Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rosszul beállított lámpák fogják meg a 7-es buszt

Felújították a Thököly utat, már száguldozhatnak az Ikarusok és a Volvók, lefaraghatna végre a menetidőből. Vagyis csak száguldozhatnának és lefaraghatnának, ha a lámpák nem fognák meg folyton a buszokat. Sajnos Budapesten alig részesítik előnyben a tömegközlekedési járműveket, pedig a közlekedési lámpákat úgy is be lehetne állítani, hogy a buszokat, villamosokat ne tartsák fel.

Tudsz még olyan helyet a városban, ahol nagyon visszafogja a közlekedést a rosszul beállított lámpa? Írj róla kommentet!

Tisztelt BKV-figyelő!

Volna egy észrevételem, s talán az illetékesek felfigyelnek rá, ha valamilyen formában hangot tud adni neki. Nap mint nap a Városmajor felől járok dolgozni a Bosnyák térre, s mivel a metrózást nem szeretem, általában felszínen közlekedem, 5 - 7E/173E kombinációval. Örömmel tapasztaltam a nyáron a Thököly út megújulását, de azt tapasztaltam, hogy a lámpaváltások rendjében semmi érdemi előrelépés nem történt, a Thököly úti lámpák jelenleg is semmibe veszik, hogy ezen a szakaszon, mint főútvonalon jár a város valószínűleg legnagyobb utasforgalmú buszcsaládja (benne két gyorsjárattal), amely ezért igazán kaphatna némi előnyt a keresztező utakhoz, utcákhoz képest.

38 Tovább

A BKV felkészült a MÁV sztrájkra

A BKV Zrt. 28 szakszervezete közül egyik sem csatlakozott a május 8-i sztrájkhoz. A BKV Zrt. érdekképviseletei és a menedzsment közötti év eleji egyeztetések és megállapodások ugyanis stabil helyzetet eredményeztek. A VDSZSZ által hirdetett sztrájk miatt ránk háruló többletfeladatok elvégzésére a Társaság felkészült. Szeretnénk megnyugtatni a fővárosi utazóközönséget, hogy a BKV az utasforgalom esetleges megnövekedésére - operatív módon - járműátcsoportosítással reagál majd annak érdekében, hogy az utazási igények megfelelő kiszolgálását biztosítsa.

Természetesen a dolgozókat - mint minden munkavállalót az országban - egyénileg is megilleti a munkabeszüntetéshez való jog, ezért nem zárhatjuk ki, hogy néhány munkavállaló mégis csatlakozik a kezdeményezéshez -, ám ez várhatóan nem okoz majd problémát a közösségi közlekedésben. A BKV Zrt. mindent megtesz annak érdekében, hogy utasaink a pénteki napon – az esetlegesen megnövekedő utasforgalom ellenére is - zavartalanul vehessék igénybe a szolgáltatást.

2009. május 6.

BKV Zrt.

8 Tovább

Re: Ha forgalomirányító az apád


Kedves olvasónknak a BKV megküldte a választ a forgalomirányítós cikkünkre. Nagyon belezavarodtak a válaszba, ugyanis összetévesztették a hölgyek és a férfiak szerepét, de nem baj, megtudtuk, hogy a forgalomirányító hölgynek (aki elvileg férfi), nincs gyereke. (Ez már lassan olyan, mint Eric Cartman, akinek az anyja az apja is egyben.)



Tisztelt Surányi Máté Péter!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Bejelentése kapcsán a rendelkezésünkre álló adatokat beszereztük, a lefolytatott rádióforgalmazásokat és az érintett munkavállalókat meghallgattuk. A vizsgálat alapján a következőkről tudjuk tájékoztatni.

2007. november 5-én a 63-as autóbusz vonalán több olyan forgalmi, műszaki jellegű esemény volt, amely a menetrendtől eltérő közlekedést, diszpécseri beavatkozást indokolt. Ugyanakkor a blog bejegyzésből nem állapítható meg, hogy pontosan mikor történt az eset.

7.25 és 8.00 között közúti torlódás miatt a menetrend szerinti 10 perces követés helyett 6-15 perces indulások fordultak elő. Járatkimaradás nem volt, 4 db indulás teljesült pontatlanul. 12.23-kor egy autóbusz meghibásodása miatt a forgalomirányító diszpécser a kimaradó járat pótlása felől intézkedett - tartalék autóbusz forgalomba állításával -, ugyanakkor 14.14-től a menetrendszerű közlekedés sajnos ismét nem volt biztosított pótló jármű hiányában. 22.06-kor újabb műszaki meghibásodás miatt a menetrendi indulási időpontra egy gyors 56-os autóbusz, majd a következő fordulóban egy végző 64-es autóbusz túlmunkavégzésével biztosítottuk a menetteljesítést.

84 Tovább

Ha forgalomirányító az apád

Üdvözlet kedves blogger!

November 5-én (hétfőn)  a 63-as busz vonalán kimaradt egy busz. Idáig semmi különös nem történt. Bejött a következő járat, majd az utasok kérdésére a sofőr azt válaszolta, hogy neki bizony 11 percet ki kell várnia és csak akkor indulhat, mert ezt írja a menetrendje. Bement, megkérdezte Hűvösvölgyben a forgalomirányítóktól (nem vagyok benne biztosak, h ilyenek vannak ott nem értek hozzá) mindenesetre tőlük szintén azt a választ kapta, h várjon csak még... és itt kezdődött a sztori nem szokványos része.

Az egyik utas közölte a sofőrrel, h az ő édesapja a Moszkva téri forgalomirányítóknál dolgozik és egy telefonnal elintézi, hogy a busz azonnal induljon, mert ő nem hajlandó 20 percet várni a buszra. A kedves sofőr természetesen nem vette komolyan az ügyet, de azért ottmaradt a busz mellett, hogyha mégis szólnak neki rádión, akkor meghallja azt. Kb 1-1,5 perc és egy gyors telefon után pedig egy kedves női hang hívta a buszsofőrünket és közölte vele, hogy rögtön induljon... azért az is vicces, amikor siet az utas és elintézi magának a buszindulást, persze ehhez azért kell egy hülye rendszer is.


thx, minic
39 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek