Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lerángatta a buszról és megverte a buszvezetőt

Lassan ott tartunk, hogy a blogon sűrűbben olvashattok hülye utasokról, mint hülye BKV-sokról. Minden hétre jut legalább egy olyan bejegyzés, ami a járművezetőkre rátámadó utasokról szól. Olvasónk a 7E buszon találkozik rendszeresen egy agresszív utassal, aki tegnap a buszvezetőre is rátámadt. Részletek a levélben:

Körülbelül másféléve járok reggel hatóra tájban a 7E autóbusszal Zugló felől a Felszab tér felé. Vagy legalábbis ennyi ideje lehet, hogy felfigyeltem egy agresszív utastársra. Kinézetre kopasz, kigyúrt, harmincév körüli, és hetente egyszer beleköt valakibe.

Ma (04.27.) reggel - miután lerángatta a kocsiról - megverte a a buszvezetőt a Felszabon.

Gondoltam, itt az ideje, hogy bejelentsek a BKV ügyfélszolgálata "felé", kérve, hogy a nagyhangú, összeférhetetlen embert alapos indokkal lekapcsolják, vagy legalábbis móresre tanítsák. Tíz perc várakoztatás után D-né M. H. ügyfélkapcsolati munkatárs jelentkezett a vonal másik oldalán. Történetemet végig sem hallgatva a következőket mondta: 1. a BKV-nak nincs kapacitása 'minden járat' ellenőrzésére és a rend fenntartására a személy és az egyéb körülmények leírása alapján; 2. a rendőrség csak konkrét ügyekkel foglalkozik.

92 Tovább

„Fogsz te még utolsóként felszállni”

A címben lévő idézett szöveg egy buszvezető száját hagyta el. Olvasónk értelmetlenül áll a kijelentés előtt, mert nem tudja, mire vonatkozhat. Otthagyja majd a megállóban? Odacsukja az ajtóval? A buszvezető azért lett ideges, mert az utasok szóvá tették, hogy a 112-es busz csatlakozása rendszerint 10 másodperccel előbb áll ki a megállóból, nem várják meg az átszálló utasokat, pedig ez csak néhány másodperc lenne. A buszvezető azt is mondta, hogy az utasoknak semmi sem jó, inkább gyalogoljanak. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV figyelő!

Ma (04 27.) délután negyed 6 körül útnak indultam a 112-es busszal a belváros felé, autómat otthon hagyva hogy a közösségi közlekedést részesítsem előnyben. Mindenekelőtt szeretném megjegyezni, hogy ezen a vonalon számos kedves és udvarias sofőr is dolgozik, akik reggel köszönnek a felszálló utasnak, megvárnak ha látják hogy a megálló felé megyek. Sajnos ma nem egy ilyen kollégával futottam össze.

Történt ugyanis, hogy a Thomán István utcából lefelé haladva a busz a Szendrő utcai végállomásnál szokás szerint 10 másodperccel lekéste az őt váltó 112-est. Akik nem ismerik a vonalat azoknak elmondom, hogy ez a vonal gyakorlatilag három részre oszlik, és a belvárosba menet elvileg a Szendrő utcánál át kell szállni az eggyel előttünk álló buszra. Sajnos többször előfordult már - és ez ügyben mindezidáig intézkedés nem történt -, hogy az elöl álló busz az utascserét nem várta meg, elindult gyakorlatilag 5-10 másodpercet nyerve ezzel. Ma 17:15 körül is ez történt. Az előttünk lévő busz a szemünk láttára hagyott ott minket... Nem hiszem, hogy felborítaná a menetrendet ha ezt korrigálná a cég.

68 Tovább

Felmondott a BKV a Nógrád Volánnak

A BKV felmondta a Nógrád Volánnal kötött szerződését, mely a 20E vonalon közlekedő csuklós autóbuszok alvállalkozói üzemére vonatkozott. A buszok gyakran lerobbantak, mégis magas üzemeltetési díjat kért értük az alvállalkozó.

Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat, amelyekkel, mint az Index beszámolt róla, már korábban is sok probléma volt a 47-es 49-es villamospótló vonalán (decemberben mentek át a buszok a 20E vonalra). Nemrég a cég 600 forint fölé akarta emelni az üzemeltetési díjat, amit a BKV már nem vállalt. Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.

57 Tovább

A csuklónál szétszakadt a busz teteje

Rendszeres olvasóink már meg sem lepődnek a lenti képen, és utasunk sorain. Olvasónk a 7E vonalon olyan busszal utazott, aminek teteje a csukló gumirészénél kettészakadt:

Szia BKV-figyelő!

A mai napon (2009.04.27) tapasztaltam azt, amit a képen is láthatsz. A busz a piros 7-esen volt, ami a Városközponttól, a Keleti felé haladt.

Konkrétan elkezdett széthasadni a busz teteje az illesztésnél nagyon durva, és amíg utaztam vele egyre nagyobbá vált a rés…

A busz rendszáma: BPO-466 volt.

Üdv.: dromedár

29 Tovább

Buszsávban közlekedő biciklist terrorizált a buszvezető

Olvasónk április 21-én, a Rákóczi úton halad kerékpárjával a Keleti pályaudvar felé (buszsávban) állítása szerint szabályosan. A BKV egyik buszvezetője mégis folyamatosan dudált rá, és kétszer is megelőzte. Ezek az előzések olyan szerencsétlenül sikerültek, hogy olvasónk majdnem a busz alá került. Szerencsére tanúkat is szerzett, így ha a BKV nem intézkedik, feljelentést tesz. Többi a levélben:

Tisztelt BKV!

A mai napon (2009. április 21.) du. 4 óra körül a Rákóczi úton közlekedtem kerékpárral as Astoriától a Keleti Pályaudvar felé.

Nem sokkal az Astoria után a BPO-445 rendszámú 7E járat hosszan dudált rám, majd előzés után bevágott elém, és csak fékezéssel tudtam elkerülni a balesetet. Miután a piros lámpánál megelőztem a buszt, a lámpa zöldre váltása után a buszvezető ismét hosszú dudálásba kezdett, majd megint leelőzött. elém vágott és leszorított az úttestről. Ezúttal a csuklós busz hátulja elkaszált vagy maga alá gyűrt volna, ha nem ugratok fel a járdára.

99 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek