Olvasónk körülbelül tíz éve nem vette igénybe a BKV magas színvonalú szolgáltatásait. Néhány hete azonban újból buszra ült és meglepődött amikor tapasztalta, hogy a blogon leírt problémák igenis valósak. 6 pontban gyűjtötte össze kérdéseit, észrevételeit:
Tisztelt BKV-figyelő!
Elég régen vettem igénybe utoljára BKV-t (Kb. 10 éve). Most újra rákényszerültem, mert Rákoskeresztúrról Budaörsre járok melóba, és kocsival nem érné meg. Felfedeztem viszont néhány érdekes dolgot, érdekelne, hogy van-e rá értelmes magyarázat!
1. Mi az oka annak, hogy a járművek ilyen szinten retkesek, hogy ragadnak? Nálunk miért nem megoldható, hogy amíg a végállomáson várják az indulást, a vezető ahelyett hogy bagózik, legalább felsöpörne, ahogy fejlettebb demokráciákban szokás? Éjszaka a garázsban/remízben a takarítók dolgoznak is, vagy csak ott vannak, hogy meglegyen az óraszám? Mert egymás után 2 napon láttam ugyanazt a csikket, ugyanott, ugyanazon a buszon!
2. Hogy közlekedhet olyan busz (68-as vonal), amelyiknek a plafonon lévő Vészcsengő-gombjából, valamint a hátsó ajtóval szembeni kapaszkodó fölső rögzítési pontjából ömlik az esővíz, vagy a hátsó ajtóval szemközti sarokban be van szakadva a padlója a gumiszőnyeg alatt?
Utolsó kommentek