz érdi sofőrje azért nem akarta felengedni a buszra, mert el szerette volna kérni a jegyet, aminek az árát a buszvezető zsebre akarta tenni.

Tisztelt BKV-figyelő!

Ahogy látom, korábban többször volt már itt is szó az ügyeskedő Volán-sofőrökről, "sárga jegyekről", de egészen a mai napig abban a tudatban éltem, hogy a zsebbe fizetés fakultatív dolog. Én eddig sem éltem vele, de nem is tettem semmit ez ellen, túl szórakoztató volt hallgatni elől, ahogy a sofőrök félórás konferencia-beszélgetések alapján tájékoztatják egymást az ellenőr-csapatok tartózkodási helyeiről.

85 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek