Szia BKVfigyelő!
Ma körülbelül 15 óra körül Köbánya Kispest végállomáson két metró összeütközött, állítólag mind a kettő egyszerre indult el. Az elmondások szerint a 3. vágányon álló metró szabad jelzésre tért át a 2. vágányra. A második vágányon lévő metrószerelvény pedig tilos jelzésre indult a kocsiszinbe. A kocsiszini vágányokon nincs AVR szőnyeg. Az autóstop ugyan megfogta a szerelvényt de már későn.
Üdv: Slider
Összeütközött két metró
Móricz Zsigmond körtér
Sziasztok
Gondolom azok,akiknek útjuk a Móricz Zs. körtéren át vezet néhanapján,tapasztalták,hogy néhány hónapja átadták a villamossín korábban lezárt részét, és igy a 18,41,41A,56,61-es villamos (ha jól tudom) már a Bocsaki út, stb.fele is tud menni ismét.
Egyik nap az utam épp e járatok egyikével ért véget a Móriczon, és leszállva egy új,ismeretlen kép fogadott. Eddig fel sem tűnt,hogy a szemben levő fal,melynek panorámája a villamos ajtónyitását követően mindenki szeme elé tárul, igy néz ki. A Móricz nem a város legszebb tere,de azért ez már durva...Ocsmánynál ocsmányabb feliratok,graffitik fogadják az oda érkezőket.Majd ahogy nézegettem,észrevettem a galambürülékekkel keretezett táblát...hát muszáj volt megörökítenem. A tábla tanulsága szerint Európa itt épül!Környezetvédelmi és Ifrastruktúra Operatív program eredménye ként létrejövő villamosvonal felújításának ,korszerűsítésének nyomait lelhetjük fel(különösen a csupasz téglafal előtt fityegő 1000éves 3-as vezetéket értik ez azatt gondolom). A burkolat több helyen hiányos, undorító graffitik és madárürülék övezi a táblát,szétszedték a fél falat, és a karbantartás teljes hiánya látszik. Ez a szellem folytatódik a kinai árusokon át a jegypénztárakig. Kéremszépen ,itt épül Európa! Inkább átkéne javítani,hogy itt épül LE Európa... Remélem,mire a 4-es metró megépül,kipofozzák kicsit a megállót,és környékét,mert ez eléggé illuzióromboló...
üdv: Kiskicsicsiga
Hőség a metrón
Sziasztok!
Több ismerősöm véleményét továbbítom nektek, érdekelne más nézete is a témában:
Ne legyen fűtés a metrón - de legalábbis ne ennyire
Lehet, hogy vitaindító vélemény, lehet, hogy "van akinek semmi nem jó", mégis úgy gondolom, hogy a metrókon ne legyen fűtés. Már most nagyon meleg van a szerelvényeken. Alapeset: Delikvens elindul munkába-iskolába-ügyetintézni. Kint hűvös, rajta meleg ruházat, kabát. Felszáll metróra, jellemzően tömeg. Ezen felül a táska, a kapaszkodás, helyhiány is akadályozza, hogy alig 10-20 percért levesse a kabátját. Hát kabátban izzad a jól fűtött metrón. Majd leszállva huzatban, utcán megfázik. Ha abból indulunk ki, hogy MINDEN metróutas az utcáról jön, jól felöltözve október-március között, akkor a 25 fokra fűtés nemhogy felesleges, de bosszantó...
Mit gondoltok?
T
Három rövid észrevétel
Csáó BKV-Figy.!
Egy eccerű dolgot osztanék meg veled. Gyakran (naponta 2szer) játok a 277-essel, ami anno 77-eként járt. Természetesen az átszámozás áldozata lett, mint annyi társa. Ami ennek következtében vicces, hogy eltűnt a bkv.hu-ról, a menetrendek oldalról. Persze ez nem egészen igaz, mert (ahogy a csatolt 3 kép közül az uccsó is mutatja) kis kereséssel meg lehet találni...
A dolog pikantéáriája, hogy nem csak átszámozták a járatot, hanem át is variálták a menetredet; a legnagyobb csúcsokban (reggel és délután -munka/iskola jövésmenés!) pár perccel toltak az induláson. Ez mindössze anniyt jelent, h. a Késmárk utcában dolgozók kb. 10-szer ennyit kénytelenek várni...
Röviden ennyi csak, csatolok még ezt-azt,
további jó figyelgetést,
üdv:
KK
Hülyegyerek
Üdv!
Ezt a Videót találtam a Youtube-n :O hát mostmár tudom mért húzta el a nénit a villamos :S:S
Utolsó kommentek